Sabah babam odama gelerek uyandırdı beni. Kalktım banyo gereksinimlerimi hallettim. İçeri geldim formamı giyip beyaza siyah süperstarlarımı giydim. Saçlarımı kurutup düzleştirdim. Hafif bir eyeliner çekip rimel sürdüm gene hafif bir şekilde bordo ruj sürdüm. Bordo bir bandana bağlayıp boy aynasında kendimi süzüp eksiğim var mı diye baktım kolum çok boş kaldığı için siyah bir saat taktım ve aşağıya indim. Babamla kahvaltı ettik babam beni bırakabilceğini söyledi. Beraber arabaya bindik ve beni okula bıraktı. Okulun önü bomboştu bi ara acaba okul tatilde ben mi bilmiyom diye düşünmediğim değil hani. Biraz sonra yanımdan elinde bir sürü kitap olan bir çocuk geçiyordu. Çocuk dediğime bakmayın adam,dev yakışıklı bişi böyle. Ben tam ha düştü ha düşecek derken elindeki kitaplar düştü. Yardım etmek için hızımı artırdım. Yanına gittim eteğimi altıma katlayarak ayaklarımın ucunda çömeldim yerdeki kitapları toplamaya başladım.
-şey
Kütüphanedeki tarihi kitaplar.
+biraz çok fazlalar galiba
-galiba. Dedi gülümseyerek tam o sıra birisi kolumdan tutup kaldırdı.
-
"Napıyorsun sen?"
"Napıyormuşum ben?"
"Soruma soruyla karşılık verme. Adama resmen bacaklarını sergiledin."
"Peki bu seni ilgilendiriyor mu?"
"İlgilendiriyor var mı?"
Diyen Aras'a ters ters bakıp çocuğu yanına döndüm. Kütüphaneye kadar eşlik ettim.
Adı Batuhan mış kütüphane kolu yardımcısıymış vs. Vs. Kütüphaneden çıkıp sınıfa çıktım sınıfta Arastan başka kimse yoktu.
"Çok mu erken geldik bu insanlar nerde?"
"Kamptalar"
"Ciddi hepsi mi?"
"Gitmeyen bir kaç kişi
Vardır."
"Anladım o zaman istediğimiz yere oturabiliyoz"
"Niye benden rahatsız mısın?"
"Yoo"
" e o zaman"
" yani ne biliyim tek başıma sırada iyi olur"
"Peki gel ön sırama otur."
"Farketmez" diyip sıraya geçtim.
Biraz sonra bizimkiler geldi.
Berk'i sorguya çektik.
Olan biteni anlattı
Olay şöyle olmuş.
Berk pelini evden alıp yemeğe götürmüş yemekten sonra sinemaya gitmişler sinemadan sonra lunaparka ondan da sonra İstambul manzaralı bir tepeye gitmişler. Olan biten her şeyi konuşmuşlar sonra havaifişekler patlamış sonrada dilek balonu mu ne uçurmuşlar. Aman hiçte kıskanmadım nedir yani altı üstü romantizmim dibine vurmuşlar. Ama Berk'in gözlerinin içi gülüyordu. Dayanamadım yanaklarından sulu sulu öptüm sıkıca sarıldım sadece onun duyabilceği bir sesle.
"Sen mutlu ol kardeşim çünkü çok hakediyorsun. Allah yaşattığı her kötü şeyin mükafatını verir. Şükret."
"Seni seviyorum kardeşim."
Sarılmayı bitirdğimde geri çekildim kardeşimin gözleri dolmuştu tekrar sarıldım sımsıkı sarıldım. Gözünden bir damla yaş omzuma düştü geri çekilip baş parmaklarımla yanağındaki yaşları sildim.
"Şimdi ağlamanın sırası değil yeterince ağladın sen şimdi gülme vakti kardeşim" dediğimde güzelce gülümsedi. Bizimkiler oturmuş bizi izliyordu.
Aras'tan
Selin'le Berk'in arasındaki şey kardeşlikten de öteydi. Ama bu selini kıskanmayacağım anlamına gelmiyordu ama kıskanmak için illa sevmek gerekmiyo benimsemek de kıskanmak için sebebtir. Bence her ne için kıskandığımı sonra düşünürüm. Sabah Selin ve o Batuhanı görünce sinirlerim tepeme çıktı. Kendime zor hakim oldum Selin'in atarlı tavırları daha bi ayrı sinir ediyor zaten.
Berk yanımızdan ayrılarak pelinin sınıfına gitti pelin artık eğtimine burdan devam edecekti.
Sınıfa bir kaç kişi daha geldiğinde edebiyatçı da girmişti yoklamayı alıp çay içmeye gitti yersen yani sigara demiyoda çay diyo. Bizim takım sıraları birleştirdik elamanlardan birine kantinden yiyecek aldırdık sohbet ederek yiyorduk.
Sonra Selinin telefonu çaldı. Numara gizliydi yanımda olduğu için görmüştüm sesi hoparlöre vermesini istedim dediğimi yaptı.
-alo
+alo
-kiminle görüşüyorum
+benimle
-komik mi
+bence komik. Bak güzelim seninle daha hesaplaşmadık bana yapılanların hesabını vereceksin.
-ne diyorsun sen ya
+diyorum ki senin yüzünden Arasın işkencesine maruz kaldım bunun hesabını ya senden ya yakınlarından alcam.
-korkçağımı mı sandın acaba.
+ister kork ister korkma şuan hiç tanımadığın annenin kafesindeyim
Arkadan gelen sesleri dinletti
+Efendim kafemizin hizmetinden memnunmusunuz?
-evet gayet iyi teşekkürler Hasret hanım.
+afiyet olsun tekrardan.Bu annemin sesi miydi? Olabilir miydi? Aras a baktım o da şaşkın bir şekilde bana bakıyordu
+selinciğim annenin selamı var canım, diyerek güldü.
+ Niye burdayım biliyor musun? Aras yüzünden onun yüzünden tamı tamına 2 ameliyat 3 estetik operasyonu geçirdim.
-peki ben ne yaptım sana?
+her şey senin yüzünden zaten sen olmasan durup dururken dayak yemezdim.
-sen o kolumdan tutan çocuksun dimi
+aynen o şekil neyse şimdi kapatıyorum annenle biraz sohbet edeceğim hadi bay bay.
Dedi ve telefonu kapatmıştı.
- Aras ne yaptın ona?
+hakettiğini verdim ilk önce dayaktan ağzı burnu birbirine girdi sonra birazda sıcak su teması oldu ama sonradan gene soğuk su takviyeside yaptık.
-piskopatsın.
+hepsi senin içindi farkında mısın?
Dediğimde çantasını alıp hızlıca sınıftan çıktı. Bende kalkıp peşinden gittim.
-seliin bekle bi. Dediğimde tabikide beklemedi.
Devam etti ben hızımı artırıp sınıflar arasındaki boşluğa çektim yüzüne baktığımda ağlıyordu.
-neden ağlıyorsun?
+niye yaptın
-hakketti
+o kadarını değil
-ona ben karar veririm.
+sen benim hakkımda hiç bir şeye karar veremessin. Bu kadarını nasıl yaparsın biraz acıma duygusu yok mu sende?
-yok Selin bende acıma duygusu diye bir şey yok.
+hiç tanımadığım anneme zarar verirse.
-yapamaz
+nerden biliyorsun
-bana güven
+bıraktım
-neyi
+babam hariç bir erkeğe güvenmeyi.
Dediğinde bir şey diyemedim. Ne diyebilirdimki ağlayınca koyulaşmış mavi gözleriyle karşı karşıyaydım bu zaten aklımdaki kelimeleri alıp götürmüştü.
Selin gittikten sonra pencerenin önündeki mermere oturup cebimdeki sigara paketimi açıp içinden bir sigara alıp düşüncelere daldım.
Gene aklımda selin ve onun mavileri geldi bu kız hayatıma girdi gireli başka bir şey düşünemez olmuştum neden aklımdan çıkmıyordu? Neden durup dururken gözümün önüne geliyordu? Şöyle bir düşünelim
Kız güzelmi? Oldukça
Kız zekimi ? Fazlaca
Kız düşündürüyor mu kendinisini? Aynen öyle
Kız kendine hayran bırakıyormu? Hemde ne biçim
Kız seni etkiliyormu? Öyle böyle değil
Kızdan hoşlanıyormusun? Evet hatta daha fazlası
Kızı seviyorsun Aras ATAHAN neyini anlamadım şimdiye kadar. Ulan bende diyorum ne oldu bana. Ben bunları düşünürken telefonum çaldı.
Arayan babamdı
-alo baba
+aras oğlum eve gel sana vermek istediğim bir şey var
-noldu baba
+güzel bir şey oldu
-tamam geliyorum.
Okuldan çıkıp arabama ilerledim. 20 dakka içinde eve gelmiştim babam beni görünce ayağa kalktı.
-Aras takip et beni
+follow me diyosuuun. Dedim gülerek
-zevzekliği bırak diyorum.
5 dakka sonra evin garajına gelmiştik arabaların yanında artı olarak üstü örtülü bir araba vardı. Babama baktım o bana baktı.
+düşündüğüm şeymi yoksa?
Z +niye bu kadar erken
-çünkü çok az boşta bulduğunu kapcaksın yoksa kaparlar. Biliyorsun dünyada sadece 300 tane üretildi. Ve bir servet değerinde.
+ biliyorum tamı tamına2.7 milyon euro.
-aynen öyle
Daha fazla duramadım gidip yavrunun örtüsünü açtım. Tüm cazibesiyle duruyordu. Ooof bebek çok güzelsin.
Babama baktığımda anahtarları attı
+ehliyet torpidoda
-baba sen harikasın. Deyip gidip sıkı sıkı sarıldım.
+sende öylesin evlat
-annem ?
+onada bir teşekkür et çok araştırdı.
-tamam. diyip gene babamın paşinden yukarı çıktım. Annemin yanına gidip belinden sarılıp döndürdüm incecik zayıf bir kadın olunca döndermek kolay oldu. Annem kahkahalar içinde "oğlum bırak beni" derken ben "annecimm teşekkür ederim" dedim ve usulca yere indirdim.
"Rica ederim oğlum,sen mutlu olda gerisi mühim değil"
"Sağol gerçekten çok sağol" diyip aceleyle aşağıya koştum. Biraz inceledikten sonra. Anahtarla arabayı açıp içine atladım içini de biraz indirdikten sonra kontağı açtım. Garajın kapısı açılır açılmaz hızla çıktım. Ve yasa dışı yarışların yapıldığı pistin yolunu tuttum. Yarış yapmayacaktım. Sabahları pist boş olduğu için arabayı test edcektim. Yarım saatlik bir yoldan sonra gelmiştim. Giriştekilere selam verip içeri girdim. Ve keyfimce arabayı test ettim.
Selinden
Aras'a lafı soktuktan sonra okulun arkasındaki basketbol sahasının tribününe oturdum. Düşünmeye başladım.
Aras o çocuğa nasıl böyle bir şey yapardı. Tam bir pisskopatmış. Lan adamı dövdün niye sıcak su döküyorsun cani. Ve birde o sözü vardı "hepsi senin içindi farkında mısın?" Niye benim için ya ben senin neyinim. Gerizekalı. Senin yüzünden belki hiç tanımadığım anneme zarar gelirse seni öldürürüm Aras ATAHAN nokta. Biraz düşündükten sonra eve gitmeye karar verdim yoldan bir taksi çevirerek eve gittim. Odama çıkıp duşumu alıp pijamalarımı giyip uyumak için yatağıma girdim, çok geçmeden uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM❤
De Todo-aşk ne biliyor musun selin? Aşk her hoşlandığın çoçukla yapabileceğin ve ya sergileyeceğin tavırlar değil. Birini gerçekten sevdiğini anlata bilecek hareketler sözler sergilemektir,ona özel olduğunu hissettirmektir. Sen bunların hangisini yapıyorsu...