"Ben hiç bir şey yapmadım gerçekten. Bunun nasıl olduğunu bilmiyorum hyung. "
Kai kardeşini süzdü yalan söylüyor gibi görünmüyordu.
"Bunlar nasıl oldu o zaman?"
Ortalığa dağılmış mısırlara baktı.
"Gerçekten bilmiyorum."
Jongin abisini ikna ederek söylemeye çalışıyordu ve kendi yapmadığı içinde daha özgüvenliydi.
"Baekhyun ve Chanyeol uyandı mı?"
"Sanırım hayır. Uyandırmalı mıyız?"
"Kahvaltı yapacağız. Önce Chanyeol'ü uyandır. Sonra bırak Baekhyun'u uyandırsın."
"Tamam."
Jongin odadan çıkıp üst kata çıkarken kendi odalarının hemen karşısında ki odaya girmişti.
İkiside uyuyordu. Hatta çokta tatlı görünüyorlardı.
Chanyeol, Baekhyun'u göğüsüne çekmişti ve birazda sarılmıştı. Baekhyun'sa gayet huzurlu bir uykuda görünüyordu.
Jongin çok beklemeden Chanyeol'ü dürtükleyerek uyandırmaya çalışmıştı.
"Chanyeol......Chanyeol uyan."
Sadece bir iki kere seslenmişti ve Chanyeol uyanmıştı. Hafif bir uykuya sahipti.
"Kahvaltı yapacağız. Baek'i de uyandır ve aşağı gelin."
Chanyeol sersemlikle onaylayıp kafasını yastığa koymuştu.
Jongin odadan çıkıp tekrardan aşağı indiğinde abisi yerdekileri topluyordu.
"Uyandırdım.."
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Her zaman gelin arada böyle yapalım."
Jongin kapıdan çıkan ikilinin arkasından söylemişti. Kai önce Baekhyun'a sonrada Chanyeol'e sarıldığında Jongin'de abisini taklit etmişti.
"Teşekkürler çocuklar. Yakında Kris'leri de alıp bize gelin."
"Okul başlamadan bir kez daha buluşuruz o zaman."
Chanyeol kafasıyla onayladıktan sonra ikili ikizlerin evinden ayrıldı ve Jongin'le, Kai'de evlerine girdiler.
"Hyung.."
"Efendim Jongin?"
"Onlar iyiler mi?"
"İyi gibi görünü-"
Kai'nin sözünü kesen tam olarak kapı ziliydi.
"Galiba bir şeylerini unuttular."
Jongin yerinden fırladı ve kapıya doğru gitti. Büyük demir kapıyı açtığında aslında karşısında Baekhyun ve Chanyeol'ü görmeyi bekliyordu fakat bu kişi onlardan biri değildi.
Bir kız..onladan yaşça küçük tahminen 15 yaşlarında bir kız..
Sırtında bir çantası ve elinde de bir bavul vardı.
Jongin içeriden gelen abisinin telefon sesini duyabiliyordu.
Kız Jongine sıkılmış, umursamaz bir şekilde bakıyordu ki onun aksine Jongin şaşkındı.
Kai annesiyle konuşarak Jongin'in yanına doğru gittiğinde annesinin bahsettiği kız kapının önünde duruyordu.
"Tamam anne.."