5.BÖLÜM [M]

1.1K 35 1
                                    

"A-ama hyung.. ben sadece seni tahrik etmek istemiştim."

Kai kahkaha attı.

"Sanırım okumadığın bazı kısımlar var.. Bilmem senin oralarda nasıl ama bizim bu dünya da tahrik ettin mi çaresine de bakmak gerekiyor. Yoksa kaplan kuzuyu kapar Jongin. Ve emin ol ben psikolojinin bozulmasını istemem."

"O derece kötü mü?"

"Eğer şimdi yaptığın bu problemi ortadan kaldırırsan o kadar kötü olmasına gerek kalmaycak."

Jongin abisinin yüzüne baktı. Gayette ciddi görünüyordu.. Ne yapmalıydı ki?

"Hyung..tamam. Tamam ama ben de sanırım tahrik oldum."

Kai kardeşinin alt tarafına baktığında şişliği gördü. Jongin suçlu gibi kafasını aşağı eğmişti.

"Jongin yaklaş kulağına bir şey söyleyeceğim.."

Jongin merakla abisinin üzerine eğildi. Kai kardeşi üzerine eğilince kulağına fısıldadı.

"Ben oral seks istemiyorum.. Ve sana da yapmayacağım. Sen beni nasıl tahrik ettiysen o şekilde rahatlatacaksın. Bende duruma göre seni yücelteceğim."

Ne demekti şimdi bu? Jongin anlamamıştı. Yani o onu nasıl tahrik ettiyse öyle rahtlacaksa bunu nasıl yapmalıydı?

"Anlayamadım hyung. "

Kai kardeşinin suratına baktı ciddi manada anlamamış gibi duruyordu.

"Seni becereceğim Jongin. Seninde buna itirazın olamaz."

"Ne? Ama neden? Sana oral seks yapmayı kabul etmiştim..."

"Küçük bir ceza olarak gör.. İkimizin de zevk alacağı küçük bir ceza.."

"Öylemi olacak? İkimiz de zevk alacak mıyız?"

"Neden deneyip görmüyoruz."

Jongin kafasını aşağı yukarı salladı. Kai onayı alınca kardeşinin altından kurtuldu. Ve küçük çocuğu resmen tepe taklak sırtına atıp üs kata gitmeye başlamıştı. Küçük çocuk düşmemek için abisinin beline sıkı sıkı sarılırken Kai Jongini rahat taşımak için kollarını bacaklarına dolamıştı. Odalarının kapısına geldiklerinde Kai kapıyı hızla açıp küçük çocuğu fırlatırcasın yatağa bıraktı. Alt tarafında ki şişlikle yürümek yeterince zordu ve şimdi gidip banyodan Lube almalıydı.

"Burada kal."

Kai ikisinin odasını birbirine bağlayan banyoya girdi ve aynalı dolabı açıp içinde ki şefaf sıvı dolu şişeyi aldı.

Geri döndüğünde Jongin yatakta sadece boxer ıyla yatıyordu. Kai onu oraya kıyafetleriyle getirdiğine emindi. Bu da demek oluyordu ki Jongin kendi soyunmuştu. Bazen gerçekten aptal gibi davranıyordu fakat bu çocuk cidden çok zekiydi.

"Seni sürtük."

Kai gördüğü muazzamlık üzerine kelimeleri öylece serdi ve hızla üzerindeki tişörtü çıkarıp yere fırlattı. Yatağa yaklaştığında Jongin ona sinsice gülümsüyordu. Kai kardeşinin muhteşem ötesi vücudunu tüm ayrıntısına kadar incelerken Jongin yataktan kalktı ve dizlerinin üzerinde tam Kai'nin önünde durdu. Elleri abisinin şortunun lastiklerini kavrayıp aşağı indirirken sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı.

Jongin çıkardığı şortu odanın bir köşesine fırlattıktan sonra yüzünü abisinin penisine yaklaştırdı ve boxer ın üzerine küçük bir öpücük kondurdu. Kai, karşısında ki kişinin Jongin olduğundan şüpheliydi. Yani o Jongin olamazdı öyle değil mi?

HYUNG?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin