T~S5

219 15 0
                                    

Daha sonrasında rahat bir yere otutturulmuştum. Kendime gelmek için savaş vermenin sonucunda sonunda gözlerimi zor da olsa aralayıp sürücü koltuğunda oturan Barkına bakmıştım.

_ Neden ben buradayım.

+ sinemada uyuya kaldığın ve bende seni uyandırmaya çalıştığında gözlerini aralayıp geri uyuduğunu için bende seni arabama bindirmek zorunda kaldım . deyip önüne dönmüştü

resmen yüzünden ciddilik akıyordu. Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum . Yoksa uyurken birşeyler saçmalayıp pot mu kırmıştır diye merak ediyordum . Barkına dönüp

_ " Bir şey mi oldu aceba " demiştim . istifini hiç bozmadan "hayır ne olabilir ki" demişti. Ben tabi bozulmakla kalmıştım . Ama ne olduğunu kesinlikle anlamak gerekti.

Barkın

O uyurken bir melek kadar masum uyuyuşunu izlemiştir . Ne kadar da güzel ve masum uyuyordu. Ama bunun tam aksine uyanınca cadı oluyordu. O uyurken bir den onu öperken hayal etmiştim . Bunu nasıl yapabilirsin ki , bu bir sevgi yada hoşlantı değildi sadece beni bırakan eski servgilime bir göndermeydi . Bunu ona yapamazsın yapmayı bırak bunu aklıma bile getirmermeliydim . O benim ögrencimdi kesinlikle ondan uzak durmalıydım acımı onunla hafifletmemeliydim.

O birden gözlerini açınca ne yapacağımı şaşırarak ciddi bir havaya bürünüp ona ters cevaplar vermiştim . O neler olduğu hakkında en ufak bir fikre dahil sahip değildi , ve anlamaya çalışıyordu. Ağızımdan kaçırma korkusuyla fazla konuşmaya çalışmıştım .

_nereye götürüyorsunuz beni dediğimde

+ evine bırakacağım demişti .

_ evinin adresini biliyor musunuz çünkü eğer uyanmasaydım beni evime nasıl birakacaktınız.

Dedeğime inanmayan bakışlar atarak

+ arkadaşlarından evinin adresini almıştım . Saol beni bu kadar düşüncesiz yerine koyduğun için demişti

Evinin önüne geldiğimizde arabadan inip beni bıraktığı için teşekkür edecektim . Ama benim tarafına bile bakmıyordu. Arabanın kapısını direk kapatıp kenara geçtim. Şimdi siz onu beni evime gidene kadar bekleyeceğimiz felan zannettiniz çünkü ben de öyle düşünmüştüm ama yaptı basıp gitti . Arabanın arkasından bakarken , arabanın içindeyken ne kadar olduğunu düşündüğüm arabanın bir Porsche çıkacağını nerden de bilebilirdim ki . Arabanın arkasından zengin zübbesi işte ne olacak ne bekliyordum gibi söverken havanın soğukluğundan üşüyüp içeri girmiştim.

Annemle kısa bir sohbet ettikten sonra odama çıkıp üzerimi değiştirip yatağa atmıştım kendimi. Masanın üzerinde duran laptopu alıp hesaplarında gezinirken Barkın Eymen adlı kişiyi tanıyor musunuz diye bildirim gelmişti . kesin bizim okuldaki kızlar Barkına arkadaşlık isteği göndermişti. Ve Barkın da kabul etmişti . Profiline girdim nasıl olsa onun profilinde gelindiğinde haberi olmuyacaktı. Profiline tıkladığımda bir kızla fotoğraf çekinmiş olduğunu görmüştüm. İstemese de sinirlerin gerilmisti.Ama ona bakınca içten ve samimi bir gülüşle gülmüştüm kızda öğle tabiki Barkının gamzelerini en bahsetmiyorum bile . insanın onun gamzelerini içine yaptı uyuyası geliyordu. Profilini iyice incelerken kasları dikkatimi çekmişti. Bir orduya yetecek kadar kas vardı. Daha fazla içimden onu incelemek geçsede saat gecenin yarısını geçtiği için laptopu kapatıp uyumaya karar verdim .

Sabah uyandığında insanın normalde mutlu eden şeyle uyanması gerekir değil mi ama ben neyle uyanıyorum doğru tahmin tiz sesi olan bir alarmlar bu buraya kimin bıraktığını bile bilmediğim halde senelerce benimleydi . Alarmı kapatıp yataktan kalktım. Formama giydim. Formanın eteğinin hafif kısa olması dışında çok seviyordum. Mor ve siyah karışımı bir formaydı. Saçlarımı dalga yapıp aşağıya indim bizimkilerin gelmesini beklerken nesfitimden bir kaşık alıp telefonundan akşamki yazışmaları okuyordum. Kapının çalmasıyla bizimkilerin geldiğini anlamıştım . Ayakkabılarını giyip yanlarına indim hepsiyle selamlaştıktan sonra otobüs durağına doğru yol aldık.

Okulun ilk günü kadar kalabalık olmasa da yinede çok insan vardı dolmuştu bu sefer arka kapıdan binmiştik. Biz yerlerimiz otururken çaprazımızda oturan spor giyimli kişi dikkatimi çekmişti. Şapkası ve kulaklığıyla çok güzel bir ahenk oluşturuyordu. Kasları eşofmanlarından bile belli oluyordu onu biraz daha incelediğimde bu kişinin bizim Bakımdan başka kişi olmadığını anlamıştım. Onun Porsche ' si vardı ve otobüsle yolculuk yapıyordu. Konuda geçtim ikinci saat bize dersi vardı ve bu kılıktamı geleceğini gerçekten düşünmeye başlamıştım . Yine arkadaşlarımın beni dürtmesiyle kendime gelip aşağıya döneceğim sırada Barkın arkasını dönüp bakmıştı. Ve tebessüm etmişti . Herhalde onunda aklına o günkü kafa tokuşmalarımız gelmişti ve benim sakarlığım .

Sınıfa gelmiştik ders felsefeydi ve bizim sınıf öğretmeni dersin öğretmeniydi . Hemen geçip yerlerimize oturmuştuk. Ve biz koyu bir sohbette kaldığımız için ne hocanın geldiğini ne ders işlemeye başladığını ne de biz konuştuğumuz için ikaz edişlerini duymuştuk. Hoca bizi arkadan kaldırırken ön sırada oturan iki kişi arkaya bizde altı kişi ön sıraya oturmuştuk . Ben ve Berk en önde oturuyorduk ve oturma düzenimiz artık böyleydi tenefüse çıkmıştık. Biraz oturduktan sonra bahçeden içeriye girerken ne kadar dakik olduğumuzun lafını yapıyorduk. Ders edebiyattı. Hoca sınıfa esofmanlarıyla gelmesini bekliyordum . Tabikide öyle olmamıştı. Hoca vücuduna tam oturan siyah bir takım içine mavinin en güzel tonu olan masvi gömleğini ( gözlerini tam anlamıyla ortaya çıkarmıştı bu gömlek) saçları hafif dalgalı yanı anlaşılacağı üzere çok yakışıklıydı. Selamlaşma faslını geçip yerlerimize oturduk. Hocanın elinde bir çok dasya vardı ve ben bu dosyaları bitirene kadar serbestsiniz demesiyle herkes birden coşup ses çıkarmıştı. Hoca ama sessiz olmak şartıyla yoksa derse dönerim dediğinde herkes susmuştu. Hoca tam karşımda oturuyordu. Ve ben onu süzüyordum . Kulaklığımı çıkarıp telefonuna yaktım ,takarken de bugünkü hocanın kulaklığına kıskanç bakışlar göndermiştim.

Neyse müziği açıp dinliyordum. Sıkılmıştım sırayı falan karaladıktan sonra sıra silgimdeydi. Siyah bilginin üzerine mor kalemiyle " Barkın " adını kazımıştım. Bunu farkedip neden yaptığını anlamaya çalışıyordum ve biri görmeden önce ora6yı düzeltmeliyim derken silgimin elimden çekilmesiyle korkuyla aln kişiye bakmıştım . Bu bir şaka olmalıydı. Şuan silgimdeydi Barkın ' ın parmakları arasındaydı....

Kahvem Olur Musun ? ( Tatlı ~ Sert)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin