Liebster Awards

53 5 4
                                    

Rozdziału jeszcze nie ma, ale jest nominacja od Caro313

1.Opisz siebie w 3 słowach.

Trzy słowa to bardzo, bardzo mało by opisać siebie. Szczególnie jeśli jest się dość specyficzną osobą, ale postaram zrobić to jak najlepiej.
-szczera-czasami w ten dobry, czasami w zły sposób,ale zawsze powiem co myślę.
-cwana-zawsze wymyślę coś co zadziała na moją korzyść. Czasami po to by się nie narobić, czasami by po prostu sobie ułatwić.
-kreatywna-nie lubię nudy. Mam zawsze miliony pomysłów. Raz mądrych, raz głupich, ale zawsze swoich.

2.Jesteś na kogoś wkurzona. Co robisz? Wyjaśniasz całą sytuację czy
go po prostu wyzywasz i odchodzisz?

Tutaj są dwie możliwości,ale zależą od tego z kim aktualnie się pokłóciłam. Czasami starczy, że druga osoba rzuci jakiś żart, który nawet nie jest śmieszny i już jestem zadowolona i nie potrafię się gniewać. Ale z racji, że jestem bardzo wybuchowa to zdarza mi się złapać co mam pod ręką i w kogoś rzucić. Myślę, że to jak wszystko się potoczy zależy od mojego humoru.

3.Jak wygląda twój wymarzony chłopak?

Hmmm...może zamiast opisywać jakiegoś mega przystojniaka,wypiszę kilku, z których hybryda była by czymś najwspanialszym.
-Luke Hemmings
-Evan Peters
-Chris Brown
-Leonardo DiCaprio
-Paul Walker
-Niall Horan

4.Film, który polecasz?

Ostatnio oglądam coraz mniej filmów, ale mam parę, które są warte polecenia:
-Fast&Furious(tu jest dowolność, bo kocham wszystkie części)
-Mad Max:Na drodze gniewu(ale poprzednie części były równie dobre)
-Szkoła na Haju(najśmieszniejsza komedia jaką oglądałam)
-To nie jest kolejna komedia dla idiotów(tak to tytuł)
-Sininster i Sininster(dobra muzyka, fajne efekty specjalne)

No i nie byłabym sobą gdybym do filmów nie dodała swojego ulubionego serialu. Powiem tak: Nie umierajcie jeśli nie obejrzeliście, ani jednego odcinka American Horror Story.

5.Jesteś optymistką, realistką czy raczej pesymistką?

Raczej optymistką, ale zdarza mi mieć chwile kiedy nie wiem co ze sobą zrobić.

Przedmiot, bez którego życie w szkole byłoby lepsze?

Fizyka.

7.Jesteś w więzieniu i czekasz na karę śmierci. Możesz wykonać jeden jedyny telefon do jednej jedynej osoby. Do kogo dzwonisz i co jej jemu mówisz?(Wszyscy wiedzą o twoim wyroku)

Jestem pewna, że jeśli nabroiłabym na tyle by dostać karę śmierci to dzieliłabym celę z dwoma osobami, z którymi umierać byłoby zaszczytem (bandana_penguin  i drugą, która nie ma wattpada). Nie no co ja gadam. Ucieklibyśmy pewnie równie spektakularnie co w niejednym filmie akcji i.... dobra ja się nie rozpisuje.

8.Jakiej cechy w sobie nie znosisz, a jaką uwielbiasz?

Czasami jestem zbyt dosadna, arogancka i bezczelna.-i to chyba moje najgorsze cechy jednak nie mam takiej, której nie lubię. Podoba mi się mój charakter, ale najbardziej kocham swoją pewność siebie.

9.Wattpad. Co cię tutaj najbardziej denerwuje?

Zdecydowanie to, że codziennie przewija się tutaj wiele naprawdę świetnych i ambitnych opowiadań, które mają po 100 wyświetleń. Inne, które są mówiąc prosto z mostu do dupy wybiły się i trzepią wyświetlenia i gwiazdki.

10.Twoja książka. Jak ją oceniasz?

W sumie pierwsze rozdziały były lepsze niż aktualne, ale raczej takie mocne 8/10.
Muszę przyznać, że jestem szczęśliwa ze wstawienia jej na wattpada. Kiedy widzę nowe wyświetlenia jestem podniecona jak pedofil w Disneylandzie.

11.Jesteś szczęśliwa z nominacji czy wręcz przeciwnie?

Jasne!!!

Ja nominuję:

bandana_penguin

Sisunia

we_can_dream

Violet676

Wercik_Weronka_Werus

Caro313

Moje pytania:

1.Kim jest twój najlepszy przyjaciel i dlaczego akurat on?

2.Co najbardziej lubisz jeść?

3.Samochód marzeń?

4.Opisz swój najlepszy dzień w życiu.

5.Twój najnowszy crush?

6.Dlaczego zdecydowałaś się wstawić swoje opowiadanie na wattpada?

7.Napisz 5 faktów o sobie(ciekawych i mało oczywistych)

8.Ulubiony kolor i dlaczego?

9.Zwierze, którym chciałabyś być i dlaczego?

10.Gdybyś mogła teleportować się w dowolne miejsce i zrobić jedną rzecz co by to było?

11.Ulubiony bohater z jednej z twoich opowieści i dlaczego właśnie on?

No kochane to ja życzę powodzenia i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi. <3 <3 <3 <3 <3



DON'T SAVE TOGETHEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz