Ik word wakker doordat er zonlicht door me gordijnen naar binnen schijnt. 11:32 heb ik zo lang geslapen? Wat zal ik vandaag is gaan doen het is zaterdag. Ik besloot om eerst te douchen. Als ik uit de douche kom loop ik in mijn ondergoed mijn inloopkast in en kijk wat ik ga aantrekken. Ik besluit een zwarte lijfjurkje met een witte kraag aan te trekken waar me figuur prachtig uitkomt daaronder trek ik me schoentjes van de zara aan en mijn haren föhn ik droog en doe het in een hoge strakke staart. Ik pak me telefoon en bekijk mn meldingen. ik bekijk me instagram en dan me appjes.
Achraf: Hey prinsesje heb je zin om wat leuks te doen? X
Inaya: hey liefje tuurlijk hoelaat
Achraf: 13:00 neem extra kleren mee
Inaya: oke schat tot zo x
Achraf: love you
Inaya : moreIk glimlach naar me telefoon en stop hem dan weg. Ik loop naar beneden en zie dat er niemand is. Ik maak wat ontbijt klaar en kijk tv. Dan gaat me telefoon af.
Redouan: fakka kleintje
Inaya: waar ben je
Redouan: ben dit weekend niet thuis
Inaya: oke redouan ik kan je toch vertrouwen.
Redouan: tuurlijk je bent me zusje
Inaya: ik heb sinds kort een relatie met een jongen en we gaan straks wat leuks doen maar we gaan dan in een hotel logeren vind je dat goed
Redouan: geen gekke dingen doen ik zeg wel wat tegen ma ens
Inaya: saff ik spreek je nog
Redouan: doeiOke dat is dan ook mooi geregeld. Ik ren 2 trappen tegelijk de trap op want ik heb nog maar een half uur. Na lang gepieker pak ik 1 lichtblauwe skinny jeans met scheuren en een zwarte kooltrui ik pak nog wat lingerie en klaar. Ik maak me nog snel lichtjes op en poets me tanden. Dan gaat de bel.
Ik ren snel naar beneden.
'Goeieee morgen prinsesjee' roept hij en ik spring blij in zn armen. 'Goeie middag zul je bedoelen' zeg ik terwijl ik de deur opslot draai. hij pakt me spullen en legt ze in de auto. 'Wat zie je er prachtig uit lieverd' zegt hij. 'Moet jij vooral zeggen mop' hij ziet er echt prachtig uit. Hij heeft een lichte spijkerbroek aan met kleine scheurtjes en een witte moncler t-shirt daarop heeft hij een zwarte leren jas en hij heeft zwarte louboutins aan. 'Wat gaan we doen' vraag ik nieuwschierig. 'Verassing' zegt hij met een knipoog. Ik zet keihard muziek aan en maak wat snaps van ons. Hij moet lachen om mijn gekkigheid wauwie ben gewoon dol op hem.*paar uur later*
'Inaya sta op we zijn er' hoor ik. Ik kreun en kijk om me heen ik zit in de auto hoelaat is het. 17:45 huh waren we zolang inderweg? 'Waar zijn we' . 'Belgie'. Hmm okee. 'Kom ik heb gereserveerd' zegt hij terwijl hij zijn hand naar me uitsteekt. Ik pak zijn hand aan. we eten ons buikje rond en genieten van elkaar. Ik begin moe te worden logisch het is al 21:33 de tijd vliegt. 'Zullen we gaan' vraagt hij liefjes. 'Ja graag' zeg ik en ik gaap. Hij wenkt een ober voor de rekening en ik sta alvast op en loop naar de deur. Buiten staat een hele groep mannen en jongens. 'Ewa zina' . 'damn girl'. En dat soort opmerkingen worden naar me hoofd geslingerd. Net op het momeng dat ij besluit terug te gaan pakt iemand me arm vast. Ik begin als een gek te gillen. 'Hou je bek dicht' word er in me oor gefluisterd. Ik schreeuw mn longen uit mn lijf uit angst en diegene slaat zn hand voor me mond ik begin wild om me heen te slaan. Waar blijft Achraf. Ik bijt in de hand die op me mond ligt en diegene trekt zn arm weg en begint te kreunen van de pijn. Dit is mn kans. Ik gil nog harder en word aan me haren naar achter getrokken. 'Hey liefje heb je me gemist'... ' Chahid'? Zeg ik rillend. 'Goed geraden schat' zegt hij met een grijns. 'laat me los' zeg ik sissend. 'Oh schatje dat heb ik al is gedaan nu is het mijn beurt om je bij me te houden' . En voor ik het weet komt hij dichterbij met zn hoofd. Ik begin wild te slaan en schoppen maar tevergeefd het heeft geen nut. Zijn lippen naderen en ik hou me hoofd zo ver mogelijk naar achter. Opeen word hij wild van me afgetrokken en als ik zie wie het is schrik ik. 'Achraf stop.. je vermoord hem' gil ik in paniek. Hij laat hem los en komt naar me toe. 'stap in' en hij spuugt op de grond. Met knikkende knieen en bonkend hoofd stap ik de auto in. Hij is de hele tijd stil en kijkt me dan aan. 'Wie was dat'. 'D-dat is niemand' zeg ik bang. 'Nog 1 keer wie is dat Inaya' zegt hij nu op een dwingende toon. 'Dat is me ex..' . 'Waarom..Inaya waarom'. 'Ik weet het niet achraf hij dwong me'. 'Hij dwong je?! Wat heeft hij bij je gedaan? Heeft hij je aangeraakt?!' 'Stop stop stop!' En ik begin te huilen. 'Sorry lieverd ik wil gewoon niet dat hij aan je zit'. Ik snik en sluit me ogen.
23:11
Ik word wakker omdat iemand me optilt als ik om me heen kijk zie ik dat het Achraf is. 'achraf waar zijn we?' 'In het hotel schat ga maar slapen'. Ik knik vermoeid en val weer in slaap. hij legt me neer op het bed. Ik sta op en trek me kleren uit helemaal vergeten dat hij hier ook is. Ik sta alleen in me lingerie als ik merk dat er in mr nek geademt word. 'Uhhum..' hij schraapt zijn keel. 'Waarom doe je me dit aan' zegt hij hees. ik kijk blozend naar de grond en sla me armen om me lichaam heen. Hij legt zijn hand onder me kin. 'Kijk me aan als ik tegen je praat' zegt hij nog steeds hees. Damn zn stem. 'Sorry' zeg ik verlegen. Hij geeft me een knuffel en ik hou hem stevig vast en ruik aan zn vertrouwde geur. 'Wil je me shirt' vraagt hij lief. ik knik. In een beweging heeft hij zijn shirt uit wauw blokjes en getinte huid. Ik pak het aan en trek het in een beweging aan. 'Dankjewel'. 'Geen dank je bent me vrouw ik hoor je me spullen te geven'. 'Niet alleen daarvoor voor alles vandaag' zeg ik verlegen. 'Geen dank prinses ik hou van je' en hij loopt op me af en neemt me in zijn armen. we maken nog wat snaps en ik loop naar de badkamer. Ik doe mijn haar in een losse knot en haal me make up eraf. 'Je bent prachtig' hoor ik van achter me. Hij staat achter me met zn handen op me buik en zn lippen in me nek. 'jij ook liefje jij ook'. Hij begint me kusjes te geven in me nek en ik draai me om. Hij zoent me op mn mond een zachte tedere zoen vol liefde. Ik trek langzaam terug. 'Ik hou van je' fluistert hij. 'Ik ook van jou'. We lopen terug naar de slaapkamer en hij trekt snel zijn broek uit en staat nu alleen in zn boxer. Ik draai me snel om en doe alsof ik niks gezien heb. 'Ik zag je wel kijken'. 'Ik keek niet hoor'. 'Ben je zeker' zegt hij met een grijns die niet veel goeds kan betekenen. 'Jaa'. Daar komt het hij rent op me af en slingert me over zijn schouders heen hij begint me te kietelen en ik hou het niet meer. 'I-ik moet plassenn haahahah' gil ik. Hij kijkt me aan en zoent me. Nog steeds een zachte tedere zoen maar intenser dan ooit. Ik ga onder de deken liggen en draai me naar hem om. 'Slaaplekker mop' zeg ik slaperig. 'Slaaplekker mn vrouwtje, de wereld, de enige vanwie ik zoveel hou , je bent van mij en alleen van mij' zegt hij en geeft me een kus op me hoofd.
JE LEEST
Sunshine After Rain
AléatoireDit boek gaat over een meisje genaamd Inaya ze leeft haar leven samen met haar familie en vrienden. Ze leert nieuwe mensen kennen en zo ontstaan er ook ruzies. Maar natuurlijk verloopt niet alles vlekkeloos. Benieuwd naar Inaya's verhaal? Lees dan v...