Arasın uzay gemisiyle bir alışveriş merkezine gelmiştik. Şu an otoparktaydık ve arabadan iniyorduk. Arabadan indiğimde çantamı takıp saçımı başımı düzelttim. Penyemi tekrardan içine verdim. Bu sırada aras sırıtıyordu pislik.
-bu bacaklarla yukarı çıkacağını düşünüyorsan yanılıyorsun.
+aa niyeymiş o?
-başka insanların senin bacağını görmesini istemiyorum.
+senin isteklerin üzerine yaşamıyorum.
-artık öyle.
+hiç bir şey değişmedi Aras ne artık öylesi? 2 dk yakınlaştık diye senin isteklerini yerine getirceğimi sanma.
Ben böyleydim işte kendimce haklı yön bulursam hiç bir şey umrumda olmaz haklı olduğum konuyu savunmaktan zevk alırdım.
- kaşınma
+kaşınmıyorum. Ama böyle.
-2 dk yakınlaşma öylemi.
+aynen öyle
-istersen daha uzun olabilir.
+gerek yo-. Demeye kalmadan beni kolumdan çekip duvarla arasına aldı.
-benim için çok önemlisin.
+napabilirim
-ne var yani biraz benim istediğim gibi davransan.
+ortada bir sebeb yok.
-sebeb istiyorsun yani?
+e haliyle.
-o zaman kusura bakma,bunu senden çok özel bir anıyla almak isterdim ama malesef. Bu sebeb seni tatmin edermi bilmiyorum. Sakın tokat atma.
Ellerini popoma indirdi. Ve aralık olan dudaklarıma yapıştı. İlk önce alt dudağımı emmeye başladı. Bir süre emdikten sonra üst dudağımı emmeye başladı bu sırada elleri kalçamı sıkıyordu. Elleri artık penye şortumdan içeri girip bacak arama koymuştu. Hareket ettirmeden öylece duruyordu.
-karşılık ver bana Selin yoksa duramıycam.
+ne
-sus ve öp sadece lütfen.
Nefes nefese konuşurken tekrardan dudağıma yapıştı bu sefer bende karşılık vermeye başlamıştım. İlk defa yapıyordum ve ilk öpücüğümü bu piskoya vermiştim. Bir Avm'nin otoparkında. Bunları düşünürken öpmeye devam ediyordum cok değişikti. Hiç bir tepki veremiyorsun sadece anı yaşamak istiyorsun. Ve şuan anı yaşayacağım sonrası umrumda değil.
Arastan
Ellim onun bacak arasında öpüşmeye devam ediyordum ve Selinle öpüşmeyi diğer kadınlarla yatmaya tercih ederdim.
Elim hafif terlemiş bacak arasında dururken oda benim öpüşüme karşılık veriyordu bir elim belinde bir elim bacak arasındaydı ve Selin bir şey demiyordu. Bir süre daha öpüştük sonra Selin ellerini benim arka cebime soktu bu ondan asla beklemediğim bir hareketti. Zaten sert olan erkekliğim dahada sertleşmiş ve kasıklarımı sızlamaya başlamıştı. Bu yaptığı hareketten cesaret alarak kadınlığını okşamaya başladım. Selin kıpırdanmaya başladı çünkü çok pis tahrik oluyordu bir kez daha okşadığımda. Ağzımın içine inlemişti ve bu beni mahvetmişti.
Tekrar okşadım bu sefer daha net bir inleme.
-yapma.
+ neyi? Derken bir daha okşadım.
Kıvranırken
-bunu. Dedi
+niye? Bence gayet zevk alıyorsun.
-işte onun için yapma
+anı yaşa.
Ben bir şey demedim. Dudaklarına tekrar yapıştım biraz afalladıktan sorna karşılık vermeye başladı sert öpüyordum ve onun kısık inlemeleri kasıklarımda sızı yaratıyordu.
+Selin dokunsana bana.
-nasıl
+elini erkekliğime koy ve o sertliğin sebebinin kendin olduğunu düşün.
-yapamam ki.
+ver elini. Tereddüdle elini verdi.
Erkekliğimin üstüne koyduğumda öylece kaldı ne öpüşüme karşılık veriyor ne de ters bir hareket yapıyordu.
+senin yanında hep böyle oluyorum.
-hep mii?
+aynen öyle. Seni susturmak için iyi bir yöntem.
-beni böyle susturmaya kalkma.
+nasıl susturmamı istersin
-hiç bi şe- dediğinde dudaklarına tekrar yapıştım.
+böyle mi? Dedim boğuk sesimle.
-bu son. Dedi ve dudaklarıma yapıştı çok güzel öpüyordu ellerini yanaklarına koyunca bende ellerimi yanaklarına koydum ve öpüşüne aynı sertlikte karşılık verdim. Nasıl cesaret etmişti.
Yavaş yavaş çekilmeye çalıştıkça ben öpmeye devam ettim. Dilimi ağzının içine soktum ve o muhteşem tadla inledim. Hemde çok derinden bi inleme. Selin artık dünyayla ilişkisini kesmiş dizlerinin bağı çözülmüş yavaş yavaş gücünü yitirdiğini hissediyorum. Ellerimi yanağından çekip beline doladım sıkıca kendime çektim erkekliğim kızlığına değdiği zaman gözlerini açtı.
-yeter lütfen daha fazla dayanamıycam şuraya düşüp bayılcam valla.
+o kadar mı hoşuna gitti? Dediğimde kafasını yere eğdi.
+her utandığında seni öpcem.
Bunu duyunca kafasını kaldırıp mavi gözlerini pörtletti.
-hayı- demeye kalmadan alt dudağını kaptım emdikten sonra üst dudağını emdim
+dilini ver
-ne
+dediğimi yapar mısın?
-hayır
+vermezsen pişman ederim. Dedim ve elimi bacak arasına koydum. Elimi hızla çekti.
-piskopat mısın?
+biraz şimdi ver o dilini pişman olmayacaksın. Dedim ve dudağına yapıştım dilini verdiğinde emmeye başladım.
İlk emdiğimde inledi sonra kıvranmaya başladı kıvranmaması için elimi kalçalarına indirip tuttum kımıldamıyordu bu yüzden erkekliğimi çok net bir şekilde hissediyordu.
Hâlâ inliyordu. Ve bu beni deli ediyordu o dilini emmeyi bıraktığımda ikimizde nefes nefeseydik.
-Araas
+efendim gülüm.
-pisliksin
Güldüm.
+Tevecünüz efendim
-gülme
+niye
-dengemi bozuyorsun.
+elleme bozulsun ben düzeltirim.
Dediğimde sustu
+sebeb istiyordun al sana sebep.
-ne güzel bir sebeb.
+dimi
-aynen ilk öpücüğümü bir AVM'nin otoparkında bir piskopata verdim. Dediğinde içimdeki ürpertiyle sordum.
+pişman mısın?
Dediğimde dikleşti gözlerimin içine baktı ellerini boynuma doladı.
-Değilim. Çok güzeldi.
Dediğinde rahatlıkla nefes vererek 32 diş sırıtmaya başladım. Oda aynı şekilde sırıttı.
-neyse hadi yukarı çıkalım.
Dediğinde elinden tuttum.
+çıkalım gülüm.
Dediğimde dudağını ısırarak sırıttı.
+benimsin
-yoo
+ne demek lan yo
-senin falan değilim demek
+kafana göre takıl ben bir yolunu bulurum.
-he canım he. Diyip üstünü başını düzeltti çantasını koluna taktı.
-hadi gidelim.
Bu sefer elimi omzundan atıp yürümeye devam ettim.
10 dakika sonra kendimi bir kozmetik mağzasında buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM❤
De Todo-aşk ne biliyor musun selin? Aşk her hoşlandığın çoçukla yapabileceğin ve ya sergileyeceğin tavırlar değil. Birini gerçekten sevdiğini anlata bilecek hareketler sözler sergilemektir,ona özel olduğunu hissettirmektir. Sen bunların hangisini yapıyorsu...