Ce sunt empusele ?
Empusele sunt monştri din mitologia greacă, care trăiau sub controlul zeiţei Hecate.
Sunt monştri care se hrănesc cu sânge uman, reprezentând o imagine a vampirilor de astăzi.Cum au luat naştere empusele ?
Empusele sunt frumoasele ficele ale zeiţei Hecate şi a spiritului Mormo, ele au luat naştere prin combinarea magiei, a întunericului, a unui animal şi a bronzului.
Au luat naştere în momentul în care Pandora a deschis cutia primită în dar de la zei.Cum arată empusele ?
Empusele ca femei foarte frumoase, dar cu toate acestea ele au părul de foc, pielea foarte albă , ochii roşi, colţi, un picior de măgar şi unul dintro proteză de bronz.Acţiuni ale empuselor
Empusele erau trimise de Hecate să păzească drumuri imprortante devorândui pe oameni.
Sunt cunoscute pentru momentul în care i-au speriat pe Dionis şi pe Xanthias în drumul lor spre lumea de dedesupt.Abilităţi
Empusele sunt cunoscute ca creaturi ce au putearea de a ademeni muritori cărora le beau sângele, însă dacă omul are o voinţă suficient de mare poate să se elibereze de sub vraja lor.
Sunt capabile să pătrundă în visele oamenilor şi să le modifice.
Au puterea de aşi schimba forma.
Cele mai bătrâne obţin puterea de a evada transformânduse în flăcări.
Pot manipula foarte uşor alte creaturi deoarece au darul vorbiri.Empuse cunoscute
Singurele empuse cunoscute sunt cele care apar în seria Percy Jackson:
Serephone- Este o empusă care se teme de Hecate, numindo chiar femeia întunecată, trăieşte în Tartar şi este foarte uşor de păcălit, dar tot odată este foarte ambiţioasă şi doreşte să devină lider
Tammi-Deşi pretinde că este simplă, în adevărata ei formă ea este frumoasă, violentă şi provocatoare.
Kelli-Este o empusă care îşi poate schimba uşor forma între cea de om şi cea normală, are puterea de a adormi muritori.P.S. Dacă doriţi dedicaţi sau să scriu despre ceva anume e nevoie doar să spuneţi.
P.S. 2 Doresc o părere în legătură cu seria Percy Jackson, mă refer în unele situaţi doriţi informaţi care apar acolo sau să o exclud din cauza elementelor moderne de acolo ?
CITEȘTI
Mitologie si creaturi supranaturale moderne
De TodoMitologia este un ansamblu coerent de întâmplări care descriu o religie sau un sistem de valori.