Hoofdstuk 10

62 3 2
                                    

Bzzz bzzzz. Ik word kreunend wakker door getril onder mijn kussen. 3:55 wie belt er nou rond dit tijdstip. Zonder te kijken neem ik op.

I: hallo
Onbekend: hey schat heb je me al gemist
I: kaulo tering coño wie is dit
O: ben je me nu al vergeten ben Imad
I: pfff wat moet je van me
O: heb ik toch al vertelt of moet ik het nog herhalen?
I: ik heb je toch duidelijk gemaakt dat ik niet mee ga
O: dan komen we je wel halen
I: hoe bedoel je
O: zoals ik het zeg

Piep..piep..

What the actually fuck happened? Tazz fuck hem ik ga weer slapen.

12:45

Ik word wakker door geschreeuw van beneden. 'Godverdomme dit kan helemaal niet hoee is dit mogelijk' schreeuwt Mo. Ik zucht en sla mn deken van me af en loop naar de badkamer om mn gezicht te wassen. Daarna loop ik naar beneden. Beneden aangekomen gaap ik en kijk vermoeid om me heen. 'Whatsupp adoomygang' zeg ik. 'Kom nu hier a hoer' zegt Ilias. 'Watt? Wat heb ik nou weer gedaan' vraag ik verward. Ik loop naar hem toe en zie hem met een envelop zitten. Oh..shit..toch niet van school? Ik kijk argwanend naar de envelop en wijs ernaar. 'Wat is dat?' vraag ik. 'Ik ben zo teleurgesteld in jou wallahi dit is wel het laatste wat ik van je had verwacht' zegt Ilias geïrriteerd. De vraagtekens hingen letterlijk boven me hoofd. 'Oke sorry ben niet eerlijk geweest ik heb 2 lesuren geskipt meer niet wallahi wat heeft school gezegd' ratel ik aan een stuk door. Hij gooit de envelop naar me toe. Ik open de envelop en mijn mond valt open van verbazing. 'What the..' fluister ik. Ik laat alles vallen en zak in mekaar. Het laatste wat ik hoor is Redouan die me naam schreeuwt daarna werd alles zwart

Paar uur later

Ik word door elkaar geschud en open langzaam mijn ogen. Ik merk dat ik in me kamer ben en zie al mijn broers, achraf en Romaysa aan mijn bed zitten. Ik herinner me alles weer. Ik schraap mijn keel en wil net wat zeggen totdat mijn telefoon afgaat. Ik kijk op het scherm en zie Anoniem staan. Ik kijk ze allemaal 1 voor 1 aan en neem dan op en zet op luidspreker.
I: hallo?
A: hey schat
Ik kijk naar Achraf en zie hem zijn kaak spannen
I: wie
A: Imad je vergeet me steeds weer he
I: wat moet je
A: jou
I: cliché praat normaal a hmar
A: geloof me dat als ik jou heb gepakt je broers dat geld gaan betalen hoe dan ook
I: kan je ons niet met rust laten
A: nee schat wil graag mn geld en jou erbij
I: je bent gek
A: op jou ja
A: mohiem ik krijg je nog wel doe de groetjes aan die idioten die lopen mee te luisteren

Ik hang op

'Ik pak hem nog wel' sist Mo.
'Uhm..die foto's' fluister ik. 'Ja ja eh tering slet daar was je dus gister he' roept Ilias. 'Dat ben ik helemaal niet! Het is geplakt!' gil ik. Het valt stil niemand praat. Ik snik waarom geloven ze me niet? Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik pak een trainingspak van PSG en loop naar de badkamer. Ik kleed me om en doe mijn haar in een hoge staart. Ik pak mn helemaal witte adidas schoentjes en trek ze aan. Zonder wat te zeggen loop ik weer naar mijn kast en gooi van alles op mijn bed. Dan pak ik een koffer en stop daar alles in. 'Waar ga je heen?' zegt Achraf terwijl hij me tegenhoud. Ik kijk woendend naar zijn hand die op mijn arm ligt. Ik ga rustig verder en loop weer naar de badkamer daar pak ik mijn toilettasje waar alles in zit en gooi die ook in me koffer. Ik ga erop zitten en sluit hem. Ik til mijn koffer op en val dan op de grond. Uit schrik rennen ze allemaal naar me toe. 'Inaya! Wat is er! Gaat het?' gilt Romaysa. 'Geef me telefoon' grom ik. Ze geeft mijn telefoon en ik ontgrendel die. Ik bel Imad op.
Im: hallo
I: met mij
Im: hey Inaya
I: kom me maar halen maar laat me familie met rust
Im: echt waar?!
I: ja snel
Im: kom eraan schat

Ik hang op. Achraf pakt me stevig vast. 'Waar wil je heen gaan a Inaya?! Ik hou van je! Waar ga je heen ben je gek?! Hij gaat je verkrachten en misbruiken en slaan! Hij gaat een hoer van je maken!' huilt Achraf. Ik knuffel hem en begin keihard te janken. 'Ik hou van je..maar dit is beter voor ons allemaal' snik ik. 'Nee je blijft hier!' roepen ze allemaal. Ze bellen Imad en vertellen hem om weg te blijven. Ik ga uitgeput op de bank hangen. Romaysa komt tijdelijk bij ons wonen want mijn ouders zijn terug verhuist naar marokko tijdelijk. 'Wil je wat hebben' vraagt Achraf. 'Ik wil naar buiten' mopper ik. 'Kom we gaan wat leuks doen' zegt hij. Ik knik en loop naar hem toe zonder wat te zeggen. Buiten stappen we in zijn auto en rijden richting Rotterdam. 'Wat gaan we doen' vraag ik nieuwschierig. 'Shoppen!' roept hij met een meisjesstem. Ik lach en kijk naar buiten. We lopen winkel in en uit hij heeft me zo verwend. Ik heb een nieuw geurtje gekregen van dior. Nieuwe make up van Anastasia, Nieuwe clarks & louboutin hakken, Lippenstift van MAC, een blouse van tommy hilfiger, een rayban zonnebril, 2 truitjes van moncler en verder nog wat kleding van andere winkeltjes als zara en h&m. 'Zullen we wat gaan eten?' vraagt Achraf me. 'Isgoed, waar?' vraag ik hem. 'Hmm ik ken wel een plekje' zegt hij. We lopen naar een soort kip restaurant en bestellen: 2 kipwraps, kipnuggets, kipvleugeltjes, kipburgers en 4 blikjes redbull. We eten en genieten van onze dag samen. 'Ik ga even naar het toilet liefje' zeg ik tegen Achraf en sta op. Ik loop naar het toilet en doe mijn ding. Als ik klaar ben was ik mijn handen en werk mijn make-up bij. Als ik het toilet uitloop bots ik tegen iemand op. 'Sorry' zeg ik zonder op te kijken. Diegen pakt mijn arm vast en trekt me terug. 'Inaya?' vraagt hij. Ik kijk op en zie Nizar glimlachen. 'Oh hey! Wallahi herkende je niet' lach ik. 'Hoe is het'. 'Goed hoor wat doe je hier?'. Kwam hier voor me werk en had honger je weet toch hahaha' lacht hij. 'Hahahaha jaa lekkere eten hebben ze' lach ik mee. 'En wat brengt jou hier' vraagt hij me. 'Ben hier met een vriend' zeg ik blozend. 'Een vriend of jou vriend ahahah nee grapje veel plezier nog verder volgens mij wil die gaan' grinnikt hij. 'Hahahah dankjewel jij ook' zeg ik snel terwijl ik me omdraai. Ik zie Achraf al staan en hij kijkt me vragend aan. 'Wie was dat?' vraagt hij. 'Dat was Nizar hij had me geholpen toen Imad me wou meenemen' mompel ik. 'Oh oke, kom we gaan' zegt hij terwijl hij zijn hand naar me uitsteekt. Ik pak hem aan en hij slaat zijn arm om me heen en ik sla mijn arm om zijn middel. 'Ik hou van je' fluister ik. Opeens hoor ik 2 luide knallen van achter komen. Achraf trekt me snel naar zich toe, tilt me op en rent snel naar de auto. We stappen in en rijden snel weg. Nog steeds in shock van net kijk ik voor me uit. 'Inaya, habibti gaat het' vraagt Achraf bezorgd. Ik slik en knik dan. 'Ja het gaat weer gaan we naar huis' vraag ik met een gemaakte lach. Onderweg naar huis bel ik Romaysa op. Gek genoeg krijg ik meteen voicemail. Ik bel in paniek iedereen op maar niemand antwoord. 'Achraf snel naar huis er is iets ana de hand!' gil ik in paniek. Hij rijd 200 honderd op een weg van 100 en ik doe de hele tijd dua's dat het goed komt. Hin drukt het gaspedaal nog harder in en ik gil. 'Achraf kijk uit' maar het was te laat ik hoorde een knal en voelde een pijnscheut door heel mijn lichaam gaan. Toen werd het zwart.

Kort stukjee damesss!

Sunshine After RainWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu