"Ne yani şimdi Kai seni taciz mi ediyordu? Bir dakika bir dakika bir şey anlamadım. Sen onun kardeşisin ama seni taciz ettiği için onunla birlikte mi oluyorsun?"
"Hayır. Biz birbirimizi seviyoruz.. Ama o duygularını daha önce belirtmişti..."
"Peki taciz?"
"Sapık değilim ben. Kimse yi taciz etmedim!"
"Hiç bir şey anlamadım düzgünce anlatın şunu."
"Pekala bak şimdi. biz 14 yaşlarındayken huysuz gıcık kıskanç ve kardeşini kimseyle paylaşmayan bir çocuktum.(Neden kendimi görüyorum?) Daha sonra ondan hoşlandığımı fark ettim. Ve ona bunu söyleyemediğim için herkese uzak kalmasını sağlıyordum. Tabi biraz canınıda yakmıştım çünkü sözümü dinlemiyordu."
"Yani gerçekten taciz ettin?"
"Sayılır..her neyse. Daha sonra annem ve babam buradan gidince yakınlaştık ve bu şekilde oldu. Yoksa öyle aman aman bir şey yok. Hani aklın da ki pis fanteziler gibi değil."
"Ama bence gayet olası ve yaratıcıydı."
"Kai'nin bana tecavüz edip seks kölesi olarak kullanması ne kadar olası?"
"Tek kelimeyle 'çok' "
"Haklısı bunu bana yapabilir.. "
"Anne ve babanız? Onlara neden söylemiyorsunuz?"
"Evlatlıktan reddedilmek istemiyoruz, yada hayatımızın geri kalanını bir çöplükte geçirmek.."
"Saçmalamayın bu yüzden size kızmazlar bence.."
"Söylemek o kadar kolay değil.."
"Onlara söylemezseniz kızarlar bence."
"Nasıl söyleyebiliriz ki??"
"Yani belki biraz şoka uğrarlar, yada şaka yaptığınızı ve onlarla dalga geçtiğinizi felan sanarlar ama bence size kızmazlar."
"Bir insanın kardeşini sevmesi nasıl normal olabilirdi ki??"
"Değil ama en azından gay olduğunuzu söyleyin."
"Nasıl yapabiliriz?? Bir anda anne baba biz gay'iz mi diyelim??"
"Görüntülü konuşma başlatıp yapabilirsiniz."
"Bunu açıklamak çok zor."
"Yardımcı olabilirim..."
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
"Anne, Baba....biz Jongin'le bir şey açıklamak istiyoruz."
Kai zorlukla söylediğinde karşılarında ki ekranda olan ebeveynlerini görebiliyorlardı. Endişelenmiş gibilerdi.
"Ama bize kızmanızdan korkuyoruz ve bunu açıklamak çok zor."
"Kai bir kızı hamile bırakmadığınız sürece bir sorun yok."
İki kardeşte annesinin cevabına güldüğünde babalarıda gülmüştü.
"Aslında konu....biraz bunun gibi bir şey....yani biz bir kızı hamile bırakmak istemiyoruz....yada bir kızla sevgili olmak...."
"Hayatım tam olarak anlamadım. Bunun nesine kızmalıyız? Zaten yaşınız daha küçük değil mi?"
Jongin içinden 'Hadi ama 19 yaşındayız.' diye geçirdi.
"Anne biz bir kızdan asla etkilenmeyeceğiz. Bir kızla evlenmek istemiyoruz. Yada kızlarla ilgili her ne varsa işte. İstemiyoruz."