hala seni heycanlandiriyorum♡♡♡

104 6 5
                                    

•Medyadaki berk

Başkasıyla yaşıyordu... Ne kadar zor bir durum olduğunu dışardan bakınca bile anlıyorsun ya yaşasam nasıl olurdum...
Ben pelin gibi gidip köşelerde acımı içime gömerek, ağlayarak durmazdım...
Giderdim tutardım kolun "sen benimsin" derdim..
Selinden
Ben berkin dizlerine oturmuş dışarıyı izliyordum sonra bi arkama baktım pelinin gözleri dolmuştu arasta ona acıyarak bakıyordu, bi an içim sızladı çok mu abartıyordum?
Berkin dizinden kalktim Berk'in kolundan tutup odama surukledim herkes bizi inceliyordu iceri girdigimizde soze girdim
-berk biz ne ara bu kadar acimasiz olduk kanka ya?
+ selin ben napiyim!! O aci cekince ben zevk mi aliyorum saniyorsun? Hayir o aci cektikce benim icim yaniyor kalbim sizliyor kahroluyorum ama benim cektigim kadar cekmedi. Sadece biraz daha surcek carsamba gunu pelinin dogum gunu var o dogum gunu bu otelde olacak ve o gun her sey bitecek cektigimiz acilar son bulcak ve pelin sonsuza kadar benim olcak.
-planin ne
+o gune guzel bir slayt hazirladim. Sonra size zahmet mini bir konser ve ya duet sonra ilani ask.... Pelin ben onu cok seviyorumya Allah belami versin cok seviyorum.. Yaaa ona aci cektirdikce icim aciyorum dayanamiyorum knk bence artik onun kiskanacagi hareketleri daha az yapak walla dayanamiyom yaa.. O bana boyle kedi gibi baktiktan bana beni sev der gibi bakinca kalbim paramparca oluyor... Dedi ve gozlerinden 2 damla yas akti benim arsiz berkin agliyordu... boynuna sarildim saclariyla oynarkrn onu teselli ettikce dahada agliyordu...
Birden kapi acildi iceri giren pelindi bize bakti gozleri kipkirmiziydi gozleri umutsuzca bakiyordu, Berk arkasini dondu agladigini anlamasini istemiyordu.
-selin banyoyu kullanabilirmiyim?
+tabi canim kullanabilirsin.
gulumsedi ama zoraki bir gulumsemeyle banyoya yoneldi bende berkle yataga oturdum. Berk kendini arkaya atti
Off Allah'im Off almis lan aglamis Allah'im affet beni yarabbim.
-özûr dilerim knki
+ne icin
-dizine oturmamaliydim.
+hayir knki bende abarttim.
-of off
Yazardan
Pelin Selin'le berki öyle gorunce yikilmisti yanda ki banyoya girip muslugu acip hickira hickira aglar sonra aynada kendine bakar mahvolmustu bitmisti bir zaman onla yaptigi seyleri selinle yapiyordu hemde onun karsisinda, pelin banyoya bakti dus kabini vardi kuvet yoktu aklina pelinin odasinda banyo olabilecegi ihimali geldi bayodan cikti dolaba gidip icindeki valizden elbiselerini alip selinin odasina girdi onlarin orda oldugunu unutmustu akli berkteydi ama orda oldugunu unutmustu odaya girdiginde aliskin oldugu bir manzarayla karsilasti, berk ve selin sarmasdolaslardi aglamaktan aciyan gozlerle onlara bakip seline banyoyu kullanabilecegini sordu selin onaylayinca Zar zor banyoya gitti kuvet doldurup içine dus jeli sikip kopurttu soyunup içine girdi Ve gozyaslarini serbest birakti , pelin iyi degildi aglamaktan yorgun dustu yarim saat boyunca agladi.
Selin'den
Biz yataginin uzerinde berkle konusurken pelin iceri girdi gozlerini acmaya calisiyordu sarsilarak yuruyodu berk ayaga kalkip selinin yanina gitti pelin
-birak beni benden uzak dur berk lutfen bunu bari yap.
+senden nasil uzak duruyum pelinim ha nasil?
-ben senin pelinin deilim sende benim degilsin biz birbirimizin deiliz
+Sen benimsin bende senin biz baska birisine asik olmadigimiz surece bu boyle olcak.
Pelin gine sarsildi agliyordu berk selini kucagina aldi yataga yatirdi.
-doktor cagiriyorum. Dedim
Berk doktorluk bir sey olmadigini soyledi.
-dinlenmek istiyorum izniniz olursa.
Berk peline yaklasti yaklasti yanagindan opecekken Pelin gozlerini sanki aci cekermis gibi skti.
-Yapma berk yapma
+bu kadarmi nefret ediyorsun benden?.... Selin perdeleri ceksene.
Ben dedigini yaptim
-Hayir senden nasil nefret ediyim ben sadece buna dayanamam diye korkuyorum...
+baska bir yerinden opsem?
-ona ikimizde dayanamayiz...
+yoo bence dayaniriz.
-Hayir istemiyorum git basimdan uyumak istiyorum........ Selin knk benim yanimda dururmu sun sen.
~peki canim
+Ne munasebet birisi yaninda kalacaksa o kisi ben olmaliyim.
~ bencede...
-O yanimda olursa uyuyamam, birisi yanimda olmazsa gine onu dusunup uyuyamam..
+uyumayiz... Sey yani konusuruz!
-hic bir sekilde kurtuldum yok dimi
+malesef
-peki ama bana en ufak bir temasta bulunayacaksin...
+tamam...
Ben onlar konusurken ciktim odadan Ciktigimda aras gizemin yatagindan uyuyordu gizemle umutta terastaki koltukta uzanmislardi. Bende pelinin yatagina gectim. Uzandim sabah erken kalktim icin uykum vardi arka cebimden telefonumu cikartip sate baktim 10:10 du komodinin ustune koyup yatagin uzerindeki carsafi ustume orttum ve gözlerimi kapadim.
Berk ' den
Selin gittikten sonra
Ben pelinin ustunden atlayip yanina uzandim pelini zorla yorganin içine soktum, sonra pelin bana arkasini dondu bende pelini belinden tutup kendime cevirdim
-uyumak istiyorum.
+bende senin gozlerinin icine bakarak uyumak istiyorum.
-ama o zamanda ben uyuyamiycam
+ama buna cok ihtiyacim var.
-peki
+cok özledim
-neyi?
+sesini, kokunu, gozlerini, dudaklarini ,yanaklarini ,ellerini, saclarini koklamayi, herseyi özledim...
-bende ama en cok bana melegim demeni özledim kendimi sana ait hissetmeyi özledim...
+Sen bana ayitsin hala.. melegim..
Dedim pelini kendime çektim sarildim ama karsilik vermedi kollarimin arasinda put gibi duruyordu... dudaklarini isiriyordu
+hala seni heycanlandiriyorum.
-hala seni seviyorum cunki...
Bir sey diyemedim ne diycektimki ben sana karsi hislerimden hic bir sey kaybetmedim mi deseydim? Zamani geldiginde zaten diycektim. Sadece 3 kusur gun kaldi sabret melegim.
-sabret melegim.
+ediyorum.
-sabrin sonu selamet...
+kokunu özledim
-pelin biraz sonra yapacagimi hareket ten sonra yuzume bakar misin bilmiyorum ama ben dayanamiyicam.
+ne.
Diye kafasini bana kaldirdi bekledigim firsat ayagima gelmisti.
Dudaklarina yapistim... Basta bir sok gecirdi sonra karsilik verdi buna ikimizinde ihtiyacimiz vardi ikimizde ozlemistik... uzun bir opusmeden ilk o pes etti nefes nefeseydi
Pislik dedi bana vurmaya basladi...
-gerizekali pislik okuz......
Bana vururken ellerini tutup karsi koydum guluyordum bu hali cok tatliydi ama bu onu sinir ediyordu... ona sikica sarildim hareket siz hale getirdim sakinlesmesi icin ,sonra alnina dudaklarimi koydum atesi gine vardi.
-dengemi bozma en son senden nefret etmeye cabaliyordum.
+öyle bir sey yaparsan sonumuz kotu olcak. Baslamadan bitebiliriz.
-nasil yani
+bak zamani geldiginde sen benim ben senin olcam resmen ama lafta degil...
-birak beni! Berk niye boyle bir sey yapiyorsun ? Hem karsimda selinle fingirdisiyosun hem gelip burda beni opuyorsun... Bana en agir cezayi veriyorsun... Artik bitsin bu iskence.
+ Pelin bir yanim Pelin'i affet diyor diger yanim yaptiklarini az degil sen ne kadar uzuldum bunun bir bedeli var ,diyor
-Haklisin, ama sen uzuldunde ben uzulmedim mi? Sen aci cektinde ben cekmedim mi? Ben senin sesine hasret kaldim telefonlarimi acmadin, sosyal medya hesaplarini kapattin ben senin fotografinla yatip kalktim, ama bir yanda cocukluk hayalim bir yanda hayatimin aski, hayatimin aski zaten her turlu benim olcak ama cocukluk hayalim her zaman olmayacakti simdi cocukluk hayalim gerceklesti meslegimin temelini en iyi sekilde en iyi kisilerden aldim. Simdi sira sende sen benim olunca herseyim tamam olcak. Eger ben senin olmazsam baskasinin olmam oldururum kendimi...
+sen benim olacaksin biraz zaman cok az, ve öyle bir sey olmayacak ama ben senin elinin altindaymisim gibi konusma ihtiyacin olunca sahip olcaginida sanma ben senin piyonun degilim...
-bunu biliyorum
+guzel simdi uyu

İLK AŞKIM❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin