12.Bölüm RESİM

48 5 8
                                    

Karşımda duran şeye yaklaşık 10 dakika dır şaşkın şaşkın bakıyorum . Ne diyceğimi ne yapcağımı bilmeden bakıyodum . Dilim mi tutuldu acaba ? Diye düşünmedim değil. "De -Defne iyi misin güzelim ? Korkuyorum b -bak . " Ekin in sesiyle irkildim . Aslında dakikalardır buna benzer şeyler söylüyodu ama kendime gelemiyorum napıyım ! " Ekin g -gerçekten ne diyceğimi bilmiyorum. Ben çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim . "Deyip kollarımı karşımda duran adam ın beline sardığımda o da beni kendine çekip saçlarımdan koklaya koklaya öptü . Karşımda ne mi var ? Benim bir portrem ... Mükemmel görünüyodu . Nasıl bu kadar mükemmel olabilir ki bi insan ? Gerçi insan demeye dilim varmıyo ama... Çünki bi yaratık dört dörtlük ise ona insan denmezdi . Benim tabirimde adamın dibi dir onun adı . " Ben teşekkür ederim bitanem. Bana bu şerefi verdiğin için ... " dedi fısıldayarak .
" Burası senin çizim yaptığın yer oluyo sanırım . " dedim istemeyerek kollarının arasından sıyrılıp . " Evet güzelim. Hadi resmini al ve çıkalım . Saat geç oluyo. " dedi tuvalden resmi çıkarıp . " Teşekkür ederim. "dedim minnetarca . " Neden lolacık ? " dedi elimi tutup kapıyı açtı ve çıkmam için elini belime yerleştirdi . " Bu kadar anlayışlı olduğun için . " dediğimde sırıtıp . Kibirle biliyorum dedi . Yüzümü buruşturup höküz diye inledim ve omzuna vurdum .

                                                                                                                                               Asu Çiçekçi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asu Çiçekçi

Arkadaşlar bölüm kısa oldu demiycem bölüm olmadı hatta , ama TEOG var bildiğiniz gibi ! Pis sınav 😬 O yuzden yazamıyorum en azından az da olsa yayımlıyım didim . Umarım beğenirsiniz . Multi de Ekin in çizdiği resim var . Votelarınızı ve yorumlarınızı yazın lütfen . Eleştiriye her zaman açığım . Sadece ağzınızı bozmayın yeter . ÖPÜLDÜNÜZZZZZ. 😇😆💋💋💋💋

HöküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin