ANNNE YANLIŞ ANLADIN! gizem/umut

90 7 4
                                    



Resimdeki umut
Gizem'den

Koltuklarimizi gosteren bey efendiye bahsis verip yerimize oturduk film cinli bir filimdi umut korktugumu bile bile bu filme bilet almisti kesin pislik ,tamam belki korktugumu bilmiyor olabilir ama korkacagimi biliyodur yani hangi kiz korkmaz.

Film baslamisti kafami arkaya cevirdigimde planladigim gibi yan yana oturuyorlardi selin bana bir seyler soyledi evet kendincede hakliydi, ama onu adam gibi sevse sevse aras severdi hem arasinda gercek bir sevgiye ihtiyaci vardi benim canim arkadasim erkeklerle eylence olsun diye cikmayi birakmaliydi artik, belki gercek aski arasta bulurdu yani insalllah ben bunlari dusunurken film baslamisti ama ben filme odaklanmadigim icin korkmuyordum aslinda aklima boyle seyler getirerek korkmami engellerdim belki.

Evet evet iyi fikir...
Kafami umuta cevirdim ve o mukemmel yuzunu incelemeye basladim agzim acik onu izliyordum acik dediysem aralikti... biraz izledim
Uuff cok yakisikli yaa cok sansliyim.

-Yapma dedi umut bana bakarak
+Neyi dedim anlamamistim.
-O kadar masumsunki ne yaptiginin farkinda bile deilsin seni cok seviyorum ya.
+Umut ne yaptigimi anlamadim soyleyecenmi artik
-Hayir filmini izle
+Off iyi bee
Bir 10 dk filmi izlemis gibi yapip annemin defilesini dusundum yarindi çunki, bizimkileri de cagirirsam iyi olur hem yanliz olmayiz hem umuttan anneme bahsederdim.
Biraz sonra umut boynuma ufledi tuylerim diken diken olmustu sonra yaklasti boynumu optu ona dondum
+ya napiyorsun umut korku filminde romantizimmmi yasiycaz.
-senin bana yaptigin seyi yaptim
Biraz dusundum agzim acik onu izlerken olmus olabilir ama ben kasten yapmadimki onu
+ama ben kasten yapmadim ki
-kasten yapmadigin halde beni etkiliyebiliyorsan bir de kasten yapsan ne olcak merak ettim dogrusu dedi.
Kafami arkaya cevirdim selin ve aras yoktu ama merak etmedim selin korktu arasla beraber cikti kesin diye icimden gecirdim...
-etkilendinmi dedi umut
-hiii ne dedim
-biraz daha yaklasti "etkilendinmi"
-sey bilmiyorum. Ya umut sacmalama beni zor durumda birakiyorsun.
- Askim öyle bir amacim yoktu sadece merak ettim.
-ya of tamam etkilendim tuylerim diken diken oldu mu umut amacina ulastin mutlumusun dedim kisik sesimle hararetli bir sekilde zaten onumuzdeki 3 sira bostu arkamiz bostu kimsenin gelmeye gotu yememis anlasilan.
-seni etkilemekten zevk aliyorum biliyormusun?
+yaw he he
-her optugumde bana biraz daha asik oldugunu gormek cok guzel bir duygu.
-eminim oyledir.
+boyle seni opunce gozunu kaciriyorsun ya utanıp, bana karsilik vermeye calisiyorsun ya cok tatli oluyorsun ve iste o anda bende sana bir kez daha asik oluyorum.
-umut kalkalımmı
+ama korkup bana sarılmadınki.
-çünki izleyip korkmadımki.
-tamam hadi size gidelim.
+olur kalk hadi.

Sinemadan cıkmıştık ben arabaya doğru ilerliyordum o 2adım gerideydi bir anda karnımda ellerini hissettim. Sonra beni kendine çevirip usulca arbaya yasladı aramızda az mesafe vardı...
-aşkım bu eteğin hiç uzunu yok mu
+ya off ama ben etegimden memnunum ama senin için corap giycem anlaştıkmı? Dedim elimi yanagına koyup yeni çıkan sakallarını okşadım.
Sonra gülümseyip kapımı açtı, tesekkür edip bindim sonra arabanın önünden dönüp şofor koltuğuna oturdu müzik dinleye dinleye bize geldik. Eve girdiğimizde yardımcılarımızın ellerinde bir şeylerle annemin peşinden koşturuyorlar annem beni görünce çocuklar hoşgeldiniz,dedi
-hoşbulduk anne
+kızım defilenin yapılacağı otel Arasların ve 2 tane oda da size ayırttım. Bu akşam kutlama partisi var,hafta sonunuzu alcam birazcık.
- oluuuur hatta süper olur. Anne sana bir şey söylemek istiyorum umuta baktım gülümsedim oda gülümsedi
+söyle kızım
-anne biz umutla sevgiliyiz dedim bir çırpıda...
+öyle miiiii e güzel ne diyim, ama umut benim kızım senin o takıldığın kızlara benzemez bak kızımı üzersen kötü olur. Dedi birden ciddileşip.
Umut
Sen hiç merak etme selma ablam gız ben üzermiyim gaç yıldır tanıyom ben bu gızı yaaw ona göre hareket ederim gız merah etme sen ilerde müstakbel kaynanam olcan bak yeminlen...dedi yanaklarını sıktı.
- hadi bakalım görcez haylaz seni hadi hazırlanın kızım git çantanı hazırla seline haber ver onuda hiç göremedim arasıda umut çağırsın,hayyydiiii bekleme yapmayın...

İLK AŞKIM❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin