1. Bölüm BAŞLANGIÇ

173 11 4
                                    

Arkadaşlar multideki SUDE karakteri yanlış resimdir gerçek karakterin adı LUANNA PEREZ dir resmini ilerleyen bölümlerde göreceksiniz .

Bir ses duyuyordum.Bu ses anneme aitti ' ' Ah Defne, kız yine mi? ' ' ..Seslerinden test kitaplarımla uyuya kaldığımı anlamıştım. Hafifçe gözlerimi aralayıp anneme baktığımda beni çalışma masamdan kaldırmaya çalışıyordu. Bunu yaparken ' ' Defne, kalk kız. Bak okulun ilk gününde geç mi kalmak istiyosun? ' ' Bunları duymamla kalkmam bir oldu. Bugün, aylarca uğraşıp hak ettiğim okula gitme zamanıydı. Izmir de oturuyorduk ve burada Özel Savaş Üniversitesini kazanmıştım. Benimde soyadım savaş dı . Gülümseyip annemi öptüm, eminim ki düşüncelerim masmavi olan gözlerime yansımıştı. Anneme ' ' Sağol Safiye sultan, ben unutmuşum hazırlanıp gitcem '' dedim ve dolabımı açtım ama ne giysem hiç bilmiyordum. Dolabımı süzerken boyfriend yırtıklı kotumu ve beyaz salaş tişörtümü üzerime geçirdim. Kıyafetlerim sade ama cooldu. Akabinde krem çerçeveli kahve camı olan yuvarlak gözlüklerimi de taktım. Esmer olduğumdan daha da esmer olmamak için güneş kremi de sürdüm. Uzun açık kahve saçlarımı da tepemde dağınık bir topuz yapıp sırt çantamı da tek omzuma taktım. Kuş uçtu beybi diyen iç sesime tesekkur ettim ve merdivenlerden alt kata indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu. Kahvaltı tabağının birinden salam alıp ağzıma attım. Anneme "görüşürüz " dedikten sonra opücük atıp evden çıktım.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Converslerimi giyerken telefonumun çaldığını fark ettim.
Zeynep : Kızım nerdesin lan ağaç oldum.
Defne: Geliyom kanka geliyom merdivenlerdeyim. Dedikten sonra kapattım ve merdivenleri inmeye başladım. Bina nın kapısından çıktığımda Zeynep i somurtuk bir şekilde buldum. Çok şıktı. Hava baya bi sıcak olduğu için kot bir şort ve benimkinin aynısı olan beyaz salaş tişörtü giymişti. O tişörtu beraber almıştık Zeynep benim en yakın arkadaşımdı ,yok yok kardesimdi . Açık kahve gözleri ve sarı renkli saçları ile çok tatlıydı. Zeynep i süzmeyi bıraktığımda birbirimize sarıldık ve okulun yolunu tuttuk.

 Zeynep i süzmeyi bıraktığımda birbirimize sarıldık ve okulun yolunu tuttuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep Aksu

🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢
Okulun bahçesine girdiğimizde bahçenin büyüklüğüyle "oha " dedim . Zeynep in durumu da benden pek de farklı sayılmazdı. Ee kardeştik sonuçta , aynıydık. Sınıfı merak ettiğimiz için merdivenlere ilerledik. Merdivenlerin başında duran bir erkek grubunun bize baktığını gördük ,onlara sadist bakışlarımı atarken hızlıca içeri girdik. Erkeklere güvenmiyorum. Bunu 15 yaşımdayken birini sevip onun beni rezil etmesine bağlıyorum. Duygularımla oynamıştı. Hayatımda hiç kimseye aşık olmadım. Buradaki herkes bu okul benim havalarında. Sınıfa girerken Zeynep le konuşuyorduk ve birden bir kızla çarpışgığımızı fark ettim. Kıza pardon dediğimde onun "dikkat etsene be ezik !" diyeceğini sanmıştım. Ama o "Önemli değil ama dikkatli ol" deyip tebessüm etti. Arkasını dönüp gidecekken sınıftan bir çocuğa öpücük atıp gittiğinde kızın öpücük attiği çocuğu merak edip baktım. Kızın öpücük attığı çocuk, esmer kahverengi gözlü , uzun boylu, kaslı ve fit bir vücudu vardı. Siyah ve dağınık saçları vardı. Sol kulağında da bir küpesi vardı . Bir küpe bir erkeğe bu kadar çok yakısır mıydı ? Tarzı VİNİ UEHERA yı andırıyordu. Vini ye hayrandım. Duvarımda posterleri vardı. Telefon kılıfım bile Vini liydi. Yani yanına gidip bizimlesın dememek için kendimi zor tutuyordum. Yanında bir grup erkekle öğretmen masasında oturuyorlardı. Çok coollardı. Gözleri çocuktan çektiğimde kendimize oturacak bir sıra bulduk. Tam oturacaktım ki bir el elimi tutuyor. Arkamı döndüğümde az önce süzdüğüm çocuk olduğunu fark ettim. Elimi bırakıp oturmak istediğim sıraya oturdu. Ve bana göz kırparak "Tamam , yanıma oturabilirsin . Çok şanslısın"dedi. Kaşlarımı çattım , bu çocuk kendini ne sanıyordu? Tamam yakışıklı ve cool olabilirdi ama buraya ilk biz gelmiştik. Sırıtarak "Pardon da buraya ilk biz geldik , kalkar mısın ?" dedim. O da Sırıtarak "pardon da ilk siz geldiniz ama ilk biz oturduk. Yanım boş demiştim , oturabilirsin"bu ne yaa . Odun . "Ayakta kaldın . Otursana." Allah ım yaa bunun egosunun başı var sonu yok, " niye seninle oturayım ki? " gülümsedi " Arkadaşın arkadaşımla oturdu, sıraların hepsi dolu ve sınıf mevcuduna göre sıra getiriyorlar . Sadece benim yanım boş , bence otur." dedi. Zeynep e baktığımda gerçekten de bir arka sıraya oturmuş sırıtıyordu, mecburen oturdum. Sırıttı, elini uzatıp "Ben Ekin."dedi Ekin mi? İsmi güzelmiş. iç sesime katılıp elini sıktım, "ben de Defne, memnun oldum. "dedim "bende, yanlış anlama ama bişi sorcam . Kapalı alanda olmana rağmen neden hâlâ gözlüğünü çıkarmadın? Dayak falan mı yedin yoksa ?" deyip güldü, "Hayır canım dayak falan yemedim , unutmuşum." deyip gözluğümü çıkardığımda mikemmel olan gözlerimden etkilenmiş olacak ki surat ifadesi değişti. Ee napalım yani , cazibem işte. İç sesime tamamen hak verdiğim an özgüvenim in sonunu göremedim. Ekin tam bir şey söyleyecekti ki içeriye bayan bir hoca girdi, ayağa kalktık ve nihayet hoca "oturun " dedi. Ben hocayı süzerken Ekin in bana baktığını hissedebiliyordum. "Bana bakmayı kes artık "dediğimde sırıttı"Sana baktığımı gördüğüne göre sen de bana bakıyorsun."dedi ve göz kırptı , sözüne devam etti "Anlıyorum seni , senin yerinde ben olsaydım ben de bakardım."ayy bune be ? Sırıtıp "Egoist misin ? "diye sordum. "Yooo bunlar gerçekler alış bence."dedi ve sağ kolunu sandalyesinin arkasına yasladı . Tam ona cevabımı yapıştıracaktım ki hoca "Gençler, yoklama alacağım sessiz olsanız iyi olur ." dedi ve cevabımı veremeyince sinir oldum. Sırıttı. Hoca isimlerimizle değıl soyadlarımızla yoklama alacağını söylemişti " Aksu, Bozoklu , Çiçekçi , Uzun, Savaş" hoca soy adımı söylediği için burda demiştim, ama bir tuhaflık vardı Ekin de burda demişti olamaz soy adlarımız aynı mı? İyide bu nasıl bir tesadüftür yaa . Umarım akrabamız falan değildir lütfen Allah ım.

Veee son . Oy ve yorumlarınızı bekliyorum umarım beğenirsiniz . iyi günler.

HöküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin