Canıım

62 3 0
                                    

Birlikte ayağa kalktık biraz yürüdük berkin dediği ama uygulamadığı burcu tatlıses ay şarkısnı açtı bir banka oturduk.
Aras söze girdi.
Müzik; müzik benim hayatım her ruh halini anlatabilecek olması ne güzel bir şey değil mi? Senin söyleyemediklerini söylemesi. Sana huzur vermesi, seni duygulandırması,coşturması müzik olmasa çoğu insan mutlu olamazdı.

-tabii o kadar şarkıcı parayı nerden kazancaktı.
+genelde erkekler bozar böyle anları ama. Sen ne garip bi kızsın.
-şaka şaka gerçekten müzik olmasa ben ne yapardım acaba ya her an her saniye müzik dinleyebilirim, söyleyebilirim. O kadar seviyorumki müziği konservatuar okuycam,...o sese katılmayı düşünüyorum. Hiç sevmediğim bir insanla kavga ederken müzik çalsa kavgayı bitirir oturur müziği dinlerim o derece.
+bunu öğrendiğim iyi oldu.
-☺️
Ee kalk biraz yürüyelim. Kalktım salına salına yürüyordum.
-sık sık spor yaparmısın?
Sorduğu soruya bak ya.
+evet ama buraya geleli pek yapmadım.
-iddamızı unutmadın dimi?
+he ya çok merak ediyom nasıl dedirtcen acaba.
- zafere giden her yol mübahtır bunu unutma var aklımda bir şeyler...Sona kalan çürük yumurta. Diyip koşmaya başladı
+yaa ama haksızlık. Diyerek koşuyordum aramızda çok az bir mesafe vardı. Çok hırslanmıştım. Daha hızlı koşmaya başladıım. Arasla aynı hizaya gelince bana bakıp sırıtmaya başladı dahada hırslanmıştım dahada hızlı koşmaya başlamıştım arasın gücü düşüyordu ben aramızdaki mesafeyi iyice açtım tam bitti diycekken arası yanımda gördüm oha ya ışınlandımı naptı bu böyle. Ağaçlık bir yere girdik park gibi aynı hızdaydık ama ben buna yenilmezdim biraz daha hızlı olmaya çalışarak gözüme kestirdiğim eğik ağacın yanına gittim sonra ellerimi ağaca koyarak kendimi kaldırdım sonrada arkamı dönüp oturdum. Nefes nefeseydik. Çok koşmuştuk. Kalbimin sesi kulaklarımda yankılanıyordu. Sağ kasığım ağrıyordu. Boğazım acıyordu ve terlemiştim. Aras soluğunu topladıktan sonra "geliyorum"dedi ve gitti. Biraz sonra aras elinde bir poşetle geldi ağaca benim çıktığım yöntemle çıkıp oturdu. Poşettekileri çıkarmaya başladı.
- 1 kutu ülker çikolatalı gofret.
+4 tane su
-paket paket sakız
-2 paket peçete
vardı ben peçete paketini alarak içinden bir tane peçete aldım anlımı boynumu sildim. Sonra su içtim arasta aynı şeyi yapıyordu. Sonra birbirimize hayince sırıttık çikolata kutusunu yırttık içindeki çikolataları görünce göz bebeklerim çikolta şekli almış olabilirdi.
İçinden çikolta alıp açtım ve hemen ısırdım. 1,2,3,4,derken 5. Yedim hayvan gibi çikolta yerdim ayaklarımı geriye çekip yerdeki çikolata paketlerine baktım
-ooohhaaa çüüş lan
Sonra tekrar pakete baktım son 1 tane kalmıştı. Bi çikolataya  baktım bir de arasa arasla aynı anda hamle yaptık ama araz 1 saniye farkla çikoltayı almıştı
-yaaaa dedim. Ağlamaklı bi sesle.
-o çikoltayı yemiyceksin dimi ARASCIĞIM.
+bak bak işine gelince ARASCIĞIM işine gelmeyince GAMZELİ PİSLİK vay be Selin hanım. Dedi ve çikolatayı açtı.
+tamam o zaman GAMZELİ PİSLİKCİĞİM o çikoltayı şimdi sakince bana ver.
-sen ağzının kenarlarındaki çikoltayı ye ilk önce. Dedi gülerek telefonunu çıkarttı.
+video çekiyorum dedi. Ben ağzımı temizlemeye çalışıyordum. Bir tane peçete aldım ağzımı silemye başladım.
-ee Selin hanım son çikolata hakkında ne düşünüyorsunuz.
+onu istiyoruuuum dedim çocuk gibi.
-çok mu istiyorsun
+evet
-o zaman iddamızı kaybetmeyi göze alıp bana "canım" diyceksin.
+ya amaaa
-ama felan yok bak yiycem dayanamıyoruum.
+yaaaa pisliiiik
-evet dinliyorum
+bari kamerayı kapat
-olmaz sonra inkar edersin
+öööff tamam "Canıım çikolatanı bana verir misin?"
Aras zaferle sırıttı pislik öküz.
-al canııım. Dedi çikolatayı bana verdi ben çikoltayı iki elimle aldım zaferle gülümseyerek yemeye başladım. Hala videodaydı  ben çikolatamı deniz manzarasını izlerken yiyordum o ise video çekiyordu.
- ya tamam kapat şunu.
+tamam tamam kapattım. Sonra aşağıya atladım elimdeki poşete çöpleri koydum. Sakızın birini cebime koydum arasta geri kalanı eline aldı. Ben elimdeki poşeti çöp kutusuna atıp geldim.
Hadi dönelim dedik. Ben cebimden telefonumu çıkartıp babamı aradım ama sekreteri açtı. Ne zaman dönceğini sorduğumda yarın dönceğini söyledi. Yol boyunca havadan sudan konuşa konuşa geldik. Sakızların hepsini çiğnedik, sularla yerlere şekiller çizdik. Bi ara susaştım ama param yoktu Aras'tan da utandığım için diyemedim çünkü o suların hepsini dökmüştüm. Otele girdiğimizde lobiye geçtik bizimkiler ordaydı. Maşşallah evin salonu gibi kullanıyorlardı. Pelin ayakkabılarını çıkarmış deri koltuğa uzanmıştı. Gizemle umut sarmaş dolaş oturuyorlardı bizde gidip oturduk Aras ile iyi arkadaş olmuştuk.  Çok iyi birisiydi kendinden önce beni düşünüyordu. Espiri yaparken kalbim kırılmasın diye düşünüp yapıyordu. Beni bozması gereken durumlarda bozmuyordu. Arkadaş dediğin böyle olurdu ben koltuğa iyice yayılmışken bir adam geldi
-Öhöm Öhöm
Herkes ayağa kalktı üstüne başına düzen verdi bende ayıp olmasın diye kalktım adama böm böm bakıyordum.
+çocuklar nasılsınız
-iyiyiz dediler.
Aras adama yaklaşarak koluna girdi.
+eeee baba benim araba işi ne oldu.
-oldu bir şeyler.
+baba gider bir araba alırım haberin olmaz alcaksan al şu arabayı.
-bak ayıp ettin beni kaybettin benden habersiz bir iş yaparsan sana bi brodwey alır arkasına Babam sağolsun yazdırttırır okula gönderirim.
+hıhıhı ya şakacı babam benim yaa neyse küçükken verdiğin söz hala aklımda unutmuycam ilk arabamı sen alcaktın.
-ya onu bunu bırakta şu hanım kızımla tanıştır beni bakalım. Dedi imalı bi sesle,Pelin,Umut,
Gizem bıyık altından sırıtıyordu
-meraba efendim ben Selin... Selin GÖKSEL
+öylemiii bende Mehmet ATAHAN sen Mehmet'in kızımısın yoksa babanla o gün görüştük ama seni görmek bu güne kısmetmiş. Maşallah çok büyümüşün,Çok güzelleşmişin. Dedi arasa bakarak. Gel bi sarılıyım sana. O heybetli kollarının içinde kaybolsamda bende elimden geldiğince karşılık verdim sonra ayrılarak konuşmaya devam etti bense sadece gülümseyerek cevap veriyorudum.
+Senin küçüklüğünü bilirim ben ama o zamanlar annende vardı.
Gel otur konuşalım biraz. Dedikten sonra herkes oturdu bende yönüm Aras'ın babasına dönük oturdum.
+bir gün izmirde bir toplantım var Arasıda yanıma aldım İzmire geldik tesadüfki babanda o toplantıta işte hoş beş ettik felan beni ebine davet etti tamam neyse hanımıda aldım gittik size, Aras 6 yaşındaydı o zamanlar. İşte hoş beş felan derken senin annenle benim hanım siz gençler ne diyo kanki oldular.
Buna hep birlikte güldük. O da güldü tabi.
+siz o zamanlar tatile geldiniz, bizimde bir davetimiz vardı benim hanıma elbise dikti. Ama o biçim yani. Herkes çok beğenmişti. O günden sonra annen kendine bir butik açtı sende hatırlarsın Annen butikte sabahlardı sen evde perişan olurdun baban holdingde sabahlardı zamanla birbirlerinden soğudular sonra işte bildiğin üzere ayrıldılar baban arar arar benle dertleşirdi sonra annen antalyaya gitti orda bir butik açtı sonra battı çıktı bir şeyler duymuştum.
-Annem Antalyayamı gitmişti!
+eveet bilmiyor musun?
- babam bana yurtdışına gittiğini orda ananemgille kaldığını söyledi.
+deme desene ben pot kırdım.
-yo yo  benim gitmem lazım. Diyerek hızla kalktım koltuktan koşarak asansöre gittim asansörü beklerken yanıma kızlar geldi. Asansörde ağlamaya başladım nasıl olurda babam bunu benden saklardı ben onu bu kadar özlerken nasıl benden saklamıştı. Neden söylemedin bana baba neden!?
Pelin'den
Biz lobide otururken Aras ile Selin geldi oturduk felan amcam geldi Selin ile tanıştı seline söylediğinden sonra Selin asansöre koştu biz de arkasından koştuk. Ağlıyordu iyi değildi iyi olması zaten beklenemezdi ama bari biraz sakin olsaydı... Ama kız yıllar sonra annesin nerde yaşadığını öğreniyordu annesini Londra da sanıyordu.. Asansörden çıktık, gizem odanın kapısını açtı içeri girdik Selin odasına gidip dolabını açtı. Valizini çıkarıp dolabtaki elbiselerini yerleştirmeye başladı biz de içeri girip valizimizi çıkardık elbiselerimizi koyduk üzerimizi değiştirdik. Selin içeri geldi
-kızlar benimle beraber Antalya'ya gelmek ister misiniz?
+Selin bacım bi babanı arasaydın sorsaydın asamın mantıklı bir açıklaması vardır değilmi belki Ahmet amca yanlış bilgi vermiştir duyduğunu söylemiştir belki.
-haklısın
Telefonunu çıkardı aradı babası açtı hoparlöre aldı
-alo baba nasılsın
+iyiyim kızım yola çıktım geliyorum da senin sesin iyi gelmiyor kızım iyi misin?
-değilim
+neyin var yavrum?
-baba
+efendim kızım
-Annemin nerde olduğunu biliyor musun?
+...bilmiyorum..
-baba emin misin?
+eminim kızım en son Antalya'ya gitti sonra  Londra ya gitti diye biliyorum. Ne olduki kızım?
-Aras'ın babasıyla tanıştım o Antalya da
Olduğunu söyledi.
+bilmiyorum kızjm eve geliyim sakince konuşalım tamammı akşam saat 7'de orda olcam tamam?
-tamam babacım.
+hadi görüşürüz kızım
-görüşürüz.
Deyip telefonu kapattı
+bak gördün mü? Baban da bilmiyor.
-evet ama Antalya'ya
gitçeğim.
+tamam ilk önce bir araştıralım sonra hep beraber gideriz orası sıkıntı değil hem haftaya Tübitak haftası boş olur yoklamada alınmaz.

İLK AŞKIM❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin