Akşam
Otelden çıktıktan sonra Aras beni eve bıraktı. Ve şuan babamın gelmesini bekliyorum dakikalar saatler derken kapı çaldı.
-ben bakarııım.
Kapıya gittim açtım babam nihayet gelmişti boynuna sarıldım.
-babacım hoşgeldin.
+hoşbulduk kızııım.
Babamın önünden çekildim babam önde ben arkasında salona geçtik. Biraz sustuktan sonra babam söze girdi;
- kızım ne yapmayı planlıyorsun?
+baba eğer iznin olursa Antalyaya gidip araştırmak istiyorum. Hoş iznin olmasada gitcem.
-kızım benim işlerim yoğun şu 2 hafta çok önemli toplantılarım var.
+illa senle gitcem diye bir şey demedim benim arkadaşlarım var baba giderim onlarla onlarda benle gelmek ister yani izninle hafta sonu yola çıkmayı planlıyorum..
Babam biraz düşündükten sonra
- peki kızım artık küçük değilsin dur desemde durmayacaksın en iyisi bu tamam git ama en fazla 1 hafta ister bul ister bulma 1 hafta bittimi gelir seni bulurum.
+ tamam babacım. Dedim gülümseyerek.
-gel buraya canım kızıım.
Dedi beni çekip sarıldı ben de ona sarıldım.
-ben de isterim annen geri dönsün ama bilmiyorum kızım umarım döner.
+döncek babacım.
-hadi kalk amcanlar gelcek bende bir duş alıyım saat 8 de burda olcaklar ona göre yani.
+tamam babacım. Dedik beraber yukarı çıktık herkes odasına gitti ben üstümü değiştirmek için dolaba yöneldim.
Siyah yarım atletimle kot bahçivan tulumu mu aldım beyaza siyah süperstar ayakkabılarımı aldım ve giymeye başladım. Giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım saçlarımı dalgalandırarak işimi bitirdim.
Parfümümüde sıkarak daha doğrusu boşaltarak aşağıya indim mutfağa girdim tontişim yemekleri hazırlamış sofrayı kuruyordu. Ben önden giderek masanın üstündeki süsleri alıp vitrine koydum masada duran masaörtüsünü masaya serdim tontişimle tabakları çatalları kaşıkları bıçakları peçeteleri kadehleri her bir şeyleri yerleştirdik. Mutfağa girdik.
-yemekte neler var kızlaar.
+fırında patates, mercimek çorba, tatlı olarak kaymaklı irmik tatlısı.
-süpermiş.
Kolumdaki saate baktım tam 8 di veee 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,sıfır
Zil çalınca kapıya koştum o sırada babam merdivenden iniyordu. Kapıya vardım usulca kapıyı açtım..
-aaa yengeciim hoşgeldiiin dedim sarıldım. Oda bana sarıldı tüm samimiyetiyle
-buyrun buyrun hoşgeldiniz amcacım.
Elini öptüm sarıldım.
+her zaman saygılı bir kızdın Selincim baban seni çok güzel yetiştirdi.
-teşekkür ederim amcacım.
-kuzen sende hoşgeldin. Dedim aşağıya eğildi bende parmak uçlarıma yükselip yanaklarını öptüm belimden tuttu çevirdi ve geri bıraktı bir paldur küldür bir kargaşa oldu amcamlar arkasını döndü hiç bir şey olmamış gibi gülümsedik. Onlar gidince kahkaha attık..
-bakıyorum toparlamışın.
+beni biliyon kuzen kolay toparlarım
-biliyorum canım. Ee gitcezmi Antalya'ya.
+kim kim gidiyoz.
-gidiyoz yani. Dedi sevinmiş bir sesiyle
+tabi oğlum ne sandın.
-tamam aynı takım giderik.
+sen ben Gizem Pelin Aras Berk
-aynen
+ya istemezlerse
-sen manyak mısın kızım onlar okuldan kaçmaya yer arıyolar..
+bu arada pelinin doğum günü n'oldu?
-yarın yapcaz çünkü salon müsait oluyormuş.
Diğer günler doluymuş.
+anladım neyse hadi içeri gidelim. Dedim beraber içeri girdik masaya geçtik. Kısa bir sohbet ettik iş benim gine mürvetime geldi yengem biri varmı diye ağzımı aradı çabaları boşa çıktı. Sonuç olarak tontişim geldi yemekleri servis etti yemeklerimizi yedik. Sohbet ederek tatlılarımızı yedik. Güldük eğlendik biz umutla havuz kenarına gittik. Gizemi aradık görüntülü konuşuyorduk.
Aşkım kişisi görüntülü aranıyor
Çalıyor...
00:01
-aşkııım napıyon
+iyiyim aşkım sen napıyon?
-bende Selinle oturuyom.
Dedi kamerayı bana çevirdi el salladım.
+sıkılmadınızmı çıkın gelin.
Araya girdim.
-kanka sıkıldım da bizim gelmemiz olmaz sizmi gelseniz.
+siz derken
-pelinle sen kanka
+ben ne olcam siz kızkıza takılcanız ben sap gibi kalcam. Dedi umut.
O sırada gizemin tarafdan bir ses geldi
- ben varım kardeşim kalman sap gibi diye bağırdı Aras.
+eywallah kardeşim de Selin'e bir sorun sonuç olarak onun evi onun kararlarları.
- Valla bana sorarsanız gelin ben çok sıkıldım abii.
+ geliyoz o zaman. Dedi gizem
-gelin gelin. Dedim Umut söze girdi.
+senin Arasın yanında ne işin var aşko ?
-aşko ben pelinin yanına geldim de o da Berkle dışarı çıkmış.
Biz Umutla birbirimize baktık imalı bakışmalarımızı yaptık.
+oh iyi iyi hadi gelin yaw beni selinle bırakmayın.
-aman yedim ya seni. Dedim gülerek.
+senin işin bellimi olur neyse aşko hadi baybay dedi telefonu kapattı.
- kuzen terasa mı geçsek.
+olur kuzen. Dedim beraber bahçe merdiveninden yukarı çıktık. 6-7 dakika sonra gelmiş olabilceklerini tahmin ettiğim için aşağıya indim biraz sonra kapı çaldı.
Kapıyı açtığımda Gizem ve Aras vardı ellerinde de çikolata.
-hayırdır kız istemeyemi geldiniz.
+aman dağlara taşlara. Dedi Aras
Güldük. Ben o sıra Arası izledim gülerken gözüken bembeyaz sivri dişleri onu daha bir karizmatik yapıyordu.
- hadi buyrun içeri. Dedim Aras elindeki çikolatayı verdi.
+nereye gidiyoz. Dedi Gizem.
-yukarı terasa bacım.
Dedim gizem önden ses çıkarmadan koşmaya başladı. Bizde yürüyerek konuşuyorduk.
+ ne kadarda özlemiş sevdiceğini.
-sen olsan özlemezmiydin.
+özlemediğimi kim söyledi. Dedi gözlerim içine baka baka.
-özlediğin bir yerinden belli olmuyor.
+neremde belli olcaktı Selinciğim kalbimin içindekini bilemezsin yüzüm gülerken içimdeki o tarifi zor duyguyu bilemezsin.
- kim acaba bu kız.
+ boşversene
-niye
+ ne zamanki onun bana bir şey hissettiğini hissederim o zaman söyleyecem o şanslı kızı...
-sana bir şey hissettiğini nasıl hissedersin.
+bir öpücük yeterli olcak. Ne zaman o öpücüğü zorlanmadan içinden gelerek kondurur. O zaman söyleyecem.
- ya yapamazsa
+yapcak
-sen öyle diyosan.. Dediğimizde bakmışız terasa gelmişiz. Gizem ve umut gine namüsait durumdalar...
Arasla birbirimize bakıp güldük
-öhöm öhöm
Dedi aras.
-abi bu nedir ya,lan görüşmeyeli kaç saat oldu.
Umut saatine baktı
5saat...46 dakika
+Yok artık daha neler. Dedim inanmayan sesimle.
O sırada Gizem şaka yapmıyoruz gerçekten tamı tamına o kadar oldu..
-tamam o zaman oturun geçsene Aras ne bakıyorsun dedim bana dik dik bakan Aras'a
+güzelliğine bakıyorum canımm. Yaptı güldü.
Umutla gizem
Ooooo yapıyorlardı ha gizemi anlarımda Umut ne alaka..
+cevap veremedin Selincim.
-gerek duymadım.
+laf bulamadın.
-ne dememi bekliyordun Aras"sağol canım o senin bakan gözlerinin güzelliği"mi diycektim ? Saçmalama.
+bunu demiyceğini zaten biliyorum değişiksin galiba bu yüzden ... Neyse ya
Ben dondum kaldım acaba ne diycekti diye ben bu gece sabaha kadar uyuyamam yaaa. Of sorarsam onu önemsediğimi sancak. E zaten önemsiyorum. Oof sus Selin sus.
-eee gençler ne istersin yiyecek içecek.
+kanka cips kola yapak ya...
-tamam siz takılın ben geliyorum.
+yardım edebilirim istersen. Dedi Aras.
-bencede etsin etsin kuzen cipsler ağırdır taşıyaman felan.
güldük
+tamam gel o zaman.
Dedim ben önden o arkadan gidiyorduk.
-gene çok güzelsin. Dedi Aras nefesim kesilmişti böyle bir şey demesini beklemiyordum. Ne dyeceğimi bilemedim.
-noldu sustun bir lafım seni bu kadar mı etkiliyor selin.
+ne etkilemesi be
-zaten kabul etsen şaşarım. Olsun seni böyle de Seviyorum.
+ne
-yanlış anlama arkadaş olarak.
+aksi mümkün değil zaten genç yakışıklı popi birisin onca kızın arasında beni sevcek değilsin ya.
-bunu sana sormayacağıma emin ol iltifatların için de sağol.
Biz bunları konuşurken mutfağa gelmiştik...
Ben karşıdaki dolaba gidip cipsleri çıkardım büyük bir tabağa koydum..
O sırada Aras dolaptan içecekleri çıkardı. Mutfaktan çıkıp merdivenleri çıkmaya başladık...
Aras bu sefer tam önümdeydi çıkmaya devam ediyorduk. Aras birden arkasını döndü..
-içimden bir ses daha geç gitmemizi söylüyo.
+niyeymiş o
-göreçeklerin seni utandıracak seviyede olabilirde o yüzden.
+daha neler ya o kadar da değil..
-ne kadar da değil..
+yani en fazla ne olabilirki. Öpüşüyolardır o kadar.
-öpüştükleri pozisyon biraz değişik olabilir.
+neey
-belki gizem şuan umutun kucağındadır bilemeyiz...
+bence bilebiliriz
-nasıl
+gidip bakarak
Dedi hamle yaptım ama Aras önüme geçti..
-Selin kendini onların yerine koy rahatsız edilmek istermiydin.
+koyamıyorum
-niye daha önce hiç bir sevgilin kucağına oturmadın mı?
+tabikide oturmadım.
-ah çok şansızlarmış.
+niye ki?
-senin gibi bir kızı kucağında kim istemezki yani yanlış anlama..
+yok ne yanlış anlayacam da biraz abartmıyor musun?
-git bi aynaya bak yüzüne, vücuduna sonra abartıyormuyum? Abartmıyor muyum? Karar ver...
+sanırım yeterince bekledik.
Yukarı çıktığımızda
Gizem Umut'un kucağına yanlamasına bir şekilde oturmuş Umut ta arkasına yaslammış hiç bir şey yokmuş gibi telefonuyla oynuyordu😡..
Gizem kalkmak için yeltendi.
-rahatsız olmayın siz. Biz yabancımıyız "canım" dedi Aras. Canıma da baskı yaparaktan.
Gizem gülümseyerek kalktı Umutun yanına oturdu.. Cipsi ortaya koydum içecekleri aras dağıttı. Bir güzel sohbet ederek yiyorduk...
-kuzen gitarını getirde birer şarkı patlatalım olmaz mı.
+olur kuzen getiriyim...
Ben içerden gitarı aldım geldim
-kim başlıyor? Tabikide Selin. Dedi Umut
+Tamam
-kuzenlerin en fıstığı.
+yakışıklı pensim
~öhöm öhöm burda kıskananlar var ama. Dedi aras anlamayarak ona baktım Gizemi gösterdi Gizem'in yüzü düşmüştü.
-aşkıım sen kıskandın mı? Saçmalama aşkım ya Selin işte la bizim sarı. Ben sana bunu bir ara telafi etçeğim tamam? Çenesini tutarak Gizemin dudaklarına yapıştı.
Biz o sıra Arasla bir birimize baktık.
- Eywaaah bunların çiftleşme zamanı gelmiş.
Güldük.
Tekrar döndüğümüzde normal hallerine dönmüşlerdi.
Ben gitarın ayarını yaptıktan sonra sesimi düzelterek şarkıya girdim.
•••Yoksun olmadında. Hep aklımdaydın da. Olmadın olmadın yanımda.
Gelebilseydim ben inan gitmezdim kalır kalır uyurdum yanında. Duyabilseydin sen inan susmazdım anlatır anlatır ağlardım omzunda. Napıyorsun şuan mesela?
Kim var yanında?
Ben ölüyorum galiba canım yandıkça. Nerdesin şuan mesela?
Gülüyor musun kahkahalarla?
Ben özlüyorum galiba kavuşamadıkça sana.
Yoksun olmadında. Hep aklımdaydın da. Olmadın olmadın yanımda.
Gelebilseydim ben inan gitmezdim kalır kalır uyurdum yanında. Duyabilseydin sen inan susmazdım anlatır anlatır ağlardım omzunda. Napıyorsun şuan mesela?
Kim var yanında?
Ben ölüyorum galiba canım yandıkça. Nerdesin şuan mesela?
Gülüyor musun kahkahalarla?
Ben özlüyorum galiba kavuşamadıkça sana•••
Diyerek bitirdim en sevdiğim şarkılardan biriydi.
Herkes büyülenmiş gözlerle bana bakıyordu.
Aras'tan
Selin şarkısını söylerken gözümün kırpmadan onu izledim.
Yüzünün her milimetre karesini inceledim şarkıyı söylerken gözlerini kapatıyor dünyayla bağlantısını kesiyordu. İnsanı büyüleyen bir sesi vardı..
-Alabilirmiyim gitarı? diye sordum
Gülümseyerek gitarı uzattı.
"Yapma be vicdansız gülümseme sen öyle sen öyle gülümseyince içim bir tuhaf oluyor."
İç sesime hakim olmuyordum artık. Zamanı gelmişti. Seline karşı boş değildim. Her şeyiyle beni büyülüyordu sesi,güzelliği, terbiyesi,masumluğu,her şeyi ile.
-öhöm öhöm Aras daldın gittin.
+şarkı düşünüyom kardeşim.
-şeyi söyle neydi onun adı-koray avcı hoşgeldin- var ya biliyon mu
+biliyorum. Kısa süre Seline baktıktan sonra şarkıya girdim.
••• Bu gün dağların dumanı aralandı hoşgeldin.
Bu gün dağların dumanı aralandı hoşgeldin.
Ah ışıklar içinde kaldım yandım efendim.
Ah ışıklar içinde kaldım yandım efendim.
Sen bana yangın ol efendim ben sana rüzgar tutuşsun gün yansın geçeler zamanımız dar.
Sen bana geç kaldın ben sana erken tutuşsun gün yansın geceler vaktimiz varken.
Bu gün günlerden güzellik sefa geldin hoşgeldin.
Bu gün günlerden güzellik sefa geldin hoşgeldin.
Ah bu yağmur yanlızlığımış dindim efendim.
Ah bu yağmur yanlızlığımış dindim efendim.
Sen bana yangın ol efendim ben sana rüzgar.
Tutuşsun gün yansın geceler zamanımız dar.
Sen bana geç geldin ben sana erken.
Tutuşsun gün yansın geceler vaktimiz dar..
---sonra dersin ki neden bu kadar çok sigara içersin içerim işte ben yazmayı pek bilmem dünya güzeli sadece geceler ışığı kovalarken gelir aklıma bir kaç kelime şafak söker ben hala oturduğum yerde sayıklarım baş harfini bazı bazı dem tutar kirpiklerim dans eder damlalarla bir türkünün ezgisi gibi temizlenir gözbebeklerim garip gelir akşamlara kadar başını beklediğim günler sen okulda istikbalini gözlerken ben dışarıda hapis beklerim bulutlarla başbaşayken çok düşündüm o vakitleri saçların omuzlarına elbise olduğu zamanlar hani inadına topladığın halde çok ta güzel gelirdin gözlerime öyle ya türkü gibiydi saçların türkü gibiydi gözlerin sen bakmaya doyamazdın ben türkülerimi söylerken her yazdığımı sana dinletirdim bilmezdim ben nerde ne koyulacak virgül ile noktayı hep sevgili zannederdim biri kaybolurken öteki yok olacak ben yazar hüzünlenirken sen ayır şu kelimeleri derdin ulan ben imlanın sırasını dedikçe sen karalayıverirden şimdileri daha çok karalar oldum hatalarım geldikçe aklıma sonra dersinki neden bu kadar çok sigara içersin içerim işte çünkü küfür sevmezdim ben ama babam öğretti sayıp savurmayı o da sevmezdi zaten hayırsız olmasaydı evladı yoruldum dünya güzeli yoruldum bahar sabahım yoruldum da ota boka kızdıkça babamı hatırlayacağım ama söz veriyorum verdiğim sözleri sözlükten bakıp yazacağım ben yazmayı pek bilmem dünya güzeli zaten yazsamda anlamazsın canım sıkıldıkça karalarım onda da iki damla gözyaşı akıtırsın sonra dersinki neden bu kadar çok sigara içersin ne bileyim ben içerim işte
Sen bana yangın ol efendim ben sana rüzgar tutuşsun gün yansın geçeler zamanımız dar.
Sen bana geç geldin ben sana erken tutuşsun gün yansın geceler vaktimiz varken.
Tutuşsun gün yansın geceler vaktimiz varken•••
Şarkıyı bitirmiştim ara ara Selinin gözlerine bakmasaydım iydi ama oldu işte.
-helal olsun kardeşim ben bu kadar beklemiyordum.
+aynen. Diye katıldı kızlarda.
-sağolun arkadaşlar.
Son zamanlarda sıkça dinlediğim bir şarkı. Diyerek Selin'in gözlerine baktım. Gene gözlerini kaçırmadan gözlerimin en içine baktı sanki gözlerimin içindeki kılcal damarları incelercesine bakıyordu.
-öhöm öhöm
Gözlerimi selinden ayırdım.
+hadi hadi beğendik iyiydi yani gideriniz var.
Dedi gizem. Ve devam etti.
+selinin sesi eğitilmiş ama Aras'ın sesi Allah vergisi hiç bir uzman eli değmemiş.
-bende diyorum bu kız her şarkıyı niye böylr mükemmel söylüyor diye.
+Sağol Arasçığım farkında olmadan iltifat ettiğin için.
-farkında olarak ettiğim iltifatlar için teşekkür etmiyorsun bu ne değişikliktir abi anlamıyorum..!
Diye sitem edermiş gibi yaptım.
+farkında olarak ettiğin iltifatlar çok yapmacık oluyor.
-yapcak bişi yok mal bu yani seversen.
+SEVMEM
-bu kadar kesin konuşma.
+kapa çeneni.
-tamam sakin ol.
+ben sakinim
-eminim öylesindir
+öyleyim zaten.
-neyse gençler size iyi geceler
hiç bir şey demedim peşinden giderek takip ettim kapıya geldiğimizde arkasını döndü
-iyi geceler
+iyi geceler
Dedim gülümseyerek
O da gülümsedi ve gitti ondan sonra amcamlar da kalktı. Umut ve Gizemde gitti . Gine kaldık biz bize
-kızım ben yatıyorum
+tamam babacım iyi geceler.
-iyi geceler kızım.
Babam yukarı çıktıktan sonra ben mutfağa gidip su içtim. Sonra odama çıkıp leptopumu açtım.
Okulun sitesine girerek ders programını ayarladım sonra gene siteden ödevlere baktım. Ödevlerimi yaptıktan sonra çantamı hazırladım. Banyoya gidip işlerimi hallettim . Mor pijamalarımı giyip yatağıma girdim daha fazla dayanamadan vücudumu uykuya teslim ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM❤
Acak-aşk ne biliyor musun selin? Aşk her hoşlandığın çoçukla yapabileceğin ve ya sergileyeceğin tavırlar değil. Birini gerçekten sevdiğini anlata bilecek hareketler sözler sergilemektir,ona özel olduğunu hissettirmektir. Sen bunların hangisini yapıyorsu...