•Arkadaşlar emeğe saygı lütfen zaman ayırıp yazıyom yani. Bir beğenin gurban oluyum bu ne ya.😉
Sabahın köründe kahkaha sesleriyle uyandım. Üstümdeki yorganı kaldırıp ayaklarımı yataktan aşağıya salladım 5 dk boş boş yeri izlerken kapı açıldı kafamı arkaya çevirdim. İstifimi hiç bozmadım
-Pardon şarj aletini alcaktım da uyuyorsun sandım.
+uyuyor olsam izinsiz mi alcaktın?
-yani sanırım.
+Ya müsait olmasaydım,ya üstümü değiştiriyor olsaydım?
-o zaman kapıyı kitlerdin o kadar saf olduğunu sanmıyorum.
+ya kitlemeyi unutsaydım?
- o zaman gözümüz gönlümüz açılırdı. Dedi gülerek.
+ Sapıksın varya. Başka kızlar gözünü gönlünü açsın bana yılışma. Ayağa kalkmıştım yanından
Geçerken kolumu hafifçe tuttu.
- yılışırsam ne olur?
+yılıştığınla kalırsın.
- çok emin konuşma.
+sarj aleti sehpanın üstünde. Dedim diğer elimle göstererek. Sonra kolumu hızlıca çektim. Banyoya gittim kısa bir duş aldım bornozumu bağlayıp İçeri girdim ama girdiğimde aras gitmemişti. Benim yatağıma uzanmış şarjdaki telefonuyla oynuyordu.
-napıyon sen burda.
+gördüğün gibi.
Baştan aşagıya bi süzdüm O muhteşem vücudunu , İnce tişörtünden baklavaları belli oluyordu.
-kalk yatağımdan .
+kalkmıyorum. Dedi. Elindeki telefonunu komidine koyarak.
İyice yayıldı.
+ ya bak bide ayakkabılarınla yatmışın.
-çıkartırız. Dedi doğruldu ayakkabılarını çıkartıp düzenlice yere koydu.
Yatağa yüz üstü yattı.
+ rahat bırak beni.
-ya saçmalama kalk yatağımdan ben yatağımda senin parfümün koksun istemiyorum.
Kafasını yan çevirdi çok sexsi duruyordu.
+ Birincisi dün gece 4 de kadar uyumadık umut sağolsun çok uykum var uyumak istiyorum senin yatağın geniş.
İkincisi parfümümden çok mu etkileniyorsun? Koklayınca aklına ben mi geliyorum?Hayırdır?
- he canım he ondan.
+canım?
-lafın gelişi.
+ lafın gelişi demeseydin kalkardım.
-o zaman yat sana canım demiycem asla ünlem.
+ diyeceksin nokta.
-Var mısın iddasına.
+Varım neyine.
-sen söyle.
+tamam o zaman. Sen kazanırsan bir daha sana yılışmıycam. Ben kazanırsam bizim gurubun içinde beni öpeceksin yanağımdan. Ya gönül isterdiki dukaktan olsun. Ama maalesef işte.
-anlaştık. Sana 1 gün mütlet Gamzeli pislik.
+anlaştık. Dedi elini uzattı Bende uzattığı eli tuttum. Birden üstüne çekti. Şok olmuştum dudaklarıma baktı. Baya baktı. Kalkmaya çalıştıkça elini belime daha sıkı sarıyordu. Üzerimde bornoz olduğu için hareket edemiyordum.
- o dudakları yanağımda hissetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum "canım".
+bırak beni!!!
-tamam gözlerimi kapatıyorum. Dedi elini gözlerine kapattı.
+sana güvenmiyorum.
-kendin bilirsin.
+kafanı yorganın altına sok.
-tamam dedi kafasına yorganı çekti. Ben kalktım üstümü başımı düzelttim. Dolaba gidip eşofman altı yarım atlet kapüşon aldım. Banyoya gidip üstümü giydim saçımı tarayıp kuruttum. İçeri girdiğimde aras yatağa yayılmış bir şekilde uyuyordu. Dolaba gidip babet çorabımla mor spor ayakkabılarımı aldım.
Saate baktım. 11:11di odadan çıktım. İçeri girdiğimde bizimkiler kahve içiyordu.
-günaydın.
+günaydın. Dedi herkes.
-nabıyonuz kahvaltı yaptınızmı.
+biz yaptık. Arasla sen yapmadın. Sahi Aras nerde.
-içerde uyuyor gerizekalı.
+ knk arası kaldırda kahvaltıya gidelim. Dedi berk göz kırptı.
-ya hayır ben kaldırmam sonra umulmadık yerde buluyorum kendimi.
+ Ne! Dedi gizem.
-yok bişey dedim. Gülümsedim. Acaba çok mu yapmacıktı ne.
+görüşcez.
-görüşelim.
+knk kaldır be birşey olmaz.
-oooff tamam.
+👻👻👍🏼.
İçeri girdim.
-Araaaass kalk.
+lan ne bağırıyon?
-burası benim odam bağrırım.
+burası benim otelim o zaman bende her istediğimi yaparım.
-zengin zübbesi.
+sen nesin?
-prenses. Dedim elimle saçımı arkaya attım.
+senin prenses olduğun yerde prens olurum
-mesele prens olmakta değil. Mesele benim prensim olmakta. Ve bu olmayacak.
+ben istediğimi alırım.
-ne yani benimi istiyorsun anlamadım.
+ben öyle bir şey demedim. Eğer bir gün istersem alırım bunu bil.
-neyse hadi kalk berk sen ben kahvaltıya gitcez.
+berk?
-bizle bir şey konuşcak herhalde Pelin'nin doğum günü hakkında.
+anladım ama hala uykum var.
-kalk ya. Açım ben aç aç.
+tamam lan ne kızıyon.
-benle lanlı lunlu konuşma.
+peki "canım". Dedi canıma baskı yaparak.
Sonra sırıttı. Ayakkabılarını giydi. Ayağa kalktı.
Ben önden o arkadan dışarı çıktık. Berk ayağa kalktı eline laptobu aldı.
-hadi gidelim.
+tamam dedik ben gine önden gittim. İkisi arkamdan konuşarak geliyolardı ben gidip asansörün düğmesine bastım. Asonsörü bekledik. Asansör geldi açıldı içeri girdik restoranda indik.
Garson geldi Siparişi verdik.
O sırada berk söze girdi.
-şimdi gençler Pelin'nin doğum günü için toplanmış bulunmaktayız.
+yoo ben yemek yemek için toplanmış olduğumuzu düşünmüştüm. Dedim. Aras'da kafasıyla onayladı.
-neyse, şimdi gençler doğum günü yeri: otelin davet salonu.
Doğum günü günü:
Yaklasık olarak 60 saat sonraki gün
Doğum günü süprizi:
Dedi bilgisayardaki videoyu açtı içinde 20 dakkalık bir video vardı bir kaç resimde bir video başlıyordu içinde kısa kısa videolar vardı ben bir yandan izleyip bir yandan yemek yiyordum.
Slayt bittikten sonra
Tekrar söze girdi; slaytı yansıtcaz sonra ışıklar kapancak siz
Sahnede şarkı söyleyeceksiniz ben pelini alıp ortaya getircem ışıklar bize yönelcek. Ben orda
-biz hiç bitmedik, biz bitemeyiz. Sen benimsin ben senin bu kalp sonsuza kadar senin için atcak, ilk tanıştığımızda senin o küçük bırnunu ısırdığım gün benim olmanı istemiştin. Daha 12 yaşındaydım ama sevdim lan sevdim. Şimdi tekrar gel tekrar biz olalım pelinim. Diycem oda büyük ihtimalle gelcek siz şarkıya başlıycaksınız ben pelinle dans etcem.
Şarkınız burcu tatlıses ay varya onu söyleyin.
-tamam knk ben onu bi Ezberleyim şimdide iznin olursa yemeğimi yiycem. Dedi aras.
+aynen knk
~öf ne halinizi varsa görün. Hadi eywallah.
Berk gidince masada başbaşa kalmıştık. Ne diye gidiyor bu neyse ben daha hızlı yedim sonra biraz telefonla konuştum kapattıktan sonra kalktım.
-nereye
+spora
-saat kaç
+11:50
-kapalıdır orası şimdi 10 dakka sonra git. Otur şimdi.
+emir verme bana
-selin hanım otururmusunuz.
+öf tamam be. Diyerek tekrar oturdum.
+Aras sen de bi doymadın.
-çünkü yemeğimi sindirerek yiyorum. Arkamdan atlı kovalıyormuş gibi yemiyorum. Neyse hadi kalk bende üstümü değiştiriyim bende spora gitcem.
Hiç itiraz etmedim. Etsem ne fayda kalktık aras masadaki kutuya bir miktar para koydu sonra asansörün önüne geldik asansörü bekliyorduk sonuçta 10.kat
-selin gel merdivenlerden çıkalım hatta yarışalım.
+pekii. Dedim merdivenlerin önüne aynı hizada durduk
-biiir ikiii üüüç
Demesiyle merdivenleri ikişer üçer çıktım aras pantolonuyla bile beni geçiyordu 1 kat 2 kat 3 kat derken 7.veya 8.kata gelmiştik. Aras 2 merdiven önümdeydi bacaklarım ağrıyordu durma hissi vardı içimde ama umrumda değildi öleceğimi bilsem devam ederdim. En sonunda bizim kata gelmiştik. Gizrmgil bize cins cins bakıyoorlardı.
Aras 1 adımla beni yenmişti resmen.
-berabere
+yoo sen kazandın
-sen şu bedeninle aramızdaki mesafe 1 adım tuttuysan berabere sayarım ben onu.
+peki. Dedim nefes nefeseydim. Aras cebindeki oda kartını çıkarıp odaya girdi benide buyur etti ben en yakın yatağa kendimi attım aras direk t şortünü çıkartıp attı.
-oha oha bi haber vereydin.
Güldü üstüne başka bir tşort giydi
+selin hanım pantolonumu çıkartacağım. Dediğimde hemen arkamı döndüm. Giydiğinden emin olunca geri önüme döndüm.
-bak ne yapalım biliyormusun?
+ne
-hani berkin süprizinde şarkı söyleyecez ya. Kumsalda koşalım sonra bir yerde şarkıya çalışalım.
-oluur.
+Tamam hadi o zaman.
Otelden çıkmıştık otelin karşısındaki kumsala yürüdük.
-yavaş tempo.
+ya koşmayalım yürüyelim,yeteri kadar koştum zaten.
-tamam o zaman. Dedi yavaş yavaş yürüyorduk. Berki aradı şarkıyı sordu.
-söz konusu aşk bu diye bir şarkıymış.
+açsana bi
-tamam. Dedi açtı şarkıyı.Aslında Her Şey Senindir Bu Kalp Bile... Şu Son Birkaç Gün Ağır Geçti Sadece Belki Tesadüf Değildir Bu Aşk Bile... Ben Biraz Çekingenim Ulu Orta Anlatamam Yaklaştın, Canıma Kastetme Bari... Hani Nefesindim Senin? Ahh Ahhh Senin Söz Konusu Aşk Bu Farklı Bir Telaş Bu Bence Bir Savaş Bu Seninle Olduktan Sonra...+çok güzelmiş yaaa.
-aynen
+ezberledin mi?
-evet yani biraz.
+ben ezberledim
-tamam gel şuraya otur.
Oturduk ben bağdaş kurdum. Şarkının melodisini açtı ben başladım
Aslında her şey senindir bu kalp bile, şu son birkaç gün ağır geçti sadece.
Aras
Belki tesadüf değildir bu aşk bileee,ben biraz çekingenim ulu orta anlatamam yaklaştın canıma kastedme bariii.
Ben
Hanı nefesindim seniiiin aaaaaa senin
Beraber
Söz konusu aşk bu farkı bi telaş bu bence bir savaaaş bu seninle olduktan sonra.Söz konusu aşk bu farklı bi telaş bu bence bir savaaaş bu seninle olduktan sonra.
Ben
Aslında herşey senindi bu kalp bile su son bir kaç gün ağır geçti sadece belki tesadüf değildir bu aşk bilee
Aras
Ben biraz çekingenim ulu orta anlatamam,
yaklaştın canıma kastedme bariii.
Ben
Söz konusu aşk bu farklı bi telaş buu bence bi savaş buu seninle olduktan sonra.
Beraber
Söz konusu aşk bu farklı bi telaş buu bence bi savaş buu seninle olduktan sonra.Söz konusu aşk bu farklı bi telaş buu bence bi savaş buu seninle olduktan sonra.
BenSöz konusu aşk bu farklı bi telaş buu bence bi savaş buu seninle olduktan sonra.
Dedim şarkıyı bitirdik .
Sırıttık gerçekten çok güzel bir şarkıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM❤
Casuale-aşk ne biliyor musun selin? Aşk her hoşlandığın çoçukla yapabileceğin ve ya sergileyeceğin tavırlar değil. Birini gerçekten sevdiğini anlata bilecek hareketler sözler sergilemektir,ona özel olduğunu hissettirmektir. Sen bunların hangisini yapıyorsu...