Yüzümde gelen nefesin olduğu yere döndüğümde Cenk bana biraz daha yaklaşmıştı. Ondan uzak durmak istiyordum o gördüğüm şeylerden sonra, ama ona da açıklama yapamazdım, gördüğümü söyleyemezdim .
Kafamı hafif ondan kurtarmak için gülme numarası yapıp kafamı arkaya eğmiştim. Ama o bu gülmemden sanki daha çok etkilenmiş gibi yanağında oluşan gamzemden öpmüştü .
Ben şaşkındım tam onu itecekken Barkına yanında bir kızla dans ederlerken bize çarpmış ve Barkın
" eş değiştirmesi " demişti . Yüzümde oluşan gülüş sanki seni ondan kurtardım der gibiydi. Ona minnettarca bakıp elimi Barkına uzattım .Onunda eli benim elimde kilitlenince içimde anlamsız bir sevinç oluşmuştu . Üstünde durmayıp dans etmeye devam ediyordum ama onu izlediğimi onun ayağına basmadan fark etmemiştim.
Uyanarak ayağımı hemen onun ayağından çekip başımı eğdim . Şu an kesinlikle yüzüm kızardığını yüzüme hücum eden kandan anlamıştım . Bu işkencenin çabuk bitmesini bekliyordum. Müziğe uyarak beni döndüğünde hafif açılan eteğine bakıp beni eğip üzerine doğru eğilmişti ve " içine siyah kilot giymek yerine siyah şort giymeyi denemelisin " demişti muship bir
gülüşle .Hemen onun kollarından kalkarken elimide onun kenetlenmiş olan elinden çekip yukarıya doğru koşar adımlarla merdivenlerden çıkmıştım . Lavoboya girip enseme ve yüzüne su serpip lavobodan çıktım . Benim resimlerimin olduğu kapının önünde durup oraya ahlaksızca bakıyordu.
Birden ağzında bir el hissettiğimde arkama dönmeye çalıştım ama olmadı . Arkadaki kim ise beni göğüsüne iyice bastırıp dönmemi engelledi. Bir müddet sonra göz kapaklarının ağırlaşmasıyla birlikte kendimi güçsüz hissedip kendimi yere bırakmıştım. Sonrası zaten meçhul .
Gözlerimi benim odamda açmıştım ve üzerinde de geceliklerim vardı. Biraz baş ağrısı olsa da kendimi çok enerjik ve sağlıklı hissediyordum. Telefonunu açıp mesajlarını kontrol etmiştim . Ama hayırsızlar diye içimden geçirilemesine neden olan boş mesaj kutucuğuma bakmıştım.
Barkın
Evet beni partiye davet etmişti biz onunla iki sene önce kadar tanışmıştık . Onun ailesi ile benim ailem aile dostu idiler ve bir davete zorla gönderilmeyle birlikte annem beni Cenk ile tanıştırmıştı. O zamandan sonra fazla muhatap olamsakta birbirimizi gördüğümüzde halimizi filan soruyorduk .
O gün okula ilk geldiğim gün onunla biraz sohbet etmiştim ve beni evinde olacak olan bir partiye davet etmişti bende " işim olmazsa neden olmasın " demiştim. Hay diyen ağzıma o günden sonra sünepe gibi yanımdan ayrılmayıp sürekli geleceğime dair onaylar alıyordu . Açıkçası bu beni biraz değil baya bir sıkmıştı ve bugün en son sorduğunda " tamam kesinlikle geleceğim "demiştim ama sırf onun daha fazla ısrar etmesini istemediğim içindi .
Ve şimdi burdaydım herkes kendi gönlünce eğleniyordu. Bakış açıma birden Deniz girmişti. Merdivenlerde inip yanındaki arkadaşı ile hararetli bir şeyler konuşuyorlardı. Onların mimiklerinden ne konuştuklarını çıkartmaya çalışıyordum ama Cenk birden onun elinden tutup dans edilen yere doğru sürüklemişti.
Belli ki Deniz istemiyordu biraz cenk zorluyormuş gibi bir hava vardı ortada .Elini beline götürdüğünde kaslarımın birden coşup yer değiştirmesiyle neden onları öyle görünce kötü hissettiğime bir anlam verememiştim geri onlara gözümü cevirdiğimde onun ile göz göze gelmiştik . Yüzünde sıkıntılı bir ifade ve bir okadar da heyecanlı bir ifade vardı.
Gözlerini dahada yakınlaşan Cenke döndermişti.İşte şimdi içim içime sığmıyordu. Resmen kızın içine girecekti ,Deniz rahatsız olduğu her halinden belliydi ama sadece ben mi böyle görüyordum ..kafasını arkaya doğru atmıştı evet bunu istemdışı değilde bilerek yapmıştı. Sanki ondan uzaklaşmak ister gibiydi.
Ama Cenk dahada ileriye gidip kusursuz yüzünde oluşan gamzelerine doğru eğilip öpmüştü . Yan tarafta oturan kızı hızlı hareketlerle yerinden birden kaldırıp dans pistine doğru çekmiştim . ( çekmekten çok daha baya sürüklemiştim )
Kız yerinden gayet memnun bir şekilde duruyordu ama benim amacım çok farklıydı kızı döndürüp Denizlerin olduğu yere doğru ilerledim kız sadece şaşkına bana ayak uydurmaya çalışıyordu. Kızı bir kez daha döndürüp Cenke doğru itmiştim ve "eş değiştirmesi" demiştim .
Hepsi şaşırıp bana bakıyorlardı ben fırsat vermeden denize elimi uzatmıştım . Denizin eline elim değince çok farklı duygular hissediyordum sanki ceren gibi hissettirmişti. ( ceren Barkını aldatan eski sevgilisi) ama ayağında oluşan ağırlıkla birlikte kafamı ona çevirdiğinden yüzü çoktan rengini almıştı .
O çok saftı ve ben de onun saflığından ve masumluğuyla beni etkilediğini beni kendine doğru çektiğini hissediyordum ama kabullenmiyordum .
Kafasını eğmişti onu daha fazla utandırmamak için onu döndürüp eğmiştim ama onun giydiği eteğin haddinden fazla kısa olduğunu iç çamaşırını görünce anlamıştım . Aklımdan ilk geçen şeyleri " içinden siyah kilot giymek yerine siyah şort giymeyi denemelisin " demiştim daha fazla utanmıştı ve yukarıya doğru ilerlemişti .
Yukarıdan inmediğini anladığında utandığindan gelmediğini zannedip yukarıya çıktım ve odaya girdiğimde onu aramaya başladım . Lavoboya girdim orda da yoktu yönümü sağa cevirdiğimde birer cift ayak bilekleri gözüküyordu merakıma yenik düşüp odaya girdim ve Denizin iç çamaşırlarıyla odada baygın yattığını gördüm .
Koşarak yatağın üzerinden kıyafetleri alıp giydirmiştim sadece yüzüne bakıyordu vücuduna gözümü bir saniye bile iliştirmemiştim. Onu o odadan aşağıdaki kişilere göstermeden nasıl çıkarcaktım. Derken odaya Cenk girdi. Ne olduğunu sordu anlattım içim içimi yiyordu bunu ona kim yapmıştı . Çok güzel bir kızdı ve bir çok onu sevmeyen kız olabilirdi bunu onlar yapabilirdi ama bu biraz adice değil miydi?.
Cenke dönüp aşağıdakileri evlerine göndermesini söylemiştim ve arkadaşlarını buraya çağırmasını o benim dediği yapmak için ilerlediğinde kapıdan çikmasını bekledim çıktığında bir şey denemek istiyordum .
Sadece onu seviyor muyum yoksa kalbimde boş olmayan yerin üzerini örtmek için mi ona böyle davrandığımı sorgulamak istiyordum .
Ona doğru eğilip elimi yanağına görürdüm . Kalbim hızlanmıştı. Bu hoşlantı sayılırdı. Ama çok hızlı atmadığı sürede onu seviyor sayılmazdım . Daha da ileriye gidip yanağını öptüm biraz daha hızlanmıştı kalbim bir kez daha eğilip dudağına küçük bir buse kondurduğumda kalbim deli gibi atıyordu . Daha yeni hızlanmasını test ediyordum şimdi durduramıyordum . ve kendimi ondan çekemiyordum . Merdivenden sesler gelince üzerinden doğrulup koşar adımlarla odanın içindeki diğer odaya girmiştim ..
Burası neresiydi neden bu kadar fazla Denizin resimleri vardı? .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahvem Olur Musun ? ( Tatlı ~ Sert)
RomantizmKahvenin birçok anlamı vardır aslında . Kimine göre sert,kimine göre tatlı sert , kimine göre de ortaydı. Aslında insanın hangi anlam yüklediğimize bağlıydı.