23 глава

156 11 0
                                    

-ФБР?-казах въпросително.
-Точно така.-отговори костюмар номер 1.
-Докажи.

И двамата извадиха значките си.Боже наистина съм загазила.

-Аз съм специален агент Дейвис,а той е Уинстън.-отново проговори костюмар номер 1.
-Какво съм направила?-казах все едно не съм направила нищо,а сигурно дусието ми е 5 папки.
-Сериизно ли?-попита Дейвис.-Както и да е,не за това сме тук.

Погледнах ги въпросително и Уинстън започна да говори.

-Наблюдаваме теб и приятелите ти от доста време.-направи пауза.-Решихме,че можете да ни помогнете.Издирваме този човек.-даде ми снимка.-Извърши 3 убийства и все още не можем да го хванем.
-Защо мислите,че ще ви помогнем?-попитах без да показвам никаква емоция.
-Защото г-це Морис,вашето дусие,пък и тези на приятелите ви,хич не са малки и мисля,че ще искате да бъдат изчистени.-каза Дейвис.
-Тук вече ме заинтригувахте.
-Помислете си и когато ви изпишат се обадете на този номер.-Уинстън ми даде визитка.-А пък след това можем да се заемем със случая на брат ви.

И излязоха от стаята.Няма как да не приема работата,щом после ще вкарам брат ми зад решетките.

Веднага писах на приятелите ми и до половин час бяха при мен.

-Какво е спешното Бела?-попита Кийра.
-Хора на ФБР бяха при мен.-направо им казах.
-ФБР!?-възкликна Ник.
-Да,ФБР.-отвърнах съвсем спокойно.-Предложиха ни да намерим някакъв пич и да го хванем.
-Какво получаваме ние?-попита Ерик.
-Всички получаваме чисти дусиета и помощ от ФБР да хванем Пол.

И тримата се замислиха,но всички знаехме какво ще стане.

-Вътре съм.-каза Ерик.
-И аз.-обади се след него Ник.
-Бройте и мен.-каза Кийра.
-Е тогава.-направих драматична пауза.-Нека помогнем на ФБР.

Главата стана по-кратка,но се надявам да ви хареса,очаквам мненията ви ❤

Best Friends Forever Where stories live. Discover now