Pov Inaya
Fel zonlicht scheen in mijn ogen. Knipperend keek ik om me heen en merkte dat ik in mijn eigen bed lag. Wat is er gister allemaal gebeurd? Ik pak mijn telefoon erbij en zie allemaal meldingen maar het 1e wat ik open is snapchat. Ene Imaadd_ voegde me toe en ik accepteerde hem niet. Daarna keek ik wat verhalen en bij die van Achraf moest ik lachen wat zijn het toch gekken. Ik opende App en zag 200 appjes in 1 gg, 600 in een familie gg en 2 van Achraf. Ik skotte al die gg's en opende de chat van achraf.
A: goeiemorgen hayati ik kom straks langs als je het niet erg vind x
Loveyou
Ik appte snel dat het ik het goed vond en op dat moment werd ik geappt door een onbekend nummer.06(...) : Inaya ik weet dat je je afvraagt wie ik ben maar dat zul je vanzelf wel merken vanavond 20:00 achter de AH je komt alleen.
I: Wat moet je van me?Nadat ik had gereageerd stopte ik me telefoon weg en stond op om te douche. Na het douche trok ik een joggingpak aan en deed mn haren in een losse knot. 'Inayaaaa hmara kom naar beneden is al 12:00' hoorde ik me moeder roepen. 'Ik kom al' riep ik terwijl ik naar beneden liep. 'Sbah el ghier oummi' en ik gaf haar een kus op haar hoofd. 'Sbah noor, ik heb ontbijt voor je gemaakt ik ga zo weg naar tante fatima en blijf daar slapen want je oom is naar belgie saffi?'.' saffi waar is de bende van ellende' doelend op me drie huisdieren, joke ik hou van ze. '7shoema zijn je broers he' zegt ze wijzend naar mij zovan pas op. 'Sorry mams' zeg ik slijmend en loop dan naar de ontbijttafel. Ondertussen bel ik Redouan op.
R: wat moet je a downie
I: waar ben je
R: 7lef je belt me voor dat
I: wallahi waar ben je mama gaat zo weg
R: ik lig in me bed nu blij laat me nu verder slapen
I: wacht wacht! Gaan we straks naar de bios?
R: doei InayaEn hij hangt op. Hmmm wie kan ik nog meer lastigvallen. Ik ga Romaysa bellen lol.
R:hallo?
I: heeeellloooooooo
R: Verveel je je weer eens
I: soort van kom je straks bij me slapen ik ben home alone met de dieren en ik moet je veeeeel vertellen
R: isgoed bn rond een uur of 2 bij je thuis
I: saff tot straks moppieee
R: doeiOke gezellig. Het is inmiddels al 13:00 en besluit om ze te gaan wekken hihihi (pedo face). Ik pak 2 ovenschalen en loop naar boven als ik in de gang sta sla ik ze keihard tegen elkaar aan en roep:' goodmorning doomygang I hope you guys having an amazing day because i'm having an amazing day so if I'm having an amazing day you should have an amazing day to'. 'Inayaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!' schreeuwt Ilias waarna ik zware voetstappen hoor. Ik laat de schalen vallen en ren voor me leven. 'Sorry wallahi was grapje' ik sluit mezelf op in de wc. 'Inaya kom nu uit de klote wc of ik maak de deur kapot je mag zelf kiezen!' roept hij terwijl hij op de deur bonkt. 'Damn Inaya, back again with your stupid actions' hoor ik Redouan zeggen en moet zachtjes lachen. 'Ya rabb, waar woon ik niet in een huis met normale mensen maar woon ik met 3 ezels die nooit maar dan ook nooit normaal kunnen doen sabr in Sha Allah' hoor ik Mo zeggen. 'Doe die tering deur open Inaya wallahi is niet meer grappig' zegt Ilias nog een keer. 'Als ik open doe ga je me dan niet slaan' schreeuw ik. 'Ik beloof niks' hoor ik ze alledrie roepen. 'Dan kom ik er voorlopig niet uit heb hier me telefoon, kauwgom en ff kijke.. lippestift' zeg ik terwijl ik in me bh friemel. 'Oke ik weet genoeg, ik ga weer slapen doei' en ik hoor voetstappen. Ik doe de deur open en meteen word ik straks vast gepakt. 'Hahahaha je bent te naief' zegt Ilias terwijl hij me nog strakker vastpakt. 'Ilias wallahi laat me los weetje wel wie ik ben ik ben motherfucking koningin van dit huis' roep ik terwijl ik wild om me heen sla. 'Hahahahahaha zeg dat is nog een keer'. 'Wallahi je vraagt erom' roep ik terwijl ik hem keihard in zijn oempaloempa trap. Hij zakt in elkaar van de ben en dan grijp ik mijn kans. 'Auu.. Wallahi Inaya je bent niet van me af!' huilt hij. Ik ren naar beneden en begin op te ruimen maar eerst doe ik keihard muziek en begin te dansen en mee te zingen. Als ik klaar ben zie ik dat het 15:00 is. Yalahtief die hmara zou om 2 uur komen marokkanen he. Opeens hoor ik keihard gelach achter me. 'Wat lach je' roep ik moe en draai me om. Shit..Achraf..shit kijk hoe ik eruit zie. 'Hey mooi uitzicht hebben jullie he' zeg ik nonchalant. Ik draai me weer om en loop naar boven. Ik kleed me om ik trek een grijze broek aan met scheurtjes en een zwarte kenze trui. Romaysa belt.
I: kutwijf waar ben je wacht al 3 jaar op je
R: 3la overdrijven sta al fucking halfuur voor je deur maar je doet niet open
I: omgg 7lef ik was aan het schoonmaken wacht ik laat even iemand open doen
R: saff'Iliaaas doe deur open voor Romaysa!'. 'Oke je hoeft niet te schreeuwen'. Ik laat me haren loshangen en doe lichtjes make up op. Dan doe ik me lage zwarte mk schoenen aan en loop naar beneden. 'Heey lieffieeee' roept romaysa vrolijk. 'Aaaaaaahhh habibaaa' en ik geef dr een dikke knuffel. 'En ik dan' roept Achraf plagend. 'Ahww wil je knuffel kom maar liefje niet huilen' zeg ik met een babystem en loop naar hem toe. Iedereen moet lachen en ik geef hem een knuffel en een kus op zijn wang. 'Dankjewel liefje' zegt hij terwijl hij me stevig vasthoud. We gaan allebei staan ik sta voor hem en hij heeft zijn armen om me heen geslagen van achter. 'Kleintje' zegt hij terwijl die een kusje op me haren geeft. 'Ik ben niet klein' zeg ik serieus. Hij is 1,85 en ik 1,60 uhm hoe bedoel je klein. 'awhh jullie zijn super qt' roept Romaysa. Ilias loopt naar dr toe en gooit zijn arm om dr heen. 'Wij kunnen ook qt zijn' zegt hij grijnzend. 'Ilias 20 meter afstand of je krijgt een trap in je oempaloempa alleen dan 30x erger dan vanochtend' zeg ik dreigend. 'Oempaloempa?' vragen ze allemaal tegelijk. Ik word rood en moet lachen. Ze beginnen hem te vatten en lachen keihard mee. 'Wat gaan we vandaag doen' vraagt Redouan. 'Zullen we met zn alle blijven slapen en dan films kijken ofs' roep ik. 'Waar schreeuw je altijd heb je microfoon doorgeslikt wella?' vraagt Ilias geïrriteerd. 'Hou je bek lelijkerd' zeg ik vieskijkend. 'Tazz kruip weer in je hoek' zegt hij nog snel. Iedereen stemt in en we pakken allemaal dekens, matrassen kussens. Ik loop naar de keuken om allerlei lekkernijen te pakken terwijl de rest ruzie maakt om welke film we gaan kijken. 'Inaya wat ben je aan t doen' vraagt Redouan die de keuken binnen komt lopen. 'Ekeye shet7ag (ik ben aan het dansen)' zeg ik geïrriteerd. 'Yalahtief ben je ongesteld ofs' zegt hij lachend. 'Wat?! Hoe durf je dat te zeggen a kelt le7ya (mensen zonder schaamte)! Dat staat er buiten al was ik ongesteld dan nog heb je nergens het recht om daar de schuld aan te geven' roep ik boos. 'Ey ey! Wat is er?' vraagt Ilias terwijl hij de keuken in rent. 'Hij daar geeft de schuld dat ik geïrriteerd ben aan ongesteld zijn en dat irriteert me mateloos' zeg ik. 'Hahahhhahaha 7lef jullie maken ruzie omdat' zegt hij lachend. Ik begin keihard te huilen waarom weet ik niet maar ik barstte gewoon uit. 'Ey chill no was maar een grapje waarom huil je?!' zegt Redouan in paniek. Ik zak in mekaar en ga met me knieën opgetrokken zitten. 'Inaya wat is er! Wat is er gebeurd?!' komt ook achraf nu mengen. Hij bukt zich naar me en neemt me in zijn armen. 'J-jullie doen altij-ijd zoohooo! J-jullie w-weten d-dat ik het enigste mei-eisje ben ma..-ar toch' en ik snik hevig. Waar komt dit opeens vandaan Inaya doe normaal verman je saff zeg ik tegen me zelf. Ik duw achraf heel hard me af. 'Ik haat jullie allemaal!' schreeuw ik opeens. Verbaast kijk ik om me heen was ik dat echt? Achraf neemt me weer in zijn armen en dit keer laat ik het toe. Ik knuffel hem stevig terug en hij tilt me op naar boven.
Pov Redouan
Wat is dit man Inaya doet nooit zo?! 'Wat was dat awilie' vraagt Romaysa. 'Is ze ongesteld?' vraag ik serieus. Ilias lacht keihard. 'Nee ze is niet ongesteld misschien moeten jullie is goed met haar gaan praten' stelt ze voor. 'Ik weet het denk ik al' zegt Ilias boos. Wij kijken hem afwachtend aan. 'Ze is zwanger' zegt hij walgend. 'Hahahahahaha never nooit!' roept Romaysa. 'Zou opzich best kunnen..ze was samen met hem dit weekend in een hotel..'zeg ik twijfelend. 'Wat! Ze was met hem in een hotel en je staat dat toe?!' roept hij verwijtend. 'Kom op geloof je het zelf Inaya is niet zwanger!' roept Romaysa en toen viel het stil. En blevem we wachten tot hun van boven kwamen.
Pov Inaya
Boven aangekomen liet Achraf me los en pakte ik een pyjama broek en een trui die ooit van Redouan was entrok dat aan me haar in een losse knot. Ik liep naar de badkamer waste me gezicht en loep weer terug. 'Gaat het weer?' vroeg achraf bezorgd. Ik negeerde hem en pakte een paar sokken. 'Godverdomme Inaya praat tegen me' zegt hij gefrustreerd. 'Sorry ik ben nog van slag' zegt ze vaag. Opeens horen we geschreeuw van beneden. 'Inaya is niet zwanger!'. Wat the actually fuck are they thinkin? Me pregnant no bish. 'Hoorde jij hetselfde als wat ik hoorde?' vraagt achraf. Ik knik twijfelend. 'Kom we gaan naar beneden' hij steekt zn hand naar me uit. Beneden aangekomen kijkt Redouan me glimlachend aan en kijkt naar mn trui. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel 'sorry,ik hou van je' mompel ik. 'Ik ook van jou kleintje' en hij geeft me een kus op me hoofd. Ik neem plaats naast hem en val al gauw in slaap.
Hey moppies alweer een deel! Ik weet dat ik niet vaak plaats maar heb het nog al druk met school zouden jullie willen stemmen en reageren wat jullie er van vinden thankyou a lot xx
JE LEEST
Sunshine After Rain
RandomDit boek gaat over een meisje genaamd Inaya ze leeft haar leven samen met haar familie en vrienden. Ze leert nieuwe mensen kennen en zo ontstaan er ook ruzies. Maar natuurlijk verloopt niet alles vlekkeloos. Benieuwd naar Inaya's verhaal? Lees dan v...