18.BÖLÜM

428 20 0
                                    


"Yah hyung bu haksızlık ama.. "

"Nesi haksızlık? "

"Sen istediğin her şeyi bana yaptırabiliyorsun. Eğer yapmayacağımı söylersem beni bayıltana kadar becereceğine dair tehdit ediyorsun. "

"Eğer yaptığın şeyler benim ki kadar basit olsa ve direnmesen seni tehdit etmem."

"Ama hyung.. "

"Gidip lolipop almamı istiyorsun. Bize yakın olan markette istediğin o şey yok ve onun haricinde en yakın merkat nerde senin haberin var mı?"

"Birlikte arabayla gidelim.. Başka şeylerde alırız.. "

"Yorgunum Jongin. "

"Yah!! Beni becer desem şimdiye üç tur bindirmiştin.. Kalkıp benimle vakit geçir."

"Hatırlatırım sekse bağımlı olan sensin. "

"Ama ben normal insanlar gibi davranalım dediğinde kendimi tutabilmiştim."

"Hımhım evet.. Her dakika seks yapalım da demedin zaten."

"Hyung lütfen~ lütfen lütfen lütfen.."

Kai derin bir nefes aldı ve sonrasında seslice geri verdi.

"Velet!"

"Gidiyor muyuz? "

"Giyin hadi.. "

Jongin sevinçle abisinin yanağına minik bir öpücük kondurdu ve odasına çıkıp üzerini giyindi. Büyük ihtimalle evlerine en yakın süper markete gideceklerdi.

Aceleyle aşağı indi ve abisinin yanına gitti. Kai araba anahtarlarını aldıktan sonra ikisi birlikte evden ayrıldılar ve Jongin'in tahmin ettiği gibi en yakın süper markete gittiler.

Burası en sık geldikleri yerlerden biriydi ve Kai arabada eve de bir şeyler almak istediğini söyleyerek yanına fazladan para aldığını belirtmişti.

Otomatik kapıların önüne geldiklerinde Kai, Jongin'i kendisine çekti ve her zaman ki klasik konuşmasını yaptı.

"İlgi çekecek hareketlerde bulunma etrafa bakma ve yanımdan ayrılma yoksa eve gittiğimizde kıçında üç penis birden bulursun."

Jongin kafasını salladı ve Kai'ye biraz daha sırnaştı.

Marketin içine girdikleri ilk andan itibaren Kai, Jongin'i kendine kenetlemiş yapışık gibi geziniyorlardı.
İlk önce Jongin'in isteğini yapıp lolipop aldılar. Vişneli ve nane aromalı olanlardan toplamda 6 tane almışlardı.

Daha sonrasında vazgeçilmezleri olan süt ve meyve suyunu aldılar. Ardından şekerlemler, farklı markalarda çikolatalar, çikolatalı, muzlu, çilekli sütler, meyveli yoğurtlar, farklı soslarda kekler alınmıştı. Tabiki de hepsi Jongin yüzündendi. Tatlı olan ne varsa yiyordu ve Kai onların hepsini yemesine izin vermeyecekti.

Kasaya gitmeden önce son kez gezindiler ve kişisel bakım ürünlerinin oraya geldiklerinde Jongin duraksadı ve üst rafta bir şeylere bakındı.

Kai'ise duş jellerine bakıyordu. En çok kullandıkları vanilya özlü duş jelini aldıktan sonra kardeşine baktı.

Hala üst raftaki şeylere bakıyordu. Kai ne olduğuna bakmak için kafasını kaldırdı ve gördüğü şeyle yüzünde küçük çaplı bir gülümseme olmuştu.

"Hyung aromalı.. "

"Hangisini istiyorsun?"

"Çilek."

"Emin misin? "

"Çilek olsun bir dahakine egzotik meyveli olanından alalım."

"Pekla."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HYUNG?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin