12.BÖLÜM

552 32 26
                                    

Hevesinizi kırmak istemem ama smut maalesef yok..

"Hyung lütfeenn~"

"Hayır Jongin."

"Ama neden?"

"Biraz yataktan çıkmış olalım."

"Yatakta yapmak zorunda değiliz.."

"Fantezimi istiyorsun?"

Kai masum olmayan bir sırıtmayla bakarken kardeşinin üzerine yürüyüp bedeni kendiyle mutfak tezgahı arasında sıkıştırdı.

"Evet.."

"Bu gün kapının önünde ki büyük kutuyu hatırlıyor musun?"

"Evet hatırlıyorum ama ne ki o?"

"Eğer biraz sabırlı olursan o kutunun içindekilerle çok güzel fantezilerimiz olabilir."

"Ama hyung~ bu gün olsuun.."

"Sen ne kadar doyumsuz oldun böyle.. seks felan yok. Normal insanlar gibi bir gün geçirelim."

"Normal insanlar seks yapar ama.."

"Daha fazla bu konuda konuşursan elimde kalacaksın."

"Daha fazlamı konuşmalıyım o zaman?"

"Zevkli olanından değil Jongin can yakanından.."

"Şu anda onada razıyım."

"Sabah sekslerine alışmamalısın. Her zaman olmayacak çünkü."

"Peki tamam pes ediyorum. Sen nasıl istersen. O zaman bende normal insanlar gibi arkadaşlarımla buluşayım. Bu pembe saçlarımla da herkes bana bakar zaten. Luhan'da hemen Sehun'u terk eder bana yavşar "

"Bana bak Jongin..beni kışkırtmaya devam etme. Yoksa çok ciddiyim canını yakarım. Anladın mı?"

"Peki."

Jongin susup kahvaltı hazırlayan abisine baktı. Şu anda o bedenin kendine dokunmuyor oluşu her ne kadar sinirinide bozsa güzel bir manzaraya bakıyor olmakta bir şekilde mutlu ediyordu.

Gidip dolabın üst kısmında ki çikolata kavonozunu aldı ve bir kaşıkla yerine geri döndü.

Daha henüz yeni açılmış çikolata ilk andan itibaren çok yoğun bir koku sunuyordu ve insanın o an istemese bile yiyesi geliyordu. (Çikolataya olan aşkım depreşti)

Jongin büyük bir mutlulukla kaşığını daldırıp doldurabildiği kadar doldurmuştu.

Kai her ne kadar çikolatanın iştah kestiğini düşünüp kahvaltıdan önce yemesine izin vermesede sesini çıkarmamıştı.

Esmer çocuk büyük bir mutlulukla önündeki çikolatayla aşk yaşarken Jongin eğer kahvaltı yapmasa nasıl zorla yediririm diye düşünüyordu.

"Jongin çok yeme."

"Tamam.."

Geçiştirirmiş gibi söylenen kelimeden sonra Kai kavanozu alıp dolaba kaldırmıştı.

"Hyung..niye kaldırıyorsun?"

"Kahvaltı yapamayacaksın ve beni geçiştirdin."

"Ama-"

"Sus.. ve otur. Kahvaltıdan sonra yiyebilirsin. Ve ayrıca bu gün gitmemiz gereken bir yer var."

"Nereye gideceğiz?"

"Hastaneye."

"Neden ki?"

"Unuttun mu annemin her ay uyuşturucu, sigara, alkol kullanmadığımızı kanıtlamamız için yaptırdığı testler var."

HYUNG?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin