~~4~~

87 5 6
                                    

Multimediada Başak, ve Toprak var. Keyifli okumalar
:-)
^Başak^
Hayatımda bir çok erkek görmüştüm fakat böylesini ilk defa görüyordum. O diğerlerinden farklıydı. Beni ona çeken bir şey vardı ama neydi? Bunu çok yakında öğreneceğime söz verdim kendime.

^Toprak^
Ben ömrümde bir kez bi kıza aşık olmuştum. O da çarpıştığım o kızdı. Gözleri çok derin bakıyordu. Ama gidipte yüzün onu sevdiğimi söyleyemezdim ki. Şimdilik kalbimde gizli bir kutuda saklamalıydım bu sırrı. Kimsenin bilmeyeceği,duymayacağı,göremeyeceği,fark edemeyeceği bir yerlerde kalbimin derinliklerinde saklayacaktım. Kim bilir belki bende bir gün duygularımı bir şiire vurarsam onu sevdiğimden haberi olurdu. Kim bilir...

**********
Yerini belirlediğim sınıfın kapısına yaklaşmıştım. Bu gün daha erken gelmiştim. Erken gelmenin faydalarını kullanarak tek kalan arka sıraya geçtim. Yine o kızı düşünüyordum. Ah bir gelse de onu yakından görseydim diye düşünüyordum ki o eşsiz saçlarını salmış, bir de güneş gözlüğünü takarak sınıfın kapısından içeri girdi. Hani bazen keşke bu olsaydı keşke o olsaydı diye düşünürsünüz ya! Şimdi onu yaşıyordum. Ama bu sefer tam istediğim olmuştu. Gözlüklerini çıkararak sınıfa göz gezdirdi. Elimi kaldırarak "Yanım Boş!" diye bağırdım. Hangi cesaretle elimi kaldırmıştım ki ben!  Ne kadar salaktım. Ama elim kendiliğinden kalkmıştı.
olan olmuştu artık yapacağım bir şey yoktu. Dün arkama oturan çakma kızıl
"Oooo beyefendi çapkınlığada başlamış"

Ses vermedim.

Önünde oturan diğer çakma sarışın söze karıştı

"Alev baksana bir tipine evde kalır bu"

"Evde kalsa iyi anası bundan turşu kurar turşu bozulur bozulur"

"Aynen ya kilerin sonunda kalan turşu gibi"

İkisi birden kahkahalar arasında boğuluyordu. En sonunda dayanamayıp ayağa kalktım kaba bir sesle

"Sen kendini ne sanıyorsun?"

O da ayağa kalkıp 

"Bana bak lan boğarım seni şuracıkta sussana sen lan muhallebi çocuğu"

Sap gibi kalmıştım orda.
İkisi de bu halime gülüyordu. Yumruklarımı zor tutuyordum. Bu sırada başka bir köşeye oturmuş ismini bilmediğim çarpıştığım  o gizemli kız söze karıştı

"Alev yeter sus!"

"Alev yeter sus!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Karamsar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin