Sabah gözlerimi açtığımda yatağımdaydım. Buraya nasıl geldiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. Gözlerimi açtığım gibi tekrar kapadım. Sadece uyumak istiyordum. Yorganı üzerime örttüm. Odanın kapısı ritimle çalıyordu. Abim olsa gerekti.
-Eylül sınav sonuçları açıklanmış.
Duyar duymaz yarı oturur bir şekilde ayaklandım. Bir sey ummuyordum. Derste sadece resim karalayan bir insandan ne umulacaktıki.
Abim puanıma bakmış .
Beklendik bir şey tabiki barajı bile geçememişim.
Yarı oturmuş bedenimi geri yatağa gömdüm tekrar deniyecektim başka sansım yoktu.
Kendimi uykuya verdim. İçim içimi kemirmiyor değildi. Boşuna harcadığım zamanlar gözümün önünden bir film şeridi gibi geçiyordu. Yiğitin geçtiği karelerde ilerlemek bilmiyordu. Sanki takılmış bir plak gibi error veriyordu.Tüm ben bu düşüncelerin arasında iken abim gelecek planlarım hakkında ciddileşmişti. Hemen bir dershaneye yazılmam konusunda ısrar ediyordu ve istediği olmuş beni bir yere kayıt ettirmişti. İlk gün kendime hiç özenmemiş paspal bir şekilde dershaneye gittim . Bütün ciddiyetimle çalışıp önüme bir hedef koymak istedim. Artık bir hedefim vardı oda mimar olmaktı. Mimar olup 3E kuralını hayata geçirmek istiyordum. Hayatımda Aşka yer olmuyacaktı artık...
***
Ders çalışma odalarına gidip gece gündüz calışıyordum. Bu arada gizli bir hayranım çıktı. Her gün geldiğim saatlerde masama kakaolu süt bırakan bir hayran.. Yüzüme bir tebessüm bıraktırmadığını söyleyemem.. Her ne kadar yüzünü göremesemde sevidiğini bilme hissi mutlu etmiyor değildi.
Denemeler etütler derken 1 yıl böyle geçti . Tüm arkadaşlarımda bağımı kesmiştim . Mezun olunca kimse birbirini arayıp sormuyordu. Bir tek biriciğim vardı. Alp..
Bütün zor zamanlarımda yanımda olan dostum.. Zor zamanlarımın doktoru.. Doğrusunu söylemek gerekirse bir hasta olarak ona zor zamanlar yaşattığım doğrudur .Ama ne yaparsın insanın yüreği güzel bir doktoru varken sızlanmasında ne yapsın.. İşin şakası gerçekten Alp özel bir üniversitede 1.sınıf tıp fakültesi öğrencisi..
O , 2. Sınıfa geçerken ben daha yeni okula başlamış bir çöm olacağım..
İyi insan lafının üstüne ararmış. Alp arıyordu.
- Efendim biriciğim?
-Prensess?
-Yes sir.
-3 gün sonra sınavın varmış yarın gezelim diyorum uyar mı sana?
- Olur kalbimin doktoru..
...(Ses gelmedi.)
-Prensess öpüyorum
- Bendee..
***
Sınavımdan iki gün önce Alple buluştum. Kalp doktorumla..
Sarjı bitmiş telefonun şarja ihtiyacı olması gibi benim enerji kaynağım biriciğimle lunaparka gittik. Çok güzel bir gün oldu benim için .. İlk defa bir erkek arkadaşımla lunaparka geliyordum. Aslında bunu ilk erkek arkadaşım olacak sevdiğim adama ayırmışken yapamamak üzdü ama ne de olsa biriciğim benim için birtaneydi. Yeri ayrıydı. Bütün gün delilerce eğlendik.Beni çok yormak istemedi. Yarın sınavım vardı. Eve erkenden döndük. Endişelerim yok değildi. Yarın her şey yolunda gidecekmiydi?
***
Sınav günüm geldi çattı.Heyecandan kalbim yerinde duramıyordu. Annem okunmuş şekerler okunmuş sular içirdi. Abim ve beni dualarla evden yolladı. Sınav yerine geldik. Sınava girdim. Sınavda öyle terler döktüm ki bütün emeklerim bütün çabalarım benim için çok önemliydi.Boşa gitmemeliydi. Sınavdan çıktım. Gayet güzeldi. İyi bir sonuç alacağımdan hiç şüphem yoktu.
***
Alp ve abim kapıda beni bekliyorlardı.Yanlarına gittim. Kollarıma iki yana doğru uzatıp boyunlarını hizaladım . Hadi gençler kafa dağıtmaya gidiyoruz. Hakettik bunu.
-Oooo sınav iyi geçmiş belli ki.
-Abi senin kardeşin kim?
-O zaman dağıtıyor muyuz kafaları?
-evet biriciğim.. Ama ben daha üniversiteli bile değilim biralar sizden..
-Biralar mı? Biraz alçaktan uç küçüğümm..
-Abii alt tarafı senden bir yaş küçüğümm..
-Alp sen de duyuyormusun kime diyorum gerçi ???Neyse bugünün hatrına dağıtalım kafaları.
-Yaşasınnn..En sevdiğim en bir öküz abim.
Abim beni önüne kattı.Koşuşturmaya başladık.Beni yakalamaya çalışıyordu. Alp Ben ve abim inanılmaz güzel bir üçlü olmuştuk. Yüzümüzdeki gülücükler ne kadar mutlu ve güzel insanlar olduğumuzun kanıtıydı.Birden yağmur bastırmaya başladı. Hemen arabaya koşuşturduk.Bir gün daha güzel ve mutlu bitti.
** *
Sınav sonuçları açıklandı.
Sonuçlara ben bakmak istemiyordum. Korkuyordum.
Abimi aradım ve onun bakmasını istedim.
Abim bana kazanamadığımı ve yılmamam konusunda öğütlerde bulundu. Tam ben umutsuzluğa kapılmışken yüksek bir puan aldığımı ve istediğim yere girebileceğimi söyledi.
Mutluluktan havalara uçmuştum.
Çok heyecanlıydım. Hemen sevincimi Alple paylaştım.Tercihlerimi birlikte yaptık. İlk tercihim tabiki Alpin üniversitesiydi. Tercih sonuçları 1 hafta sonra açıklandı. Kazanmıştım.. Kalp doktorumla aynı üniversitede olmak beni mutlu etmişti.Hedefim gerçekleşmişti. Mimar adayıydım artık.Okul kayıtı için gereken her şeyi yaptık ve okula başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
RomanceGünlerden AŞK... Günlerden en sevmediğim pazartesi bile aşk kokuyor..