TELEVİZYONDAYIZ...

118K 3.5K 484
                                    

4 MART, CUMA GÜNÜ, SAAT 15:30'DA BUSINESS CHANNEL TURK'DE SEMA BAYSAL'LA İŞKOLİK PROGRAMINA KONUĞUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4 MART, CUMA GÜNÜ, SAAT 15:30'DA BUSINESS CHANNEL TURK'DE SEMA BAYSAL'LA İŞKOLİK PROGRAMINA KONUĞUM. DELİ'DEN VE SİZLERDEN ÇOK BAHSETTİM. BENİM İÇİN ÇOK KEYİFLİ BİR SOHBETTİ, UMARIM SİZLER DE BEĞENİRSİNİZ ❤

Bu kanal televizyonunuzda yoksa internetten de izleyebilirsiniz. Tek yapmanız gereken google'a Business Channel Turk canlı izle, yazmak. Zaten yayın açılacaktır.

Bu arada bana en çok sorduğunuz sorulardan bir derleme yapıp cevaplar hazırladım.

1.Deli kaç kitap olacak?
-Deli TEK kitap olacak.

2-Fiyatı ne kadar?
-25 tl.

3. Deli'nin devamı kitapta mı olacak?
- Tabi ki kitapta olacak. Burada yayınlanmamış 100 sayfa civarı kitapta olacak. Hatta Emre'nin anlatımından ve yıllar sonrasından bahseden bir epilog kısım da olacak. Elbetteki Emre'nin çocukken yaşadıkları kitapta yer alacak. Tek bir soru işareti bile aklınızda kalmayacak.

4- Deli Azerbaycan'da ne zaman betik olarak satılacak?
-Bu işler hemen olmuyor. Hala gorusuluyor. Ama olumlu sonuç alınırsa bir kaç aya, Deli'nin betik olmuş hali elinizde olur, inşallah.

5-Deli'nin Almanya vb. yurtdışı satışı olmayacak mı?
- Var. D&R kitap, internet sitesinde yurtdışı satışları mevcut. Amerika'dan Avrupa'ya hatta Zimbabve'ye kadar site kitap gönderiyor. Ve çok güvenilir bir site.

6- Deli'yi internetten alacağım ama kredi kartım yok. Ne yapabilirim?
-Okuoku adlı site tüm Türkiye'ye kapıda ödeneme avantajıyla kitap getiriyor. Küçük bir yerde yaşıyorsanız bunu yapabilirsiniz.

7-Hangi sitelerden kitap alışveriśi güvenlidir?
-D&R kitap, kitapyurdu, idefix, okuoku vb. Siteler güvenlidir.

8-Kitabı alacak durumum yok. Kütüphanelerde Deli olacak mi?
-Eger 5-6 kisi kutuphaneye gibip istek defterine istedikleri kitabin adini yazarsa olur. Yani 6 arkadas ilinizdeki halk kutuphanesine gidip deftere istedikleri kitabin adini yazarsaniz, Deli'yi kütüphaneden ücretsiz olarak alıp okuyabilirsiniz.

9-İnstagram çekilişi ne zaman?
- Kitap ciktiktan bir hafta kadar sonra olacak. İnstagram adresim: gulsen_kilicaslan

10-İmza günü ne zaman?
-İstanbul, yeşilköyde CnR expo kitap fuarında, 6 Mart pazar günü olacaktır.

Sizleri seviyorum, öpüldünüz 😘😘😘😘

Televizyonda grip olduğum için sesim kötüydü. Hepinizden bu hususta af diliyorum. Pazar günü, istanbul'da olanlarla yüzyüze görüşmek dileğiyle ❤❤❤

DELİ(RAFTA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin