"B-ben hiç bir şey yapmadım. Yemin ederim. Sadece çarpıştık."
Jongin yakasını tutmuş olan gence yalvarır gözlerle bakıyordu.
"S-sadece yanından geçiyordum. Ama birden çarpıştık. Hiç bir şey yapmadım."
Neredeyse ağlayacak kıvama gelmişti. Tanımadığı çocuk eliyle kafasına vurduğunda ağlamamak için kastığı bedeni titremeye başlamıştı ve korkusunu feci derece de belli etmişti.
Kafası yana düşmüştü. Bunun kendine yapılıyor olmasını yediremiyor olsada sesini çıkaramıyordu çünkü karşısındakinin ondan daha güçlü olduğu aşikardı.
Jongin kafasını hafifçe kaldırıp çocuğa bakınca arkasında abisini görmesi çok uzun sürmemişti.
Birden içindeki korku tamamen silinip giderken gözleri ışıl ışıl parlamıştı.
Abisi kendini tutan çocuğu ensesinden tutup Jonginden ayrırken yeniden korkmaya başlamıştı çünkü şimdi büyük bir kavga olacaktı.
Kai tanımadığı çocuğu hızla sıraların üzerine fırlatırken kardeşinin o kadar korkmuş olması onu daha da sinirlendirmiş ti.Çocuk daha elleri arasında birini tehdit ederken şimdi kendisini dayak yeme pozisyonunda bulunca şaşırmıştı.
"Sen kimsin ha?"
Kai diğerinin yüzine okkalı bir yumuk geçirirken söylemişti.
"Benim kardeşime ne yaptığını sanıyorsun?"
Çocuğu tutup tekmesini karnına geçirince diğerinin acıyla yere yığılmasını keyifle izledi.
"Bana bak piç!"
Kai yerdeki bedenin üzerine oturdu ve renkli saçları kavrayıp duyabileceği kadar üzerine eğildi.
"Seni tüm okulun önünde sikerim! Anlıyor musun? Bu çocuğa bir daha dokunursan seni sağ bırakmam. O kemiklerini teker teker kırarım."
Kai yüzünde anlaşılmayan bir ifadeyle çocuğa bakıyordu ve çocukta ağzından akan kanlara rağmen konuşmaya çalışıyordu.
"Özür dile!"
Çocuk bir şeyler geveliyordu fakat ne dediği pek anlaşılmıyordu.
"H-hyung.."
"Sus Jongin..... Özür dile!"
Elindeki kafayı tutup sertçe yerle buluşturduğunda çocuk gözlerini acıyla kapamıştı. Üzerinden kalktığı bedeni son kez tekmelerken sınıfa henüz yeni gelen Kris yerde acı çeken çocukla bu işin Jongin'i bayağı kızdırdığını anlamıştı.
"Kris..çıkışta biraz korkutun!"
Kris kafasını sallarken ikizlerin sınıftan çıkışını izledi.
Jongin abisinin elini tutumuş peşinden erkekler tuvaletine giderken abisinin ne kadar sinirli olduğunu görebiliyordu.
Büyük tuvalete gelip kabinlerden birine girdiklerinde Kai endişeyle diğerine bakmıştı.
Elleri yüzünü avuçlayıp diğerini güçlü bir şekilde kendine çekerken iki bedende derin ve kısa nefesler alıyordu.
"Hyung...neden yaptın? Sadece biraz sıkıştırmıştı.."
"Sana dokunmalarına izin vermem Jongin.. Kılına zarar gelmesine dahi izin vermeyeceğim."
Kai kardeşini kollarını arasına aldı ve sıkıca sardı. Diğerinin hala titreyen bedenini hissedebiliyordu.