T~S6

213 15 0
                                    

Barkın ' ın ellerine bakarken inşallah görmemiştir diye içimden geçiriyordum. Barkın önündeki kâğıttan bir bölümü sildikten sonra silgimin parmakları arasında döndürüyordu. Daha sonra bir ara kağıda o kadar çaldığını anlamıştım ki silgiyi bırakmış olduğu masanın üzerinden almaya çalışmıştım. Ama dediğim gibi sadece çalıştım eline geri alıp kağıdı geri sildi . Kesin silgiyi almayacağımı anlamıştım bari silgimin üzerini okumamasını sağlamalıydım. Evet bunu kesinlikle yapabilirsin.

Arkadan gelen deniz sesiyle arkama döndüm orta masanın en arkasında oturan cenk isimli arkadaşım yarın evinde parti olduğunu ve bizim grubunda davet ettiğini söylemişti ama bizim grupla arası pek iyi olmadığı için onlara benim söylememi rica etmişti. Bende onları getirmeye çalışacağımı söylemiştim. Ama bu konuyu daha sonra yada bırakarak bilirdik şimdi daha önemli sorunların vardı mesela hocanın ismini yazdığım silgiyi hocanın görmemesini sağlamak gibi.

Hocaya döndüğümde yüzüne hücum eden alanlarla birlikte ağzımı kocaman açıp kalmıştım. Çünkü şuan karşımda Barkın hoca silgiyi önüne koymuş ve çok önemli bir deneyin içindeymiş gibi silgimi incelerken görmüştüm. Hafif yüzü şaşkınlığa uğramış gibi duruyordu. Silgiyi uzun süre bakıp şaşkınlığını da bir kenara bırakarak tebessüm etmişti . Tebessümle bile ortaya çıkan gamzelerine gözüm takılıp kalmıştı. Kafasını kaldırdığında onun gamzelerine baktığını görüp yüzünü ciddiye döndürüp yüzündeki gülümseyen ifadeyi silmişti. Ne yapacağımı bilinmezken zil benim kurtarıcım olmuştu. Silgiyi aniden hızlıca masasına bırakırken ben aşırı derecede bozulmuş olarak arkasından bakıyordu yine ve yine .

Hiç bir şey olmamış gibi nasıl yapacaktım ben şimdi bir aklımdakilere sahip çıkamıyordu aklımda kalsa sanki ne olacaktı ki . Bunun bir yolunu bulup düzeltmeliydim. En azından sorarsanız felan bir ihtimal oraya yazdığım kişiyle onun alakası olmadığı yalanı atardım . Bunu düşünceyi aklımdan uzaklaştırmak içinden ' in evinde yapılan partiye konsantre olmaya çalışmıştım . cenk in evi biraz benim evime uzak olsa da annemin izin vereceğini göz önüne alarak bizim grubu ikna etmeye gelmişti sanırım sıra ..

Hemen arkamı dönüp bizimkileri ikna etme çabalarım boşuna gitmemesi için konuyu kestirip atmıştım . Yanı biraz emrivaki yapmış olmuştum . ama yapacak birşey yoktu Çünkü bugün kafamı dağıtmam gerekti. Unutmalıydım Barkını onu her gördüğümde heyecanlanan kalbimi hiç yoktansa kandırmalıydım . İnkar etmiyorum ben ondan hoşlanmaya başlamıştım . Ama bunun nasıl olacağına dair hiç bir fikir dahi aklımdan geçmiyordu. Ben kendimi ona sevdirsem bile o sadece öğrenci gözünde sevmiş olacaktı.

Bunun farkına kısa sürede vardığım için bende çözüm arama yollarına girmiştim . Çözüm olarak ise başka birine aşık olup ona aşık olmadığını sadece hoşlandığım için en kısa sürede unutacağım diye başka birine gönlünü kaptıracaktım . Bunu her ne kadar beyninden uygulamada kalbim bu duruma ne diyeceğini ben de sizin gibi ileriki zamanlarda görücektim.

Okulun eve gitme zili çaldığında biz kızlarla ne giyeceğimizi tartışırken erkekler ise güzel kız bulma çabalarına girmişlerdi bile çoktan . ( ben medyadaki elbiseyi giymiştim.) evlerimize gidip hazırlanmaya başlamıştık. Parti 7 de başlayıp gece 2 kadar sürecekti ,siz şimdi bu cenk tek mi yaşıyor diyeceksiniz binada bana dediğim gibi Tabikide evet demiyecektim . Çünkü Cenk tek başına yaşıyordu nede olsa zengin bebesiydi. Beni evimden Berk alacaktı . (Berkle efeden daha iyi anlaştığımız doğru Efe daha sert yapısı olduğu için ve Berk te daha çocuksu olduğu için berkle daha yakın olma taraftarıydım.)

Hazır olduğumda aşağıya inmiştim. Berk in çaldırmasıyla apartmandan çıktım . Berk beni görünce küçük bir ıslık çalıp etrafımda döndermişti. Bugün baya bir kişi döneceğiz gibi geliyor dediğinde omzuna sert olduğunu düşündüğüm bir şekilde vurmuştum. Ama sadece düşünmüştüm Berk e baktığımda sahteden omzunu tutup " kırdın be kızım " demişti . Ona içten bir gülücük göndermiştim. Taksiye binip Cenk in evinin adresini taksiciye vermişti Berk. Taksici bizi eve getirdiğinde Berk gecede bizi alması için taksiciye ufak bir konuşmasının ardından arabadan inmiştik.

Dediğim gibi vardı cidden de zengin bebesinin tekiydi. Evi kıskanılacak derecede güzeldi. Bizi kapıda karşıkayıp bizi içeriye davet etmişti. İçeriye girdiğimizde bizim grubun bizden önce geldiğini görüp onların yanına doğru yürüdük. Yanlarına gittiğimizde Cenk beni kolumdan çekip kulağıma eğilip " geldiğin için yanı hepsini getirdiğin için teşekkür ederim " demişti.

Bu yaptığını biraz garipsemde onu kırmamak için kendimi zorunlu bir şekilde hissedip zorla gülmüştüm. Sanırım Barkını unutma işini Cenk le yapacaktım onuna daha yakın arkadaş olup Barkını unutacaktım. Cenk diğer gelenlere selam vermek için yanımdan uzaklaştığını bende içecek alıp bizimkilerin yanına dönmüştüm.

Efenin şu kız boyanın ırzına geçmiş bu nasıl bir makyaj yapmakmış filan bir sürü zırvalarını dinlerken meleğin yukarıya çıkalım sıkıştım demesiyle yukarıya çıkmıştık. O yukarıda ihtiyaçlarını giderirken bende Cenk in evine keşfe çıkmıştım. Bir odaya girdiğimde bir çiftin odada olduğunu gördüm ve görmek istemediğim manzaraları da gördüğüm için hemen o odadn çıkıp yan odaya girmiştim. Bu odada tahmininde yanılmıyorsam Cenk in odasıydı. Odayı incelemek istediğim için odaya girip arkadan kapıyı kapatmıştım . Şuan kendimi bir dedektif gibi hissediyordum.

Odayı ilerlediğinde yatağın başlığında dijital fotoğraf çerçevesi görmüştüm . Elime alıp incelediğimde onunla ilk kez tanışma fırsatı bulmam yazan başlığın ardından benimle anasınıfındayken çekilmiş olduğumuz bir fotoğraf ekrana gelmişti . Ben resmen çivilenip olduğum yerde kalmıştım. Resim hala ilerlemeyi sürdürüyordu. Onun ilk gülücüğü . ilk kez ağladığını gördüğüm filan bir sürü sâçma şeyler vardı. Elimden zor da olsa aldığım yerine bırakıp odanın içerisinde ilerlemeye başlamıştım.

Biraz daha ilerlediğimde odanın içindeki odayı fark edip içeriye resmen daldım. Daha doğrusu öyle olduğunu sandım çünkü kapı kilitli olduğu için dalamamıştım. Odanın anahtarını aramaya başladım. Ben boştan yere kendime dedektif dememistim. Odanın her tarafına bakmıştım ama bulamamıştım. Son umut olarak dijital çerçevenin başına dikildim. Elime tekrar alıp arkasını döndermıştim. Ve anahtar oradaydı işte ....

Anahtarı oradan hızlıca alıp odayı açtım tam içeriye girecekken kapı açılıp içeriye melek girmişti . Ben yakalandım korkusuyla hızlıca odanın kapısını çekmiştim. Melek "seni arıyorum bi saattir ,sonunda seni buldum burada napıyosun " diye soluksuz konuşmaya başlamıştı. Meleğe kısa bir özetle çerçeveyi filan gösterdiğimde oda odada ne olduğunu merak edip içeriye girmeye çalıştı. O önden ben arkadan odaya girdik. Odada sırayla benim her halde olan fotoğraflarım vardı.Uyurken gülerken , yüzerken , dondurma yerken , su içerken , yüzümü yıkarken , yürüyüş yaparken...... ve daha fazlsıydı işte.

Ben şok olmuşken mesleğinde benden farksız olmadığını farkedip kendime gelmeye çalıştım. O "ben biliyordum bu çocukta bir şey olduğunu ama sen onu hep bize karşı koruyordu da şimdi noldu tescilli bir sapığin çıktı ve biz şimdi onun evindeyiz hadi sana bir şey yaptı" diye söylenerek aşağıya inerken kolundan çekip kimseye birşey anlatmaması ićin onu uyardım . Zar zor ikna etmiştim .

Aşağıya beraber indiğimizde dans müziği çalıyordu. Cenk beni merdivenden ekimi tutup aşağıya indirip beline elini koyup ortaya çekip dans etmeye başladık. Melek üzgün bir şekilde bakarken Cenk birden beni döndürüp yatırdığında ben sadece ona ayak uydurmaya çalışıyordum .

Beni geri kaldırıp dans hareketleri yaparken bir den gözüm Barkına takılmıştı. Sinirli bir şekilde bize doğru
bakıyordu ve çenesi katılmıştı. Bende ona bakarken yüzümde bir nefes hissettiğimde nefesin geldiği yere doğru bakmıştım ...

Kahvem Olur Musun ? ( Tatlı ~ Sert)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin