rozdział 13

47 5 5
                                    

Kornelia tak jak i wszyscy była zszokowana nagłym spotkaniem. Niechciała z nimi mieszkać i to bardzo chciała chodzić wolna albo.. albo wogule nie.. nie żyć. Wolała by wrócić spowrotem do rodziców i cieszyć się każdą chwilą spędzoną razem z nimi. Teraz na tym świecie nie było dla niej miejsca.
-Kornelia gdzie ty byłaś? Co się stało? Jak tu dotarłaś? Porwali cię? Nic ci nie jest? Jesteś głodna? A może pić ci się chcę? Podrzebny ci jakiśopatrunek? Wogule co ty sobie wyobrażałaś? No i jak..
-STOP!
-Maria nie dokończyła.
-Ja nie bende odpowiadać na te wszystkie pytania! Poptostu opowiem co się wydarzyło! Zacznijmy od tego że.. ja .. ja jestem.. psychopatką.
-Co dziecko co ty wygadujesz?
-Teraz mówię ja! Tak jestem psychopatką kiedy pomyśle o.. o moich rodzicach ciemna moc przejmuje moje ciało i.. i ja zaczynam zabijać, wrzeszczeć. Chcecie dowód? To proszę. Kornelia wyjęła z kieszeni scyzoryk który był cały od krwi. Teraz mi wierzycie? Ostatnio zaginął ten poszukiwany bandyta prawda? Domyślacie się czemu? Tak ja go zabiłam. I.. zabiłam też.. tego który celowo spowodował wypadek moich rodziców.. chciał i ich śmierci! No i jego współ pracownika też zabiłam.
-Naokoło zebrał się spory tłum ludzi którzy przysłuchiwali się histori dziewczyny.
-Wiem że oni chcieli też mnie porwać i udało im się tyle że później byłam sprytniejsza.
-Tą dziewczynke trzeba dać do psychiatryka!
Krzyknął ktoś z tłumu.
-Zgadzam się, dziewczyna albo zwariowała albo jest jakąś niebezpieczną psychopatką!
-CISZA!
-Krzyknęła Kornelia
-Myślę że nie będzie trzeba. Ja nie chcę już tu być.
-Dziewczyna wyjęła pistolet. Doceniam że chcieliście mi pomuc ale.. tylko powrót do moich prawdziwych rodziców mi pomożę. Pozwulcie mi odejść zanim znowu zwarjuje i pozabijam was wszystkich.
-Dziewczyna przyłożyła sobie pistolet do głowy.
-NIE!
-Wydobyło się pare głosów. Ale było już zapóźno dziewczyna wypowiedziała tylko.
-Tak będzie lepiej.
-I nacisnęła spust..

To już był ostatni rozdział mojej pierwszej książki, mam nadzieje że wam się podobała. Już wkrótce pojawi się kolejna książka. Bendzie ona troche innego typu ale mam nadzieję że się spodoba.

Ten Jeden DzieńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz