Bir el omzuma uzandı . İrkilmemle çöpleri yere atmam bir oldu. Beni kendine çevirdi ve "şşşşş sakin ol benim..."
Yüzünü görmemle sarılmam bir oldu. İçimdeki korkuyu anlatamam . O kadar çok haber izliyoruz ve dışardan duyumlar alıyoruz ki içimdeki ürperti çok normaldi. Ama o sıcacık kolların beni sarması tarifsizdi. Hiç bırakmak istemeyecek kadar çok sarıldım. Bu sadece korkudan değildi. İçimdeki arzunun bir parçasıydı. Artık anlayabiliyordum. Bu tarifi olmayan duygu benimleydi. Ve gerçekten bir dostun kucakladığından daha fazlasıydı.Azıcık daha azıcık daha sarılmak istiyorum..
Eliyle sırtımı sıvazlıyordu.
"Eylül.."
"Efendim?"
"İyi misin?"
"Evet.. Hiç olmadığım kadar."
"Ne ?" Şaşkın bir ifadeyle yüzümü geri çekip bana baktı.
"Bırakmayı düşünmüyorsun herhalde. İstiyorsan sarılmaya devam edeyimm ha ?"
Beni kendine çekip tekrar sarıldık.Yüzünde koca bir gülümseme vardı. Neden karşı koyup ittirmiyordum diye kendime binlerce soru sorsamda yanıtı düşüncelerde değil kalbimdeydi. Hükmeden ben değilde nasıl kalbim olabilirdi..
Yiğit benden uzundu. Yiğitin ayaklarının üstüne bastım.Kulağına doğru
"Seni Seviyorumm.."
Gözlerini gözlerime doğru yöneltti. "Ne duyamadımm?"
"Seni Seviyorumm!".Gözleri parlıyordu.Sadece onun değil. Benim gözlerimdede vardı o ışıltı. Ben buna inanıyorum. Gülen gözleri gözlerime deydiği zaman...Kalbim daha şiddetli atmaya başladığı zaman sevdiğim adam bana gülen gözleriyle bakıyordu. Anlam veremediğim duyguları bastırmak yerine haykırmak istiyordum. Ve haykırdımda. Pişman olacak mıyım bilmiyorum ama tek bir şey biliyorum .Sevmek güzel bir şey .. Çöpleri karıştıracak kadar..
"Söylesene ne arıyordun çöplerin içinde ?"
"Küçük bir kağıt arıyordum."
"Yoksa.."
"Evet tamam kaybettim kağıdı.Ve 1 saattir onu arıyorum.."
"Beni bu kadar çok önemsedin ve sevdin ha?"
Başımı kaldırıp yüzüne bakmak istemedim.
"Ha ? Ha?"
Yüzünü yüzüme doğru doğrultmaya çalışırken hemen ordan topukladım.
"Yarın görüşürüz."
"Eylül hanım bu mesele burda bitmedi. Yarın mutlaka görüşeceğiz.Numaramı oraya buraya atma. Sonra böyle üzülürsün."
Arkamdan bağırıyordu. Bir an önce içeri girdim. Abimle asansörün önünde karşılaştık.
"Nerdesin sen?"
"Abi.."
"Başlarım senin kağıdına . Ne yazıyorduda 1 saattir aşağıdasın. İstiyorduysan ..Bulamadıysan mamak çöplüğünede gider bakardık kardeşim."
"Abi hem suçlusun hem güçlüsün."
Üste çıkmaya çalıştım.Kolundan çekiştirdim.
"Hadi yukarı çıkalım."
"Öyle olsun Eylül hanımefendi."
Eve çıktık . Yorucu bir gündü. Hiç yapmadığım şeyler yaptım. Bunun yorgunluğuydu sanırım.Annem bir sürü soru sordu. Önemlimiydi? Buldun mu ? Ne yaptın..
Artık önemliliğini yitirmiş teslim olmuştum. Yarın ne olacaktı? Yüzüne nasıl bakacaktım? Ona Sevgimi ilan etmişken..
Bu yorgunluğun üstüne rahat bir uyku çekmek için odama gittim. Uyuyamıyordum ki ..
Olanları düşünmek uykumu benden daha da çalıyordu. Saat git gide geç oldu ve ben hala uyuyamıyorum derken sızmışım.
Sabah hiç uyanamadığım alarmın sesine uyandım. Aynaya bakmamla ağzım açık kaldı . Gözlerim altı morarmıştı uykusuzluktan.Ohh hayırr bugün ne yapacağımı bilemezken bu morluğu nasıl açıklayacaktım. Üniformamı giyindim ve kahvaltı masasına oturdum. Abim kahkahalara boğuldu..
"Gööö .. Gözlerine bakın .. ? Hayırdır abim dün gece ders filan mı çalıştın ? Tabi sen ve ders çalışmak alışık bir durum değil ama bilemedimm.."
Kahkahaları maşallah tüm binayı alarm niyetine kaldırdı. "Ya abi sen niye benle uğraşıyorsun? Uyuyamadım işte."
"Akın kızımla uğraşma ."
"Baba uğraşmıyorum gerçekten."
"Akın!"
Abim kendini toparladı.
"Tamam bir şey demiyorum.Hadi çabuk ye de okula bırakayım seni."
"Bugün sen mi bırakacaksın beni abi?"
"Evet. Bugün dersim yok."
Ohh hayır . Abimle birlikte gidecektik. Aslında iyi oldu belki gidene kadar Yiğitlede karşılaşmam. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Abimle yola çıktık. Arabayıda bugün ağır ağır süresi var. Abim beni okula getirene kadar arabada biraz kestirdim.
"Eylüll.. Geldik .Uyan."
Kalktım. Üstümü başımı düzeltip arabadan indim. Abim arkamdan bakmaya devam ediyordu. İçeri girene kadar baktı. Merdivenlerden yukarı çıkıyordum. Arkamdan bir ses..
"Bugün gelmezsin sanıyordum."
"Niyeymiş o"
"Bilmemki neden?"
"Dün birileri bana onu sev.."
Ağzını kapadım.
"Biri duyacak."
O gülen gözleri bana bakarak
"Duysunn..."
Elimle tekrar ağzını kapadım. Elimi ağzından çekti.Ve ". Kimin ne anlamak istemesi benim umrumda değil. Seni Seviyorum Yiğit.. Sen benim istediğim şeyi söyledin ve benim umrumda olan bu. Tek kelime bile bir şey duymak istemiyorum.Sen benimsin."
Yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Ben şaşkın Kalbim küt küt . Asıl hikaye şimdi başlıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Storie d'amoreGünlerden AŞK... Günlerden en sevmediğim pazartesi bile aşk kokuyor..