○1

3.5K 97 28
                                    

Astrid

Evden hızlıca çıktım. Derse geç kalmıştım. Hıçkıdık kesin beni kesecek !

Evden çıkar çıkmaz donup kaldım. Hadi ama ! Yağmur yağıyor! Bu demektir ki bugün uçuş YOK! Ama bugüne planlarımız vardı bizim Hıçkıdık ile...

Acaba Fırtınuç nereye gitti ?

Akademiye doğru koşmaya başladım. Hiç ıslanmak istemiyordum. Herkes akademideydi

"Merhaba leydim. Geciktiniz!" Dedi Hıçkıdık.

" aa malesef ki öyle oldu... neyse furtınuç nerde ? " dedim.

" ejderhalar akademinin altındaki sığınakta... çocuklarda orda... gel bizde gidelim hadi. " dedi. " Hıçkıdık. Üzgünüm ama ben Fırtınuç'u alıp gitsem ? Bazı işlerimiz varda!" Dedim hemen.

*****

Hıçkıdık şüphe ile Astrid'e baktı. "Neymiş o işleriniz acaba leydim ? " dedi. Astrid ne diyeceğini bilemedi. Sadece yalnız kalmak istiyordu. Olmazsa gece hallederim deyip " boşver hadi içeri geçelim " dedi ve önden merdivenleri inmeye başladı.

Arkasındanda Hıçkıdık geliyordu.

Astrid Fırtınuç'u görür görmez sarıldı. " nasılsın kızım... bu gece hazır olmalıyız. O yüzden şimdi iyice dinlen." Dedi ve okşadı. Sertceviz ve Tersceviz'in yanına gidip " Hey ! Ben bu akşam çıkıyorum. Gördüklerinize kimseye söylemeyin ve... ve özellikle bu akşamı Hıçkıdık'a iletmeyin. Eğer kulağına giderse ölürsünüz ! Anladınız mı !? " dedi. Sert ve Ters biraz korkmuş birşekilde " tamam... ama birkaç güne anlamazlar mı zaten ? " dedi. Astrid dikleşip " sadece tatil... tek başıma... o kadar !" Dedi ve arkasına döndü.

Astrid Hofferson (Queen) ♧ ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin