11.BÖLÜM[M]

749 29 14
                                    

"Hyung~..."

Jongin ihtiyaçla fısıldadı. Bu Kai için yeterince tahrik ediciydi.

"Seni istiyorum."

Kai duymak istediği kelimeyi duyduğunda Jongin'i yana ittirip yatağa yatırdı. Bir bacağını küçük olanın aralıklı bacaklarının ortasına koydu ve onu öpmeye başladı.

Jongin elini abisinin sırtına koyup yavaşça gezdirirken iki sertliğin birleşmesiyle Kai'nin ağzına inledi. Bacaklarını abisinin beline koyduğunda dudaklar boynuna doğru akın etmeye başlamıştı.

Bir el hızlıca tişörtü çıkarırken başını geriye atıp ıslak dile daha fazla yer hakkı tanıdı. Kai onun boynunu yalarken bir kez daha sürtündü ve ağırlığını kısa olanın üzerine verdi.

Kai karşısındaki kendininkine çok benzeyen esmer tene baktı.Karşı konulması güç bir güzelliği vardı, onu etkisi altına alırken eğildi ve dudaklarını kısa olanın sol göğüs ucunda birleştirdi. Minik bir öpücükten sonra şaşırtıcı derecede zevk veren dil darbesi aynı yere isabet etmişti. Jongin zevkle yarım yamalak nefes almayı başardı.

Dilin ortadan kaybolmasıyla dişler tacize başlamıştı. Isırıp,çekiştiriyor ve Jongin'in arsızca inlemesine neden oluyordu.

Kai diğer göğüs ucuna da aynı işlemi uygularken Jongin tırnaklarını onun sırtına bastırmıştı.

Uzun olan içindeki canavarı ortaya çıkmaması için kendini zorlarken Jongin'in tırnaklarıyla yaptığı iş hiçte yardımcı olmuyordu.Onu hazırlamadan içine girmek ya da hassas noktasını aramama gibi düşüncelerle boğuşan Kai, bu kez kendi zevkini bir kenara atması gerektiğini iyi biliyordu. Aksi takdirde Jongin bu işten acı gören taraf olacaktı.

Dudaklar iki göğsün arasından göbek deliğine kadar kaygan bir yol bırakarak aşağıya indi. Jongin onun tişörtünü çekiştirmeye başladığında Kai doğrulup tişörtünü yırtarcasına çıkardı ve odada bir yere fırlattı.

Jongin parmaklarını abisinin sertleşmiş göğüs uçlarında dolaştırıp milim milim ilerleyerek altındaki şorta ulaştı. Gözlerini kıstı ve alt dudağını ısırdı.

"Çıkar şunu."

Kai onun sesiyle titredi ve hızlıca verilen emri yerine getirmek için kısa bir süreliğine ayağa kalktı. Şortunu çıkardıktan sonra Jongin ayağını uzatıp iç çamaşırının lastikli yerini çıplak parmaklarıyla kavradı.

"Sana çıkar şunu derken neyi anlamadın?.Çıkar dedim hyung, hepsini."

Parmaklarıyla iç çamaşırını aşağıya doğru çekiştirdi ve Kai kıkırdayarak ona baktı. Jongin bacağını aşağıya indirirken parmaklarına takılı olan çamaşırda bacağıyla beraber iniyordu.

Kai ayak bileklerine ulaşan çamaşırına daha sonra da Jongin'in hayranlıkla baktığı penisine baktı.

Çıplak ayak karnına dokunduğunda kaşlarını çatıp Jongin'e baktı. Oyun oynaması gereken kişi o değildi,kendisiydi.Ama şu an Jongin kendi oyun alanını yaratıyordu. Kai'yi daha fazla tahrik ederek.

Jongin çıplak ayağıyla büyük penise dokunduğunda ayak tabanında hissettiği sıcaklıkla ürperdi. Kai tek kaşını kaldırıp sırıttı. Küçük çocuk kendisine verilen süreyi doldurmuştu.

Jongin aniden pijama altına saldıran hyungu yüzünden geriledi ve arkasındaki yastıkları yere itip yatağa yayıldı. Kai havalanan bacakların yardımıyla kısa şortu çıkarmayı başarmıştı. Sağ bacağı yakalayıp gülümsedi.Onu tutmaya devam ederken dudaklarını Jongin'in bacağına bastırdı ve hafifçe dişledi.

HYUNG?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin