Kai yavaşça gözlerini araladı. Kendi yatağındaydı. Belinde ki kolları hissedince yavaşça arkasına döndü. Abisi çoktan uyanmıştı bile.
"Ne zaman uyandın?"
Jongin soru yöneltmişti fakat Kai cevap vermek yerine küçük çocuğu biraz daha kendine döndürerek dudaklarına kapandı. Kardeşinin gözlerinin kapandığını görünce o da yavaşça gözlerini kapadı. Sabah öpücüğünü seviyorlardı. Kai, Jongin'e Oral seks yaptığı zamanın üzerinden bir hafta geçmişti ve o zamandan sonra her sabah Kai, Jongin'e ateşli sabah öpücükleri veriyordu.
Kai dilini Jongin'in dudakları arasında gezdirip diğerinin dili üzerinde kaydırdığında Jongin heyecanlanmış ve küçük mırıltılar bırakmaya başlamıştı. Jongin karşılık veriyordu ve her sabah bunu yapıyor olmaları hoşuna gidiyordu.
Kai öpücüğü çok uzatmadan kısa kestiğinde Jongin mızmızlandı.
"Hyung...bu gün hafta sonu yetişmemiz gereken bir okul yok istediğimiz kadar öpüşebiliriz."
"Evet Jongin ama ben neredeyse 2saat önce uyandım ve açım. Eğer seni yememi istemiyorsan gidip kahvaltı yapalım."
Kai yataktan kalkıp odadan çıkarken arkasında kalçalarını izleyen bir Jongin bırakmıştı. Jongin hemen yataktan fırlayıp diğerinin peşinden mutfağa gitti. Eskisi gibi hissetmiyordu. Kai'nin onu sürekli azarlayacağından korkmuyordu yada olası tacizlerden rahatsızlık duymuyordu. Çünkü artık o da küçük oyunları hoş bulmaya başlamıştı ve ayrıca Kai etrafındayken daha dikkatli davranıyordu.
"Hyung..."
"Hımm?"
"Hyung.."
"Efendim?"
"Hyung.."
"Ne var Jongin?"
Kai birden çıkışınca Jongin biraz geriye çekildi.
"Hyung kalçalarına dokunabilir miyim?"
Kai şaşırmıştı. Ama bozuntuya vermeden sordu.
"Kalçalarıma mı dokunmak istiyorsun?"
"Hı-hı senin bana yaptığın gibi."
"Hımm bir düşüneyim...Kalçalarımı elletirsem sen benim için ne yapacaksın?"
Kai her şekilde kendini elletecekti fakat kendi için pay çıkarmasında bir sorun olmafığını düşündüğünden çıkarcılık yaptı.
"Kucak dansı?"
Bu Jongin için zor olmazdı.
"Hayır olmaz sen dansçısın ve her gün bir çok kızı kucak dansı yapıyor olarak görüyorsundur. Bu seni zorlamaz."
"Öpücük?"
"Her zaman yapabiliyoruz."
"Pekala o zaman seni istediğin bir şeyi yaparız."
Kai kardeşinin arkasında olmasını fırsat bilip sinsice gülümsedi.
"Tamam dokunmabilirsin."
Jongin onay gelince abisinin poposuna resmen elini geçirmişti. Sertçe vurup sıktığında Kai bağırdı.
"Jongin..rüyanda ne gördün sen? Acıdı seni velet."
"Bunu bana bir çok kez yaptın hyung acı bir süre sonra sana zevk verecektir."
Avucunun içindeki kaçaları daha da sıktı.
"Ayrıca çok yumuşaklar yastık olarak kullanmayı düşünüyorum."