Artık Başak hakkında yazmıycam. Başak'ı tanımanız için yazmıştım. Umarım tanımışsınızdır. Bu arada 257 kişi olmuşuz hepinize teşekkür ederim. Multimediada Alev ve Başak'ın giydiği kıyafet var.Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin teşekkürler:) Yb artık haftasonu gelicek.(Acil bir durum olmazsa) 257 olmuşuz herkese çok teşekkür:-)
Keyifli okumalar:-)^Alev^
Neden hep yakışıklı çocuklar Başak'ı seviyordu? Neden hep o? Niye? Niye ben değilde o? Küçükken de öyleydi. Hep o başarılıydı hep o birinciydi hep sınıf birincisiydi. Taa ki 4. Sınıfa kadar. Başarılı olan Başak birden serseriye dönüşmüştü. Çoğu zaman okula gelmiyordu. Sanki içinden bi melek uçup gitmiş yerine serseri gelmişti. Kimseyle gerekmediği sürece konuşmuyordu. Ben düşüncelerle boğuşurken hocanın sesiyle irkildim."Bu soruyu sen çözmek ister misin Alev?"
Umursamaz bi tavırla
"Hayır"
Dedim ve iğrenç klişesini patlattı
"Gel d boyunu posunu görelim Alev"
Zoraki yerimden kalktım. Elime siyah tahta kalemini tutuşturdu. Göz ucuyla Başak ve o çocugun o tarafa bakıyordum. Başak her zaman ki gibi siyah giymişti ama o ceketi neden maviydi? Neden hep siyahın üstüne mavi giyiyordu. Cool duruyordu doğrusu. O sıra hocanın sesi ile irkildim
"ALEVVV"
O tarafa doğru döndüm ve bana bakan çatık kaşlarıyla karşılaştım.bana bakarak soruyu tekrarr etti zoraki soruyu yazdım. İlk haftalar olduğu için alıştırma soruları soruyordu. Soruyu çözüp yerime oturdum. Başak'ın o tarafa baktığımda yeni çocuğun konuşmaya çaba sarf ettiğini gördüm. Yazıkkk!!! Onunla asla konuşmayacak biri için çaba sarfediyordu. Kıskançlık damarlarım iyice tutuşmuşken zil çaldı. Yerime iyice kurulup telefonumu elime aldım. Hiç çıkarmamış oldugum kulaklığımı takıp şarkı seçiyordum ki "Başak,başak" sesleri duydum. Kafamı kaldırdığımda Başak arkasını dönmüş 'ne var?' Bakışı atıyordu. Benim tanıdıgım Başak tanımadığı biri için arkasını dönmezdi dönse bile bağırıp çağırırdı. Neden ona kızmamıştı? Yoksa aşık mıydı? Ama onun gibi katı kalpli bi KARAMSAR aşık olamazdı ki. Olabilir miydi?
^Toprak^
Bana bakmıştı. Bu da bir gelişmeydi. Belki de bana değer veriyordu. Olabikir miydi? Ben düşünürken Basak"Hadi ama ne söleyeceksen söyle işim var tüm gün seni bekleyemem degil mi Kıvırcık?"
" öncelikle ailem bana bir isim koymuş hatırlatırım Toprak adım Toprak tamam mı? Ayrıca burda kimseyi tanımıyorum ve kantini de bilmiy-"
"Tamam sus anladım dua et ki ben de kantine gidiyordum yoksa hyatta seni götürmem düş önüme Kıv-"
"Pardon" dedim tek kaşımı kaldırarak
"Seninle uğraşamam Toprak mı Çamur mu neysen düş önüme daha fazla seni bekleyemem"
Tek kelime etmeden onunla beraber yürümeye başladım. Boğucu havası olan mermer merdivenlerden inmeye başladık onun yüzüne bakarken çaycı -adının Hüseyin olduğunu öğrendiğim- abinin elindeki çaylar olduğu gibi Başak'ın mavi ceketinin üstüne döküldü. Kızgın kaşlarla bana döndü.
Bir bölüm daha geldi. Şu boş yıldızın içine doldursak çok mutlu olurum hani. Kombini internetten buldugum için kafasını kırptım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamsar
Romanceİyimser ve karamsar Beyaz ve Siyah Başak ve Toprak Birbirlerini zıt olmalarına karşın Kader onları bir araya getirdi Bu hikayede asıl kızımız sevdiği erkeğe kavuşmak için çırpınmıyor Bu hikayede bir badboy yok Bu hikayedeki erkek mafya babası falan...