2gün sonra
Sabah kaltım okula gitmiycektik bu gün Pelin'in doğum günüydü. Banyodaki işlerimi hallettim geldim dolabımı açtım. Üstüme siyah penye şort beyaz penye giyip siyah beyaz spor ayakkabımı giydim. Daha sonra siyah deri çantamı hazırlayıp saçımı tepemden sıkı bir at kuyruğu yapıp dümdüz bıraktım simli bir parlatıcı eyelenir ve rimelle makyaj işimide halledip aşağıya indim. Arasla anlaşıp beni 10 da almasını istemiştim ve şuan saat 10:02 hızımı artırdım ve kapıyı neşeli bir şekilde açtım. İlerde gördüğüm mavi Bugatti Veryon'la olduğum yerde kala kaldım.
-ooohaaaa
+n'oldu mavi. Yakışıklı olduğumu yeni mi farkediyorsun?
Arasa doğru yürüdüm yürürkende gözlerimi tatlı tatlı kıstım onun yanına geldiğimde parmaklarımın ucunda yükselip yanağına bir öpücük kondurcağımı sanırken.
-bu bebek nerden çıktı? Harika bir şey bu. Deyip geri normal halimi aldım. Aras onu öpeceğimi sanmıştı ama öpmektende farkı yoktu dudaklarım değdi sonuçta. Birden kolumdan tutup arabayla kendisinin arasına alıp sıkıştırdı beni. O an namüsait yerlerime değen sert şeyi hissetmiştim. Hemde oldukça. Aras yüzüme eğildi boyunuma doğru biraz daha eğildi.
Benimle... Yanağıma geldi
Oyun......kulağıma doğru gitti
Oynama....geri yanağıma doğru gitti
Yoksa... Dudağıma gitti kendimi geriye çekmeye çalıştıkça daha çok yapışıyordu
Dudaklarımın üstünde kendi dudağını ıslattı
Seninle oyun oynarım Mavi...
Sonra yavaşça çekildi üstümden.. Ama tamda çekilmenişti. Elleri bacaklarıma gitti.
-Bir daha böyle kısa giyersen daha fena şeyler yaparım sana..
O an nefes almayı unutmuş konuşamaz olmuş put gibi kalmıştım. Ve ben bir şey demedikçe elleri kalçamın altında geziniyordu.
-daha demin beni çok basit bir şekilde tahrik ettiğinin farkında değilsin dimi?
+ı ı
-şu an tahrik olduğunun farkında mısın?
+yok öyle bir şey
-eminmisin diyip bana kendini daha çok bastırdı. Elini belime doğru çıkartırken ellerini hiç kaldırmadan kalçamdan yukarı çıkarmıştı kalçalarımdayken iç çekmişti elleri belime geldiğinde penyeyi kaldırıp çıplak belime değmişti.
Diğer elinide belime koyup eteğimin belinden biraz içeri girmişti.
-sana benden başkası dokunamaz en ufak bir şeyde bile saç telin bile benden başkasına değmeyecek! Berke değebilir Umut ta okey ama başkası asla! Anlıyor musun beni Selin? Derin bir nefes alıp
+ni-niye?
-çünkü tahammülüm yok çünkü acıma duygum yok çünkü istediğim bir şeyi başkasıyla paylaşamam çünkü çok güzelsin çünkü dehşet güzelsin çünkü hayranım sana çünkü büyülüyorsun beni çünkü sen geldiğinden belli başka bir şey düşünemez oldum daha sayım mı ?
+ne yapabilirim?
-benim ol
+hıı
-yani benim ol derken benim yanımda ol kimse sana dokunamasın bakmaya cürret edemesin sana sadece ben dokunabiliyim her ne kadar tepkinden de korksam şuan dokunuyorum hatta kimseye böyle dokunmadım. Dokunmakla işim olmaz çünkü direk mevzuya dalarım ama sana dokunmak bile bana müthiş bir özgürlük veriyor. Kusura bakma Selin ama galiba ben... neyse.
+bende. Dedim o an hangi akla hizmet dedim bilmiyorum ama bende dedim.
-sendee? Dedi anlam vermeye çalışırken bir yandan da sırıtıyordu.
+neyse ya boşver.
-boş veremem mevzu bahis sensen boş veremem.
+bende kafayı yedim diycektim.
-hıhı eminim öyledir.
+öyle. Dedim biraz bedenini gevşettikten sonra elleri sırtımda gezindi sonra beni çekip sıkıca sarıldı bende meczup bir şekilde ellerimi beline doladım boynuma kafasını sokup derin bir nefes aldı.
-bunlar gerçek mi Selin?
+bunlar gerçek mi Aras?
-beni öpersen anlayabiliriz ya da ben seni. Kafamı kaldırdım ayaklarımın üstünde yükseldim dudaklarına yaklaştım o ara gözlerini kapattı,ordan yanağına kayıp hızlı bir öpücük koyup kollarının arasından çıkıp arabaya(!) daha doğrusu uzay mekiğine bindim. Aras dudağını ısırırken derin bir nefes aldı.
Ve arabanın önünden dönerek soför koltuğuna oturdu.
-beni deli ediyorsun Selin ama bunun intikamını alırım.
+alırsın canıım alırsın
-aynen canım. Dedi ve arabayı kullanmaya başladı ben de arabayı incelemeye başladım. Mükemmel bir şeydi.
Yolu izlemeyi bırakıp Arası izlemeye başladım.
"Bu çocuk norveçlimi ne anasına babasına helal olsun çok güzel bir şaheser oluşturmuşlar." Diye düşünürken Aras gülüyordu.
-teşekkür ederim canım. Seninde annene babana helal olsun Arası hayran bırakaçak derecede bir şaheser oluşturmuşlar.
+ohaaaa ben onları dışımdan mı düşündüm?
-galiba biraz öyle
+iyki başka bir şey düşünmemişim.
-ne gibi
+boşver ya. Diyip tatlı tatlı güldüm.
-gülüşünü bir kere daha görmen için ölmen gerekiyo deseler hiç düşünmem ölürüm.
+neden ?
-onu söylemek o kadar basit değil.
Dediğinde yaklaşıp yanağından öptüm.
+ne zaman bana karşı bir şey hissettiğini hissederim ne zaman o öpücüğü baskı altı altında kalmadan verir işte o zaman demiştin o kişi benmiydim?
-kesinlikle
+hissetmiştim. Dediğimde bn yolu izlemeye başladım.
Arası başından belli yakışıklı ve karizmatik buluyordum. Onun benle uğraşmasını da seviyordum. Hepsi senin için farkındamısın dediğinde garip bir şekilde mutlu olmuştum ne zaman yakınlaşsak aklım başımdan uçup gidiyor. Bu çocuktan hoşlandığımı anlamıştım ama bu gün hoşlanmaktan daha fazla şeyler hissettiğimi hissettim. Çabuk alışmıştım bu şahasere. Benim ol demişti sana benden başkası dokunmasın demişti kimin ne dediği,düşündüğü umrumda değildi deneyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM❤
De Todo-aşk ne biliyor musun selin? Aşk her hoşlandığın çoçukla yapabileceğin ve ya sergileyeceğin tavırlar değil. Birini gerçekten sevdiğini anlata bilecek hareketler sözler sergilemektir,ona özel olduğunu hissettirmektir. Sen bunların hangisini yapıyorsu...