Ik krijg tranen in mijn ogen bij het zien van mijn moeders Aller Aller beste vriendin. 'Geltou Fatima?' vraag ik ongelovig. 'Inaya benti' zegt ze. Ik knuffel haar stevig. 'Kom naar binnen ik ga thee maken' zegt ze terwijl ze me meetrekt. 'Mama hoe kennen jullie elkaar' vraagt Achraf. 'Weldi dit,dit is een meid van goud net als haar moeder' zegt ze stralend. 'Je moeder is de beste vriendin van mijn moeder!' lach ik. 'Hoe is het met je moeder benti kom hier zitten yallah!' ratelt ze aan een stuk door. 'Mama en papa zijn in Marokko het gaat niet zo goed met pa' zeg ik zuchtend. 'Allahy shafi' zegt ze geschrokken. Ik zeg zachtjes Ameen. 'Doe maar alsof je thuis bent ik ga even thee maken en dan kom ik' lacht ze. Ik knik. Achraf ploft naast me op de bank en kijkt me dan lief aan. 'Inaya hoeveel kinderen wil je eigenlijk' vraagt hij opeens. Ik kijk bedenkelijk voor me uit. 'Ik zou het niet weten' geef ik toe. 'Ik wil er een stuk of 8 ' zegt hij zo serieus mogelijk. Ik kijk hem geschrokken aan. 'Ik wil er denk ik 3' zeg ik vastbesloten. '2 jongens 1 meisje' zegt hij grijnzend. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Hoe weet je dat' zeg ik verbaasd. 'Omdat ik dat ook wil' glimlacht hij. 'Ik ga je moeder even helpen' zeg ik in de war. Wat wil hij daarmee zeggen? Wil hij met me trouwen? Ik haat hem hij is een loser. Nee ik hou van hem. Waarom praat ik tegen mezelf? Ik ga niet trouwen ik ga alleen wonen en blijf voor eeuwig Adam Saleh vlogs kijken. Adoomygang for life! Ik moet echt stoppen met tegen mezelf praten.
'Geltou kan ik u ergens mee helpen' vraag ik beleefd. 'Nee schat ga zitten praat met mijn zoon!' zegt ze knipogend waardoor ik moet blozen. Ze lacht hardop waardoor ik ook weer moet lachen. 'Zullen we mama facetimen?' vraag ik haar. Ze knikt enthousiast. Hij gaat over maar ze neemt niet op. 'Misschien is ze bezig Allahu A3lam' zegt ze teleurgesteld. Ik loop weer terug naar de woonkamer en Achraf zit met zijn rug naar me toe op zijn telefoon. Ik kijk mee en zie 'prinses' staan. Oke duidelijk. Ik loop langs hem en ga voor hem staan. 'Kunnen we even praten' vraag ik geïrriteerd. 'Kom mee naar boven' zegt hij terwijl hij mij onderzoekend aankijkt. Ik loop achter hem aan de trap op. We gaan zijn kamer in en hij sluit de deur. 'Dus waar wou je het over hebben?' vraagt hij. 'Over ons'. 'Hoe bedoel je?'. 'Hoe zit het tussen ons' vraag ik. 'We hebben toch een relatie' zegt hij in de war. 'Oke ik wil geen haram meer' zeg ik vastbesloten. 'Wat bedoel je Inaya wees duidelijk' zegt hij. 'Het is uit' zeg ik verdrietig en probeer weg te gaan. Hij trekt me aan me arm terug en kijkt me bezorgd aan. 'Wat is er waarom zeg je dit' zegt hij gebroken. 'Of Halal of niks' zeg ik. 'Oke ik ga je hand vragen in Marokko me moeder gaat ook mee saffi?' vraagt hij. Ik knik twijfelend. Hij zoent me en ik ga erop in. Hij is zo wauw. Godverdomme. We lopen naar beneden en zien zijn moeder beneden zitten. We gaan tegenover haar zitten en ze kijkt ons vrolijk aan. 'Mama' roept Achraf. 'Ja weldi' vraagt ze. 'Ik wil Inaya's hand gaan vragen' zegt hij verlegen. 'Joeeeejooeeeejoeeeejoeeeeejoeeee' doet zijn moeder. 'Maar haar ouders zijn dus in Marokko ga je mee?' vraagt hij haar bijna smekend. 'Tuurlijk ga ik mee ben je gek ofs? Jij en Inaya gaan trouwen heywa' zegt ze vrolijk. 'Ik moet op die kacebook zitten: zoon von mij gaat trouwen' zegt ze. We lachen en hebben het gezellig. Daarna ruim ik op en gaan hun de koffers inpakken. We verzamelen vandaag bij ons huis en dan vertrekken we met ze alle vanaf daar. Als alle koffers zijn ingepakt gaan we onderweg naar Utrecht.In Utrecht
We wachten geduldig tot iemand open doet. 'Salam oualaikoum' roept Mo. Zijn ogen lichtte op als hij Geltou Fatima ziet. 'Weldi Mohammed? Tbark Allah 3lik' lacht ze goedkeurend. 'Salam geltou! Keyfe halik?' vraagt hij ze3ma netjes. 'Bighair Alhamdoulilah ou enta' vraagt ze. Hij mompelt iets van Alhamdoulilah en laat ons dan binnen. Geltou groet iedereen die binnen zit. Iedereen is er al en ik besluit om ook maar even me koffer in te pakken. Daarna koken Romaysa en ik voor iedereen. We maken gekruide pangafilet met gegrillde groenten en een citroensaus achtig iets. We eten en daarna gaan we voor de tv zitten. 'Hebben jullie het nieuws al gehoord' zegt Geltou opeens. Ze schudde allemaal hun hoofd. 'Ik ga wel eerst even thee maken' zeg ik snel. Ik wenk Achraf en die komt achter me aan. Ik zet de waterkoker aan en ga op het aanrecht zitten. Achraf komt tussen mijn benen staan. Ik had me kleren omgewisseld voor een joggingbroek en een t-shirt met een vest. Mn haar zat in een losse hoge knot. Hij legt zijn handen op me benen en kijkt me intens aan. Ik leg mijn handen op zijn wangen en druk voorzichtig een kusje op zijn lippen. Hij legt een van zijn handen achter mn nek en duwt me naar zich toe. Hij zoent me vol verlangen en een heerlijk gevoel barst los in mijn onderbuik. We zoenen elkaar en ik voel hoe zijn tong om toestemming vraagt en geef hem die. Onze tongen spelen een vurig spel en we gaan helemaal in op het moment. We schrikken op door het geluid van de waterkoker. We kijken elkaar verliefd aan. Hij komt dichterbij en fluistert in mijn oor. 'Dit maken we nog af habibti'. Ik glimlach. Hij tilt me van het aanrecht af en legt me op de grond we maken samen thee en pakekn koekjes ik besloot om pannenkoeken te maken. Ik vraag of hij het bord met pannenkoeken wil pakken en dat doet hij dan slaat hij op me kont. Lachend lopen we naar de woonkamer waar iedereen gezellig met elkaar in gesprek is. 'Ah benti wat goed van je' zegt Geltou trots. 'Geltou wat wou u zeggen' zeggen ze serieus. 'Inaya en Achraf gaan trouwen' zegt ze zo vrolijk. Iedereen schreeuwt en joelt van blijdschap. De rest van de avond was gezellig rond een uur of 2 gaat iedereen slapen behalve ik. Ik ging nog even afwassen slaap had ik niet. Ik voelde 2 handen op me heupen en schrok. 'Rustig maar liefje' hoor ik in mijn oor. Ik glimlach. Ik weet niet hoe maar op de een of andere manier glimlach ik als ik hem zie of hoor. Ik draai me om en kijk hem aan. 'Ik kom afmaken waar ik aan begonnen was' grijnst hij. Hij buigt zich voorover en begint me weer te zoenen ondertussen tilt hij me op het aanrecht en komt weer tussen me benen staan. Ik ga met mijn handen door zijn haren en sla mijn benen om zijn heupen heen. Hij geeft me kusjes in mijn nek en zuigt eraan. Hij tilt me op en legt zijn handen onder me kont. Hij duwt me tegen de muur en zoent me weer. Daarna loopt hij naarboven mij nogsteeds optillend en zoenend. Boven in duwt hij me op bed en zoent me. Dit moet stoppen voor het uit de hand loopt. Ik duw hem zachtjes van me af en hij stopt. Hij kijkt me heel intens aan en geeft me nog een kusje. 'Ik heb zin in je' gromt hij. Ik hijg en slik. 'We kunnen beter wachten tot onze huwelijksnacht' zeg ik dan serieus. Hij knikt en drukt een kus op me hoofd. Hij staat op en trekt zijn kleren uit waardoor hij nu alleen in zijn boxer voor me staat. Hij kruipt bij me in bed en speelt met mijn haren. Zo vallen we in slaap..
Hey liefjes weer een stukje. Ik beloof jullie dat ik vanaf vandaag meer delen zal plaatsen. Alleen heb ik het gevoel dat ik voor lucht schrijf aangezien niemand stemt of reageert. Dus nogmaals wat vindenjullie van dit boek? En wat zou nog beter kunnen? Lovey'all guys!
JE LEEST
Sunshine After Rain
De TodoDit boek gaat over een meisje genaamd Inaya ze leeft haar leven samen met haar familie en vrienden. Ze leert nieuwe mensen kennen en zo ontstaan er ook ruzies. Maar natuurlijk verloopt niet alles vlekkeloos. Benieuwd naar Inaya's verhaal? Lees dan v...