Hoofdstuk 3

85 5 0
                                    

"H..hhallo". "Hallo Inaya zeg maar tegen Ilias dat hij snel moet zijn". "Snel met wat"? " ik wil 5 barkie voor morgen anders komen we jou halen". "I-ik zal het doorgeven". Ik bel gelijk Ilias op. "Fakka Inaya ". " Ilias a woeshoem wat voor problemen heb je nou weer veroorzaakt kom nu hoofdingang a misn agjour (zoon van ezel) ". "Hoe bedoel je huh wat is er gebeurd". "kom nu gewoon". "Ben omw". Ik wacht buiten op het bankje al 10 minuteb op hem waar blijft hij. Dan zie ik Redouan zijn vriend langslopen. "Eey Redouan toch"? "Hey fakka zusje van Ilias toch". "Ja heb je hem niet gezien". "jawel hij liep net nog met me hij is richting kluis gegaan". "Saff dankjewel". "geen dank kleine". Ik zie Ilias rennend naar me toe komen. "Inaya inou (van mij)". Hij knuffelt me en geeft kusjes op me hoofd. "Ilias zo is het genoeg weyow wat doe je". "wat is er gebeurt". "Wie heeft je aangeraakt". "Niemand ik ben gebeld". "Shit..door wie". "Anoniem hij zei dat als je hem niet voor morgen 5 barkie geeft hij me komt halen" zeg ik vol angst. "Tfoe man hoe kom ik aan 5 barkie in 1 dag". "Er is een soort feest vanavond en als je gaat helpen krijg je €350 p.p". "Ja maar dat is toch geen 5 barkie". "Nee als we allebei gaan krijgen we 7 barkie". "Ohja gekke zussiee". "Hou op met slijmen breng me naar huis". "Saff hoelaat begint dat feest". "Volgens mij om 19:00". "Oh heb nog rustig 3 uurtjes". "Je gaat ook gewoon naar huis dat feest is in Rotterdam". "Oh shit helemaal daarheen". "Ja joh schiet op a agjour (ezel)".

Thuis aangekomen

"Ilias is al 17:30 schiet je op". "Ja ben al bijna klaar". In de tussentijd hebben we al gegeten. Ik heb gedoucht en ben nu bezig met kleren uitzoeken. Ik ga denk ik voor wat simpels. Ik kies snel een setje en begin aan mijn make up. Ik ben verliefd op me nieuwe lippenstift nude roze wauw. Ik pak me schoenen en loop naar beneden. Ilias staat daar al op me te wachten. "Ey we gaan naar roffa je weet daar zijn veel buitenlanders kijk uit". "Ja gadver ik haat zulke straatmensen bah". "Mo , Imran wij gaan we zijn rond 12 thuis doei". En we gaan onderweg naar Rotterdam.

foto is haar outfit liefs

Sunshine After RainWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu