(+18)ArSel.

164 1 2
                                    

+ne alalım?
-bilmem bak işte. Banada bir şey bul.
Topuklarının üstünde dönerek  yürüdü parfüm reyonuna gitti.
Açıkta gördüğü bütün parfümleri kokladı. En sonunda büyük pembe renkte bir parfüm seçti. Açılmamış bir kutusunu aldı.
+Aras gel şunu tut kendimede bakıcam.
Dediğini yaptım gittim elinden parfümü aldım.
-kendi parfümün bence çok güzel.
+diyosuun.
-aynen sen kendi parfümünden al. Dediğimde uzanarak yukardan bir parfüm aldı uzandığında şortu daha da kısaldı.
-Selin şu şortu bir daha sakın giyme çok ciddiyim. Diye çıkıştım.
+aa sanane be çekil şurdan. diyip elinin tersiyle kolumdan itip yanımdan geçti.
Ben sıkıntıyla nefes vererek onu takip ettim aslında şuan onu kendinden geçirecek şekilde öper dediğimi yaptırırdım ama neyse. Kasaya gidip parasını ödedi paket felan yaptırdı ben öderdim ama izin vermeyeceğine adım kadar emindim.
Mağzadan çıkınca bana
-sende pelinle berkin birlikte fotosu var mı?
+var telefonda da ne yapcan?
-gel benle diyip bir telefoncuya girdi.
Eleman hemen saçını düzeltti biraz daha yanına yaklaştığımızda
-hoş geldiniz efendim buyrun.
Dedi Selin tatlı tatlı gülümsedi
+hoş bulduk -elemanın yaka kartına uzandı ismini okudu- Samet Bey sizde özel tasarım telefon kılıfı yapılıyor mu ?
-tabiki efendim nasıl bir şey istersiniz.
+ben size bir fotoğraf atcam siz onu iki tane iphon 6 kılıfına geççeksiniz. Bu kadar basit.
-tabi efendim nasıl isterseniz fotoğrafı gönderin siz. Dediğinde Selin bana döndü elini cebime soktu telefonumu aldı. Eli erkekliğime değdiğinde sırıttım o ise gözlerini kısarak bana baktı. Ben ise hemen sertleşmiştim bu kadar basit mi ya Aras oğlum sen çok değiştin.
Elemanın numarasını aldı ekledi whatsApp dan,fotoğrafı aradı aramasına yardım ettim bulduk attı.
Eleman gülümseyerek
"Yarım saate hazır olur" dedi
Selin gülümseyerek "tamam o zaman "cevabını verdi telefonu bana vererek dışarı çıktı. Ben de peşinden gittim.
Bir mağazaya girdi ben gene peşinden. Girdiğimde biraz dolaştık selin beğendiği elbiseleri denemek için aldı. Kabine girdi
Mor çook mini bir elbiseyle çıktı kendine baktı .
Vücuduna tam olmuş bütün hatlarını ortaya çıkarmıştı.
-nasıl olmuşum?
+güzel o yüzden alma bunu.
-niyeymiş o
Ayağa kaltım selinin belini sardım. Kendime yapıştırdım o ise kollarımdan itmeye çalışıyordu.
+kızım anlamıyo musun? Seni benden başkasının görmesini bile kıskanıyorum ben. Senin şu bacaklarına bakan erkeklerin neler düşündüğünü tahmin ettikçe kafayı yiyorum Selin yapma yavrum valla acı bana ya. Ha illede alcam diyosan baş başa kalacağımız ortamlarda giyersin. Olur mu gülüm? Dedim aralık olan dudaklarına yapıştım kısa bir şekilde öptüm ama o karşılık vermedi.
-tamam. Dediğinde gülümsedim.
Kollarımı gevşetip çıkmasına izin vermiştim gene sertleşmiştim Allah kahretsin ya.
5 dakka sonra
Bordo eteği bol üstü dar bir elbiseyle çıkmıştı.
elimin tersiyle bir kaç kez geri gir anlamında işaret yaptım. Dudaklarını sarkıttı kaşlarını çattı. Zaten serttim daha fazlası mümkünmüş gibi daha da sertleştim. Hızla ayağa kalktım Selin'in üstüne gittim kabine girdik perdeyi çektim ve onu duvara yasladığım gibi sert bir şekilde öpmeye başladım elim elbisenin arkadındaki fermuarı indirdi. Omuzlarınıda çektikten sonra elbise yere düştü ben ellerimi selinin beline koydum sarmıyordum sadece tutuyor ve kendime yapıştırıyordum erkekliğimi daha net hissediyordu. Kendimi çekip tekrar yasladım ve bacak arasına sürttüğümde tekrar inledi.
-Aras bunu bana niye yapıyorsun?
+kendime hakim olamıyorum.
-benim ne suçum var.
+çok güzelsin,çok sexsisin,çok tatlısın,çok doğalsın,çok tahrik edicisin.
-çok sertsin. Dediğinde sırıttım.
+sabahtan beri böyleyim. Ve bunun sebebi sensin.
Elini alıp erkekliğime götürdüm. Gözlerime baktı.
-senin en ufak hareketinle böyle oluyorum. Sen beni böyle yaptıkça bende sana bir şeyler yapma hissiyle savaşıyorum ve o his hep galip çıkıyor. Sabah kapıdan çıkıp bana yaklaşmanla, beni öpecekmiş gibi kandırmanla,dudağını ısırmanla sarkıtmanla, kaşlarını çatmanla en ufak şeylerle tahrik ediyorsun. Beni öpünce bana dokununca neler hissettiğimi tahmin edemezsin. Telefoncuda cebimden telefonu alınca orda sana neler yapmak istedim tahmin bile edemezsin. Sen bana ne yapıyorsun asıl?
+hiç bir şey.
-bir de bir şey yaparsan halimiz ne olur bilmiyom. Dediğimde
+ona o zaman karar veririz.
Diyerek gülümsedi ve elini hareket ettirdi cebime soktu ben gözlerimi kapatıp dayanmaya çalışırken o sanki okşarmışçasına telefonu aldı.
-telefonun çalıyor. Dediğinde ekrana baktım. Arayan Umut tu.
Telefonu açıp
-söyle umut
Umut konuşurken selini öpüyordum. Cevap verceğim zaman çekiliyordum.
+napıyım ya bizde Selin'le-dedim Selin'e baktım gözleri dehşet içinde bana bakıyordu sırıtıp- Pelin'e hediye bakıyoz.
Umut cevap verirken Selin'in dudaklarına yapıştım.
Selin inledi.
+yok oğlum ne inlemesi töbe estafurullah. Mala bak. Yanlış duymuşumdur. Neyse hadi bay bay kızı bekletmeyim.
***selinin alt dudağını emdim
Tamam la ne yapcam kıza onun istemediği hiç bir şey yapmam bunu sende biliyosun.
***selinin üst dudağını emdim
İstese bile mi yapmıyacam o niyeymiş? Kız isterse yaparız biz de böyle
***alt dudağını daha çok emdim
La mal ne yapcam kıza sikcek değilim ya.
***üst dudağını daha çok emdim
O kadar da değil koçum ama biraz heycan iydir.
***selinin ağzına dilimi soktum
Tamam.
***selinin dilini emdim
Gizem napıyor?
***tekrar dilini emdim
Aleyküm selam sende selam söyle.
***
Tamam o bende gözün arkada kalmasın çok mutlu şuan ya.
***
Ulan Umut aklın fesat hadi siktir kapat kapat ya.  Diyip kapattım.
Selin dudaklarını ısırarak kafasını eğdi. Of şu kıza şu hareketi yasaklamam lazım. Selinin elini tutup erkekliğime koydum ve elimle hareket ettirdim. Bu sefer kıvranan bendim. İnlememek için kendimi zor tuttum. Selin elini çekti ve yan tarafımızda askılı olan gözlerinin renginde mavi bir elbiseyi aldı. Karşımda daracık yerde giydi.
Bir adım geri çekilip onu süzdüm. Elbisenin eteği dizinin bir karış yukarısındaydı kolları dirseğindeydi.
-arkanı dön.
Döndüğünde sırt detayının bağcıklı olduğunu gördüğümüde dişlerimi sıktım. Ama çok yakışmıştı bir  elbiseye bir de gözlerine bakıyordum. Bir elbise bir insana anca bu kadar yakışırdı. Ulan insafsız yaktın lan beni.
-çok güzelmiş ama siktiğimin sırt detayı var.
+ o zaman alıyorum.
-oof alma desem dinlemiycen
+ne yaparsan yap dinlemiycem.
-öyle olsun gülüm zaten çok derin değil detay deri ceketle halledersin.
+hıhı.
-ulan senin hıhı diyen ağzını...
+tamam çık hadi.
Dediğinde perdeden kafamı çıkarttım. Bize doğru gelen bayan elemana gülümseyip.
-sevgilime  yardım ettim de elbisesinin bağcıklarını yapamamış.
Eleman şüpheyle.
+hımm. Dedi inanmamıştı ta ki Selin kabinden çıkıp.
Sırtını dönerek.
-'aşkım'şurayı yanlış takmışın galiba.
+tamam 'Aşkım'. 
Fantezi yaşıyoruz resmen ya kabinde öpüşmek. Diye düşündüm bi an.
Diyip elbisenin iplerini taktım.
Bayan elemanda inanınca yanımızdan uzaklaştı. Selin içeri girip kendi elbiselerini giydi ve alacağı elbiseleri koluna aldı. Bende kendime
Takım elbise bakıyordum. Kasaya gitti aldıklarını ödedi. Bense erkek reyonuna gittim.
Selin'den
Bu gün yaşadıklarım inanılmazdı Arasla ciddi anlamda baya yakınlaşmıştık ama ortada hâlâ bir şey yoktu.
Ne o bana hislerini söyledi ne ben ona ama olsun. Onunda zamanı gelirdi. Şimdi anı yaşamalıydım. Arasın bana hissettirdikleri basit şeyler değildi hayatımda ilk defa yaşadığım duygulardı. Bunları düşünürken kasiyere ücreti ödeyip Aras'ın yanına yaklaşmaya başlamıştım.
Gidip poşetleri koltuğun üstüne koydum kendimde sanki evimdeymiş gibi yayıldım.
-hangi renk sence?
+net gece mavisi.
-gözlerin gibi mi?
+benim gözlerim okyanus mavisi sana bakınca gece mavisi oluyor.
Dediğimde gözlerinde tarifsiz duygularla bana baktı.
-bu hayatımda bana en özel hissettiren cümleydi.
Gurula gülümsedim ayağa kalkıp yanından geçtim geçerken eli elime değdi. Ben Aras'ın arkasındaydım ama o dönmeyip öylece kalmıştı.
-Aras ? Dediğimde hızla dönüp dudağıma yapıştı. Ayrıldığında
+efendim
-yok bir şey. Diyebildim o ise sırıttı bende put gibi kaldım. Hiç beklemediğim anda böyle bir şey yaşamak insanı acayip etkiliyordu.
+kendine gelmen için 10 saniyen var daha fazla bu şaşkın suratına dayanamıycam tekrar öpcem
-hıı yok yok gerek yok.
Diyerek askıdaki gece mavisi bir takım elbise çıkardım. Bir tane eleman yanımıza yaklaştı.
-beyfendi eminim size çok yakışçak. Zaten manken gbisiniz maşallah. Diyen hafiften totoşa benzeyen elemana gülümsedim. Eleman hemen gömlek verdi. Aras kabine girip takım elbiseyi deniyordu ben ise totoş beyin getirdiği kıravatlara bakıyordum. En son açık lacivert bir kıravat ve peçete seçtim.
-Selin hayatım bi gelir misin? Diye  seslendiğinde totoş beye gülümsedim ve kabine girdim gömleğinin önü açık ve sixs packleri gözümün önündeydi yukarı doğru çıktığımda bronz ten ve göğüs kasları daha yukarı çıktığımda sırıtan Aras.
+ne istiyorsun
-bütün düvmelerin senin yapmanı.(düvme diyorum çünkü dövme daha garip ilik diycem o daha garip nerden girdiydim bu konuya:)
+niye
-keyfim öyle istiyo gecikmeden başla dışarda bizi bi totoş bekliyo diye fısıldadı.
+öf tamam. Dedim ve iki yakasını aynı hizaya getirip ilikledim aşağı indim 2.yi onun aşagısına indim 3.yü onun da aşağısına indim 4.yü onunda aşağısına indim 5.yi ilikledim. Gömlegini pantolonun içine verdi ve
-pantolonun düvmeside açık.
+napıyım?
Dediğimde yer değiştirdik beni aynaya yaslayıp  kollarının arasına aldı. Daha fazla ileri gitmemek için istediği şeyi yapmaya başladım. O ise fermuarını çekti tabi içerdekinden dolayı biraz zorlandı.
Düvmesini ilikledim ve parmaklarımın ucunda hissettiğim sertlikle kulaklarım zonklamaya başladı. Aras sırıttı eğilip dudağıma bir öpücük bıraktı.
-teşekkür ederim. Dedi dudaklarımın üstünde. Bende onun alt dudağını dişleyerek
+rica ederim. Dedim Aras o an gözlerini kapattı. Ve sanki sakinleşmeye çalışıyormuş gibi bir hali vardı ben kollarının arasından çıkıp çıktığımda biraz sonra oda peşimden geldi. Kıravatını peçetesini koltuğun üstünden alıp Aras'a yöneldim peçetesini katlayıp kıravatını takmak için parmaklarımın ucuna yükseldim o sırada Totoş beyin olmadığını farkettim. Kıravatı takmak için gömleğin yakasını kaldırdığımda aras elini popama koymuş kendine çekmişti. Ben kıravatını taktım o sırada Aras beni hareket ettiriyordu.
-bacaklarını belime dolarsan daha kolay olur.
+yok artık daha neler.
-onu da yaparız merak etme.
Dediğinde umursamadım.
totoş bey gelince kendimizi düzelttik
Allah'tan farketmemişti
+hayatım bunu kesinlikle alalım çok yakıştı.
-tamam hayatım. Diyip kabine gitti kendi elbiselerini giydi. Elindekilerle kasaya gittik. Parayı ödedik telefoncuya gidip kılıfları aldık. Ben elemana yavşayınca Aras biraz sinirlendi. Sonra bir kafede bir şeyler yiyip otoparka indik. Aras arkada poşetlerle geliyordu ben ise Aras'ın uzay gemisinin anahtarıyla oynuyordum sonra havalı havalı arabanın kilitini açtım. Yan koltuğa oturdum Arası beklemeye başladım. Aras geldiğinde anahtarı uzattım. Anahtarı alırken elimi öptü ve omzuna koyup beni çekti. Dudaklarıma yapışıp öptü.
-her seferinde şunu yapmayı kes.
+karşılık verme o zaman
-oldu gel öp sonra karşılık verme de kolaydı.
+değil mi?
-değil
+deneyelim o zaman.
Tekrar dudaklarıma yapıştı. Ne olursa olsun karşılık verme Selin verme olabilir şuan alt dudağını hissetmiyorsun. Bak şuan üst dudağa geçti yoo hiç te bile hiç güzel öpmüyo sus selin kendini kandırma adam seni öpünce ismini unutacan nerdeyse.
Ben bunları düşünürken Arasa karşılık vermemeyi başarmıştım. Taki o dilini hissedene kadar. Dilini dilimle buluştuğunda inlemiştik hem o hemde ben onun inlemesiyle daha fazla dayanamadan. Karşılık vermeye başlamıştım. Bir süre öpüştükten sonra yavaş yavaş ayrılmıştım. Aras izin vermiyordu ama ben çekilince zorlamadı. Aras asık bir suratla bana bakıyordu.
-güzelim çok kısa kestin be.
+ne kısası lan en uzunu belki bu.
-hım öylemi farketmedim. Zevkten süreyi farketemiyom.
+niye bu kadar zevk alıyosun.
-çünkü seni çok istiyordum ve artık BENİMSİN ya doyamıyorum. Bilmiyorum ama sexsten bile çok zevk alıyorum.
+anladım ama tekrar söylüyorum senin falan değilim. Sonuç olarak aramızda bir ilişki yok.
-sikerim ilişkini Benimsin lan Benimsin. İlişkimi istiyorsun tamam olur Benimsin nokta. Sadece bir kaç gün bekle. Umut felan sorun çıkarcak. Halletmem lazım olmadı kaçırırım...
+ben ilişki istiyor muyum acaba?
-ister iste ister isteme benim olcan. Şuan psikopatsın diyebilirsin biliyorum psikopat olduğumu.
-psikopat değil pis kopat öyle daha iyi hakaret katsayısı fazla.
+olur gülüm sen nasıl istersen. Diyip arabayı çalıştırdı sessiz bir yolculuktan sonra beni bıraktı arabadan sadece gülümseyerek indim. O da bozuntuya vermedi ama bozulmuştur. Eve gelip duş aldım. Ve biraz dinlenmek için yatağıma yattım babam geç gelirmiş zaten bende daha fazla dayanamadım olanları düşünürken uyumuşum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK AŞKIM❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin