○20

1K 44 6
                                    

Sabah uyandığımda Hıçkıdık yanımda, deli bir şekilde yatıyordu. Kafamı olumsuzca sallayıp yataktan kalktım.
Evliliğimizin 2.ayını geride bırakmıştık. Şu anlık sorunumuz yoktu. Ben hala cesaretlenemedim ve çok fazla ilerleyemedik. Kendimi suçlu hissetsemde bu böyleydi.
Fırtınuç ve Dişsiz'e yemeğini verdikten sonra, Valka'dan özel olarak yemek yapımı konusunda ders aldığım yemekleri yapmaya başladım. Uykulu bir şekilde aşağıya inen Hıçkıdık'a bakıp "Günaydın Lordum!"diyip perçemimi sağa ittim. Merdivenleri bitirdikten sonra belini gerip "Günaydın bebeğim... off sırtım çok ağrıyor."diyerek bir kaç hareket yaptı. Gülüp "bende öyle yatsam benimde ağırırdı. Uzan şuraya "diyip yeri gösterdim. Yere yüz üstü bir şekilde yattı. Elimdekileri bırakıp yanına geldim ve çıplak sırtına ellerimle baskı uygulamaya başladım. Omuzlarından bel boşluğuna doğru yavaş yavaş.
Rahatladığını belirten sesler çıkardığında gülümsedim. " bugün neler yapacağız?"dediğimde kalkmam için biraz doğruldu. Bende doğruldum ve ayağa kalktım. Oda kalktıktan sonra ellerimi tuttu.
"Aslında bende seninle bu konuyu konuşacaktım. Artık senin kocanım ve benim sözümü dinlemem gerekiyor. Bugün ve bir daha çıkacağımız keşiflere sen gelmeyeceksin."dedi. Gülümseyip "Tamam"dedim. "Bak Astri- ne ? " kıkırdayıp "tamam gelmeyeceğim."dedim. Gülüp "sandığımdan daha kolay oldu. Bunun altında bir şey yok değil mi?" Kafamı olumsuz bir şekilde sallayıp gülümsedim. Sen öyle san kocacığım.

¤¤¤¤¤¤¤

Bizim grup ve fazladan 10 kişi daha ejderhalara binmiş ve yol almak için toplandıkları yere gitmişlerdi. Fırtınuç'u giydirip, boyayıp kendimide hazırladım. Kapşonumuda kafama taktıktan sonra Fırtınuç'un üzerine bindim.
Bizimkilerin yanına gittim ve arkalardan aralara girdim.
Hıçkıdık bir komutan edasıyla "Herkes dikkatli olsun! Ne ile karşılaşabileceğimizin farkında değiliz! Bölükten ayrılırsanız gün batımına az kala Gumme Adasına gideceksiniz! Geceyi orada geçireceğiz. Dövüşebileceğiniz eşyalarınızı yanınıza alın ve sakın unutmayın! Ölüm derecesine gelmediğiniz sürece ejderhalara zarar vermek yok!" Ah sesine bittiğim. "Anlaşıldı mı?!"diye bağırdığında herkes hep bir ağızdan onaylar birşekilde bağırmıştı. Herkes uçmaya başlayınca kendiside uçmaya başladı. Bende havaya kalkıp gülümsedim fakat durdu. Aha! Umarım tanımaz... lütfen!
Arkasına döndü. Off hadi ama. Bana baktı ve kaşları çatık bir şekilde bana doğru gelmeye başladı. "Sende kimsin?" Oh tanımadı... öksürüp "Ben yeni biniciyim!"dedim. Beni ve Fırtınuç'u inceledi ve "peki asker. İlerle bakalım."
"Emredersiniz!"diyip hızlanmaya başladım. Birşeyler seziyor.

~~~~~
H
Yeni biniciyi Astrid'e çok benzetmiştim fakat o gelmeyecekti. Onu kontrol ettiğimde ev ile ilgileniyordu. Balıkayak'ın yanına gidip yeni biniciyi gösterdim. "Tanıtor musun?"dediğinde gözlerini kısıp yeni biniciyi inceledi. "Imm... şey sanırım Bayan Madder'ın çocuğu olmalı. Geleceğini söylemişti."dediğinde kafamla onaylayıp anladığımı belirttim.

******
A
Oh be! Az kalsın yakalanıyordum. Fırtınuç'a dokunup ilerlemesini sağladım. Hıçıdık'tan ne kadar geri o kadar tehlikesizdi.

Hıçkıdık hepimizi durdurdu ve elini kaldırıp konuşmaya başladı." birdan karşımıza çıkacak olan adada avcıların tuzak kurmuş olabileceği bilgilerini aldık. Herkes savaşmaya hazır olsun. Dikkatli olun!"diyip hızlıca uzaklaştı. Toplamda 18 kişiydik. Ne çok az, ne de fazla.

Fırtınuç'u indirmemle Südüklü ile konuşan Hıçkıdık'ı indirmiş olan Dişsiz bize doğru gelip Fırtınuç'un önüne geçti. Olamaz ortaya çıkmam an meselesi!

"Dişsiz! Dostum buraya gel!"diye Hıçkıdık bağırıp yanımıza gelmişti. " Hey yeni binici! Adın ne senin?" demesiyle dondum kaldım. "Marsel efendim. Benim adım Marsel!"dememle bana kafasını salladı. Kafasıyla Fırtınuç'u gösterip "peki Marsel. ya onun adı ne?" sktr

(PONÇİK LAMA DEMEK İSTİYORUM AMA OLMUYOR.) "GümüşDiken efendim." Bu isimde fena değilmiş aslında he.

Fırtınuç'a uzanıp onunla biraz oynadı ki Fırtınuç buna zaten alışkın. Elini çektiğinde eline boya gelmesiyle kaşlarını çatıp daha da dokunmaya başladı. "Efendim! Ellerinizi kirletmeyin! Benim kızım hastalıklı ve insanları korkutmaması için boyadım." Fırtınuç'dan uzaklaşıp "Döndüğümüzde onu Geirik'e göster." dedi. Kafamı olumluca sallayıp uzaklaşmasını izledim. Fırtınuç'a sarıldım ve "özür dilerim bebeğim. ucuz atlattık."

***********

H

Bu kızda bildiğim ve ilgimi çeken birşey vardı. Sanki tanıyormuşum gibi bir his.

***********

A

Birden kendimi bir saldırının ortasında bulmuştum. Elimdeki baltayla birlikte bağırıp dövüşmeye başladım. Baltamıda evde bıraktığım için bu balta bana farklı gelsede kılıçtan iyi kullanıyordum. Biraz daha dövüştükten sonra etrafa bakacak zamanım olmuştu. Adamlardan 7-8 tane kalmıştı. Tam birini almak için koşuyordum ki Fırtınuç'un sesini duydum. Döndüğümde yakalanmıştı! Koşarak yanına doğru gittim ve onu tutan adamın üstüne doğru zıpladım. "Dişsiz plazma patlaması!"sesi ile geri çekildim ve Hıçkıdık'ın adamı vurmasına izin verdim. Kafamı kaldırdığım an kapşonum çekilmişti ve karşımda bir adet kızgın kocamı görüyordum.

"Astrid! Daha erken anlamalıydım! Hareketlerin ve benim atışımdan kaçabilen tek kişi Astrid!" Sertçe yutkunup ona doğrubaktım. Çevreye baktığımda bizimkiler dahil yaralılarla ilgileniyorlardı. "Nasıl gidiyor ? Kocacığım?"

"Sorun çıkartmadan kabul etmenden anlamalıydım!"diyip ellerini saçlarının arasına geçirdi. Şu anda beni ortamdan çekerek uzaklaştırmış ve ağaçların arasına ittiği alandaydık. "Hıçkıdık bensiz böyle işlere kalkışmanı izleyemezdim! Nasıl izin verebileceğimi düşünürsün!"diye bende ona kızgın bir şekilde baktım. O sırada Ters geldi ve "Hıçkıdık sorunumuz var! A naber Astrid? Seninde geldiğini bilmiyordum. Hıçkıdık 'Erkek olan taraf benim ben ne dersem o olur.' diyip seni evde bıraktığını söylemişti" Gözlerimi devirip Hıçkıdık' sen ciddi misin bakışımı attım. Bana doğru işaret parmağını sallayıp " seninle sonra hesaplaşacağız hanımefendi!" diyip kolumdan çekiştirip herkesin olduğu meydana getirdi.
Sorunun ne olduğunu anlamak için etrafıma bakacakken aramıza yeni avcılar katılmıştı... Dövüş vakti!

Lütfen okuyun. Yazarınız verdiği sözü tutamayıp 1 ay olmasına rağmen hikaye yazamadı. Üzgünüm. Bu bölümün pek içime sindiğini, tarzımı yansıtabildiğimi sanmıyorum. Bunun nedeni ise şu sıralar manevi olarak zor zamanlar geçiriyor olmam. Bu hikayeyi finalleyip başka konularda HiccStrid yazmak istiyorum.

Eğer isterseniz mesaj atabilirsiniz.Wattpad yahut Instagram @fuckyeah_httyd. Konuşmaktan çekinmeyin. Sizleri seviyorum! °3° ...


Astrid Hofferson (Queen) ♧ ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin