ELF-Creatură nordică

181 2 1
                                    

Ce este un elf ?
Elful reprezintă una din ramurile minore a mitologiei nordice, supraviețuind și azi în legendele scandinave, germane sau chiar engleze.

Afinitatea elfilor
Așa ziși zei ai naturii și ai fertilității ei au misiunea de a proteja pădurile sacre. Adesea fiind găsiți în păduri, puțuri sau chiar locuind sub pământ.

Longevitatea elfilor
Elfii sunt adesea văzuți ca tineri bărbați sau femei, cu părul adesea blond, sunt recunoscuți pentru viața lor foarte lungă uneori fiind chiar nemuritori.

Tipuri de elfi
Se cunoaște ca fiind 2 tipuri total diferite de elfii, una "a întunericului" iar cealaltă a lumini.
Elfii lumini sunt cei binecuvântați de zei, cei mai inteligenți dintre ei ajungând să trăiască în Alfheim.
Elfii întunericului sunt asemănători cu pitici provocând doar probleme.

Legătura cu oameni
Având înfățișarea foarte asemănătoare cu cea a oamenilor, elfi traiesc adesea în comuniune cu aceștia, uneori chiar devenind parteneri de viața.
O parte din oameni sunt ridicati la rangul de elf de către zei.

Elfii în media
Cu trecerea timpului legendele și miturile din cadrul comunități elfilor a fost tot mai adus în creațiile contemporane. Printr-e acestea remarcânduse:
Jocuri: Warcraft 3, una dintr-e clasele pe care le poți alege fiind cea a Elfilor nopți, dealungul misiunilor deasemenea ai ocazia să întâlnești Elfi înalți
Cinema: Serialul Cronicile Shannara a fost lansat în 2016 și reprezintă o lume post apocaliptică, lume în care civilizația umană a fost aproape exterminată, o lume în care elfi au reușit să prospere printr-e celelalte rase magice.
Stăpânul Inelelor și Hobbitul reprezintă unele dintr-e cele mai mari capodopere literare dar și cinematografice în care ne este prezentată puritatea și superioritatea elfilor față de celelalte rase.

Mitologie si creaturi supranaturale moderneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum