-Кийра!Кийра!-виках докато и биех шамари да се свести.-Айде бе!
Та така де събуди се най-накрая.Ник я взе на ръце и чух "пюл","пюл".
-Чухте ли това?-попитах аз,пюлкането стана по-учестено,мамка му,бомба.-Скачайте бързо от лодката!Бързо!
Всички се махнаха от лодката и аз останах последна,в момента,в който скочих лодката избухна и от удърната вълна ни помете всички на земята.
-Ставайте,ставайте!Бързо да се махаме от тук!-крещеше Ерик.
На следващия ден
-Искаш ли лед за бузата ти?-попитах Кийра,да беше посинена и не само по лицето.
-Не,добре съм.-отвърна ми тя.-Няма ли да се появи сега някой твой откачен братовчед,който да ни гръмне?Време му е.-засмя се тя.
-Хаха,много си забавна.-казах с ирония.Бяхме седнали в хола и гледахме телевизия,докато не звънна телефона на Кийра.Оставих я да си приключи разговора,за да я питам кой е и какво иска.
-Кой е бе?Някой от твоята откачена фамилия?-ухилих се аз.
-Ти тъпа ли си?Остави не ми отговаряй.-направи малка пауза и продължи.-Беше Ник,ще спя у тях тая вечер.
-Ахааам.Добре.Аз ще си седя сама тука.
-Викни Ерик.
-Ти луда ли си!?-изкрещях се аз.
-Не ти?-отвърна ми тя спокойно.
-Всъщност,добра идея.Поне няма да съм сама.Кейла извади мазната си усмивка казваща "Знам те аз теб."
-Няма да го викна,защото го харесвам,а да не съм сама.-поясних.
-Мхмммм.Добре както кажеш.Тръгнах да казвам още нещо,но не ми се разправяше в момента и направо звъннах на Ерик и излязох на двора.
-Ало?-чу се от другата страна.
-Какво правиш?-попитах аз.
-Вкъщи съм,кажи какво има?
-Кийра ще спи у вас тая вечер,ела у нас,няма какво да правя сама.
-Ъмм,добре.Няма проблем.
-Ела към 8.-казах и затворих телефона.Влязох обратно в къщата и Кийра пак ме гледаше с онази нейна усмивка.
-О,моля ти се.-казах ѝ и я изгледах тъпо.
YOU ARE READING
Best Friends Forever
ActionАз съм Бела,на 19 съм и живея с най-добрата ми приятелка.Тя е най-ненормалното същество на този свят (ще се убедите в това).И както във всяка история има момчета в които момичетата се влюбват,ми да и в тази е така.Въпроса е че не е от онези любовни...