Offf canım acayip sıkıldı ! Neden mi ? 4 saattir babaannemlerdeyiz . Artık dedi kodu krizi geçircem yaa . Telefonumun şarjı bitmek üzere olduğu için pek uğraşamıyorum da . Ekin nerlerde kim bilir? Acaba mesaj mı atsam . İyi olur valla, en azından şu konuşmalardan biraz olsun uzaklaşırım .
Defne : Napıyon ponçiqq :/Yazıp cevap gelmesini bekledim . Bulunduğum odayı incelerken aklımdan Ulaş da gelseydi keşke . diye geçirdim . Beyefendi Buğra larla kafes dövüşü ne gidicekmiş . Oh ne ala memleket ! Onlar orda takılsınlar ben burda dedi kodu dinliyim ! Ne adalet ama ... Of bu Ekin de neden hala yazmadı ki ? Umarım uslu uslu duruyodur .
Aradan yarım saat geçti ve telefonum çaldı . "Alo mesaj atmışsın bitanem görmedim . " açar açmaz konuşunca tırstığını hissettim yada ben öyle düşünüyorum. Bide bağırışlar geldi kulağıma, sanki birini linç ediyolardı " Nerdesin lan sen ! O sesler ne öyle ? İyi misin? " dedim ve salondan ayrılmaya başladım , sonuçta belki uygunsuz bişi söylerdik olmaz yani. Ayıp diye bişey var . " Ya şey ... Off ben buğraylayım aşkım . Merak etme kızlara bakmıyom vallaha . Yani kız olduğunu da Mete söyledi de ordan şeettim . " WTF ? Nası yaaaaa ! Kız , Ekin , kafes dövüşü , Ekin in kasları , kızların mini mini etekleri ! " Ekin sen ölmeyi bayılmak mı sanıyosun tatlım . Hemen ordan çık ! Sevgilin burda dedi koduları duymak zorunda kalsın sen orda dövüş aferin yaa sana ! " kız lafını duyunca kafamda binlerce senaryo kurgulayıp çıldırdım . Aslında Ekin le randevum olduğunu söyleyip burdan kurtulabilirdim . Sonuçta saat 12 de geldik ve güneş bile batmadı daha . " Ya fazla dövüşmedim zaten , merak etme mükemmel kaslarımı fazla görmedi kızlar . Seni kurtarmamı ister misin güzelim . " ayhhh neyse fazla uzatmamaya karar verip "Ayy hemeeeeen ! Ben sana konum atıyorum 10 dakikaya kadar burda ol . " deyip kapattım . Hemen konum atıp beyaz atlı prensimin gelmesini beklemeye başladım .
Ve sonunda ordan beni kurtardı. Annem prensime çok güvendiği için uzatmayıp izin verdi . Ama o biraz daha kalmak istediğini söyledi ve ben de hiiiiç ısrar etmeyip evden ayrıldım . Tabii ki babaannemin o sulu sulu öpücüklerine maruz kaldım . Ama yalnız değildim . Ekin i de öpücük yağmuruna tutup kulağıma bu oğlanı kaçırma diye fısıldadı . Sonunda Ekin in arabasına atladık "Nereye gidiyoruz? " dedim radyoyu açtım ve kanalları zapladım . " Buğra nın yanına . " dedi ve anladım ki kafes dövüşüne gidiyoruz. Yaşasınnn o kızları dövebilicemmm! Bi dakka bi dakkaaaa ! Ekin ne giymiş yaa öyle ? Daha doğrusu niye giymemiş ? Üstünde sadece bi şort var . Hadi şortu anladım da o üst ne öylee ! Sadece bi hırka giyip içine hiç bişey giymemişti . Beni almaya geldiğinde hırkasının önü kapalıydı , demek ki bu yüzden görmedim . Vıy şerefsiiz !
Biz hâlâ gitceğimz yere varamamışken Sude nin beni aradığını farkettim.
Sude : Nirdesin aşkoom ?
Defne : Bordoyum aşkoom .
Sude : Naboon güzellik?
Defne : Napiim knka . Bi adet tişörtsüz Ekinle arabadayım. Kafes dövüşüne gidiyoruz.
Sude :Yook artık ! Kızım senin ne işin var orda lan !
Defne : İşte ... Bizi boşver de sen napıyon ? Nasıl gidiyo husband ınla ? (Husband :koca ,eş)
Sude : İyii , sinemaya gidiyoz da biz,belki siz de gelmek ister-
Defne :Tabii ki kardesim benim . Hemen sorıyım Ekin e .
Sude : Taam o zaman ben kapatıyım , hazırlanmam lazım da ...
Defne: Okay o zaman. Saat kaçta nerde ?
Sude : Hımm saat şuan 4 e 15 geçiyo saat beşte BAMBO AVM de , yemek katında buluşuruz . İlk yemek yeriz sonra da sinema işte .
Defne : Taam knk ben bi sorıyım sana mesaj atarım. Bay bay .
Sude : Ok bay bay kanka .
Deyip kapattık. Biz bunları konuşurken Ekin ne olduğunu anlamaya çalışıyodu . Kapatır kapatmaz ne diyo ? Demişti "Ya Sudeyle Burhan BAMBO ya gidiyolarmış . Biz de gitsek ? Hem ben çok sıkılırım orda ... Nooluur . " dedim şirin gözükmeye çalışarak. "Öff tamam . Ama ilk önce bizim eve gitmemiz lazım , üstümü değiştiriyim . Ayrıca o giymeyi unuttuğun eteği fark etmedim sanma ! Sen de onu değiştiriceksin . " dedi . İyi bari , en azından kafes şeysine gitmekten vazgeçip bambo yu kabul etti . Ellerimi çırpıp yanağına öpücük kondurdum . " Kaza mı yapalım . " deyince hemen ondan ayrılıp "Töbe de be ! " diye çemkirdim . Eli direksiyondayken bi yoldan dönüp direksiyonu kırdı sayılır . Yüzünde piç smile ı vardı ve bana yandan bi bakış atıp " İstersen sağa çekebiliriz fıstık 😉 " dedi ve göz kırptı. " Ya pislik ! Önüne bak önüne ! " dedim ve cama döndüm sırıtışımı gizlemek için .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Höküz
Teen FictionÖncelikle HÖKÜZ öküz ve hödük ün karışımı bir kelimedir . Bu kelimeyi kız karakterimiz çok sık kullandığı için kitap adı olarak bunu uygun gördüm .Kitap hakkında fazla bilgi vermek istemiyorum . Okuyarak sizin yorumlamanızdan yanayım . İyi okumalar...