"Sinirlerinize hakim olmalısınız bayım. Düşünmem lazım. "Diyip ayağa kalktım ve onuda kaldırdım. Dayanamayıp gözyaşlarını ellerimle sildim ve "sana ağlamak yakışmıyor. Sümüklü"dediğimde güldü ve burnunu sildi. "Astrid, sana sadece yarına kadar düşünmen için süre tanıyorum. Sonra ben sana tekrar hatırlatacağım"dedi ve yanağımdan öpüp gitti. Ahh ben buna trip atacaktım! Ne diye öpüyo şimdi! Onu geçtim 1 günde ne demek! Ben 1 günde bu öğücüğün heyecanını atlatamam ki!
Sabah olana kadar uyuyamamıştım. Bende çantamda bulunan Kai'nin saydığı meyveleri anlattığı gibi ekmeye başladım. Zaten az meyve vardı çantamda. Yakalanmıştım çünkü. Hepsini bitirdiğimde güneş çoktan doğmuştu. Bizimkiler uyanmak üzereydiler. Fakat benim uykum çoktu bu yüzden onlardan uzak bir yerde kestirmeye başladım.
HIÇKIDIK
Balıkayak ile planımız hazırdı. Astrid'in uyuması bizim için iyi olmuştu.ASTRID
Uyandığımda güneş batmak üzereydi. Neden kimse beni uyandırmamıştı? Yanıma koşarak Balıkayak geldi. Ayağa kalkıp üstümü düzelttim. Ah belim tutulmuş.
"Noldu Balıkayak?"diyip saçımı toparladım.
"Kötü... çok kötü... Astrid Hıçkıdık'a birşey oldu çabuk gelmelisin. Yine kendinde değil!"demesiyle fırlayarak Balıkayak'ı takip ettim. Birden etrafta ejderhalar ağızlarıyla ışık yakmaya başladılar. Karşımda ay manzarası ve Hıçkıdık vardı. Etrafıma bakındığımda bizimkiler yoktu. "Hıçkıdık?"diyip ona baktım. "Buraya gel Astrid"diyip elini uzattı. Derin bir nefes alıp elini tutmadan yanına yaklaştım. Karşısına geçtim ve ona bakmamaya çalıştım. "Ne var?" Birden ellerimden tutmasıyla irkildim. "Astrid... ne diyeceğimi pek bilemiyorum ama hatalıydım... biliyorum. Beni affet. Seni seviyorum. Sana aşığım. Sen benim her zaman destekçim, sevgilim, dayanağım, eşim, aklım, cesaretim, düşüncem oldun. Lütfen bana bunu yapma. Bizi bitirme."sözünü aniden kestim. "Bizi bitiren sendin Hıçkıdık."diyip ona dolan gözlerimle baktım. Birden bacağını yere dayadı ve eğildi. Elimi tutuyordu. Şaşkınlıkla ona baktım. "Ve şimdi tekrar başlatıyorum. Astrid... Tüm dünyayı tek elimle alt edebilirim. Diğer elimden de sen tutarsan eğer. Bir ömür boyu elimi tutar mısın? Lordun olmama izin verir misin? Beni sever misin? Karım olur musun? (Bu sözlerin patentini alıyorum.)"
Zaten gözlerim dolmuştu. Birden ağlamaya başladım. Elinde yüzük vardı ve bu muhteşem kelimeleri söylemişti. Gözyaşlarımı silip ellerinden tuttum ve ayağa kaldırdım. Gözlerinin içine bakarak "Tüm dünyayı karşıma alabilirim. Yanımda da sen olursan eğer. Bir ömür yanımda olur musun? Leydin olmama izin verir misin? Evet, Hıçkıdık. Elini hiç bırakmam. Lordum olabilirsin, seni her zaman severim. Ve karın olurum. " Dedim. Yüzüğü parmağıma yerleştirip sıkıca sarıldı. Bizim grup ağaçların arasından çıkmış, alkışlıyorlardı. Ejderhalar ise havaya ateş yolluyorlardı. Hıçkıdık'tan ayrılır ayrılmaz dudaklarıma kapandı. Ayrılıp "Ömür boyu yanındayım, Leydim." Diyip beni havaya kaldırdı. Seviyorum bu adamı. Hayır! Kocamı...YORUMLARI ALALIM!!! VE VOTELER! :D VOTELER ARTMADIKÇA YB YOK! TEXTİNG》 HiccStrid KİTABINDAKİ YBLER HAZIR FAKAT VOTELER ARTMADIKÇA YB YOK :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Astrid Hofferson (Queen) ♧ ASKIDA
Fiksi PenggemarAstrid Hofferson ve Hıçgıdık Hoddock ile aşkları. Astrid Hofferson ve Fırtınuç'un dostluk ve sadakat yeminleri... Çoğunlukla HiccStrid anlarını anlatan kitap. (...HTTYD HİKAYESİDİR...) ♧Askı tarihi> 30 Ağustos Salı 00.00