○12

855 40 1
                                    

Bütük ekip toplanmış Berk adasına gidiyorduk. Fakat Köfte'nin rahatsızlanmasıyla adalardan birinde durduk. Herkes ejderhalarından inmiş, oturarak bir çember yapmıştık. Balıkayak Köfte ile ilgileniyordu, konuşmaya başladı.
"Ee çocuklar size sorun çıkarmak istemem ama önemli bir konu yani benim için Köfte önemli..."
Hıçkıdık " Söyle Balıkayak"
"Köfte'nin iyileşmesi için özel bir taş bulmamız gerekiyor. Her adada bulunabilir bu adadada olabileceğini düşünüyorum."
Hıçkıdık " bize neye benzediğini söyle gruplaşıp arayalım" dedi.
"Iı şey hani biz seninle bir kere toplamıştık ya onlardan."
"Tamam o zaman gruplaşalım. Sert, Ters ve Astrid siz Güney'e gidin. Ben, Südüklü Kuzey'e gideriz. Balıkayak Köfte ile ilgilenir. Aradığımız şey kızıl minik taşlardan. Dikkat edin. Bulan, ejderhasıyla işaret yollasın."
Südüklü " neden ben Astridle olamıyorum Hıçkıdık? "
" Beni korumanı gerektirecek bir şey olacağını sanmıyorum Südüklü" diyip göz devirdim.
" Dikkatli olun."dedi Hıçkıdık. Kafamı olumluca salladım.

İkizler her zaman ki gibi ne kadar büyüselerde yerlerinde duramıyorlardı. Ağaçların üzerinde sallanıp taşları arıyorlardı (!)
"Çocuklar ağaçlarda taş yetişeceğini sanmıyorum. "Desemde Sert " Astrid anlamıyorsun! Eğer bu taşlar her adada varsa" Ters "ağaçlarda her adada olduğuna göre" Sert" demekki ağaçlarda bu taşlar." Diyerek birbirlerini tamamlayıp kafa çakıştılar. ANLAYAMIYORUM.
Fırtınuç koşmaya başlayınca "noldu kızım?" Diyip bende peşinden koştum. Tamda Hıçkıdık'ın söylediği şekilde taşlar vardı. "Aferin benim kızıma!" Diyerek okşadım Fırtınuç'u.
Ters ve Sert ejderhalarının çuvallarına bir sürü taş doldururken bende Köfte ve Balıkayak'ın yanına gittim. Taşları önüne koyup "Balıkayak doğru taşlar,değil mi?" Dedim. Balıkayak "evet Astrid "diyerek onayladı. Fırtınuç'a havaya işaret yollamasını söyledim. Südüklü ve Hıçkıdık hızlıca gelmişlerdi. Ters ve Sert ise bir sağa bir sola gidip taşları düşürmemeye çalışıyorlardı. Onlarda, taşları yemeğe başlayan Köfte'nin önüne taşları koydular ve oturup yemeğe başladılar. Kafamı olumsuzca sallayıp Hıçkıdık'a baktım. "Çocuklar onlar sizin için değiller" dedi Ters ve Sert "ah hayır bunlar çok lezzetli" diyerek yemeğe devam ettiler.

Köfte kendine geldiğinde Balıkayak çok mutlu olmuştu. Berk'e gitmeye devam ettik ve vardığımızda büyük bir ziyafet yaptık topluca. İnsanlar çok mutluydular umarım kötü birşey olup huzurlarımız bozulmaz.

Bizim ekip dağılmış farklı yerlerde yemek yiyorduk. Ziyafet bitmeye yakın tüm ekip bir masaya geçtik. Ve birazda beraber olarak meyveler yedik.
Herkes evlerine dağılıyordu. Hıçkıdık'ın tamirhanesi ve benim eski evim aynı yerde olduğu için beraber yürümeye başladık. Fırtınuç ve Dişsiz oynayarak önceden gitmişlerdi.
"Yarın hemen geri mi döneceğiz?" Dedim ona dönerek. "Babamla bir kaç konu hakkında konuşalım sonra geri dönmek zorundayız." Kafamı olumluca sallayıp sarıldım. Oda bana karşılık verdi. "İyi geceler" diyerek beni evime bıraktı. "İyi geceler...Hıçkıdık..."

Astrid Hofferson (Queen) ♧ ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin