MULTİDE ASU VAR...Umarım hoşunuza gider. İYİ OKUMALAR...
Bunlar hala neden gelmedi? Off nerden biliyim! Ekin ve Buğra nın müdürün odasına gitmesinden tam 3 saat geçmişti. Kesin atılırlar,özel okul sonuçta. Öf sus artık! Aha mesajım geldi, ayy Buğra dan "Okuldan atılıyorum." NE! Olamaz. "Şaka yapıyosun,dimi!:/"yazıp gönderdim. Okulumuz bayaa rahattı. Devlet okulu olsaydı telefonumu alırlardı vallaha. O değilde okul bu kadar rahatken neden bi kavgada okuldan atıyolar ki? Aynen yaa! Sonunda zil çaldı. Bi hışımla kitabımı kapatım ayağa kalktım "Zeynep,ben müdürün odasına gidiyorum. Gelicek misiniz?"dedim ve kapıyı gösterdim "Tabii ki de. 3 saattir yoklar. Aaa baksanıza Güney ler de gidiyo. Hadi çabuk,çabuk!"deyince gözlerimi devirdim ve yürümeye başladım. Güney le aralarında kesin bişseyler olurdu. Gözlemlerime göre Güney de Zeyno ya karşı boş değildi. Asu ve Sude ile kol kola girip Zeynep e yetişmeye çalışıyorduk. Uçtu resmen yahu!
Sonunda müdürün kapısına geldik ve 3 kez tıklattım. İçeriden gel diye ses duyunca derin bir nefes alıp odaya girdik. Odaya girince bizimkilerin müdür ve yardımcısıyla kağıda bişeyler yazdıklarını görmüştük. "Ne vardı kızlar?" Ekin ve tayfası kafasını bize çevirip baktığında kekelememek için kendime gaz verdim "Hocam,şey ıı . Biz bu kavga olayı için gelmiştik. Nolursunuz okuldan atmayın onları. Gerçekten çok çok özür dileriz. "dediğimde Buğra da bizi fark etti. "Ne okuldan atması,kızım?kimse atılmıyor." NE! Bana yalan mı söyledi ? Kafamı hızla Buğra ya çevirdiğimde hem sırıtmış hem de korkmuş bi kuzi gördüm. Hiihi . Korksun tabii! "Ho-hocam pardon. Bana bi arkadaş atılıyolar dedi de. Biz de şey yaptık yani... " müdür yardımcısı Buğra ya bi kağıt uzatıp imzalattı ve bize "Önemli değil hadi siz de çıkın artık ."dedi ve bizimkilerle dışarı çıktık. "Mal mısın. Gerizekalı mal!"o ne bee! "Mal mısın . Gerizekalı mal. Bravo Defne Bravo."HAKLI! Sus kız! "Bana bak benimle dalga geçmeyi bırakıp üzülsen iyi olur çünkü seni affetcek gibi görünmüyorum."dedim ve Asu "Hadi anlatsanıza nooldu? Bişey yaptılar mı?" Ekin "Haa dövdüler! Sadece imza attırdılar. Bi daha yapmamamız için. Bu arada da bana bişi olmaz ama sen dikkatli olsan iyi olur."Dedi ve kuzişime döndü "Sen merak etme koçum. Sik-"oha ama yaa "Yuh yaa yeter! Kız var burda be!" Daha fazla okulda kalmak istemedik ve staj a gitmeden eve attık kendimizi.
Allahım neydi günahım? Erkenden kalkcam da hazirlancam da . Ohoooo! Bu alarmı bulanı ben varya... Ağır adımlarla banyoya ilerleyip rutin işlerimi hallettim. Odama ağır ağır girerken biraz hızlansam iyi olacak diye düşünmeye başladım. Sonuçta okul diye bişey var. Hızloca dolabımı açıp yüksek bel bir şort giyip üstüme siyahlı bordolu göbeği açık tişörtümü geçirdim. Ayağıma da siyah supralarımı hızlıca geçirdim. Makyaj ürünlerim olan çantayı alıp karıştırmaya başladım. Mavi gözlerime buğulu bir makyaj yapıp bordo bir ruj sürdüm. Eastpak siyah sırt çantamı omzuma atıp aşağıya indim. Salona indiğimde sadece annem ve teyzem vardı."Melekler nerde anniş?" "Onlar erken çıktılar yavrum. "demesiyle anneme öpücük atıp evden çıktım.
Okulun kapısına geldiğimde kimsenin olmadığını fark ettim. Dersin başladığını anlamam uzun sürmedi. Hemen cebimden telefonumu çıkarıp saate baktım. Henüz çok geç sayılmazdı. Merdivenleri çıkmaya başladığımda başımın döndüğünü hissettim. Ama kafamı sağa sola sallayıp kendime gelmeye çalıştım.
Sınıfın kapısına geldiğimde kapıyı tıklatıp içeriye özür dileyerekmgirdim. Hoca anlayışla başını sallayıp yerime geçmemi söyledi. Sıraya ilerleyip çantamı koydum. " Günaydın." deyince Ekin den beklemediğim bi davranış olduğu için bende şaşırmış bi şekilde "Günaydın da hayırdır? Bu sabah centilmen tarafından mı uyandın?" dedim ve yanına oturdum. "Hah,tatlı cadı konuştu yine..."der demez sanki söylememesi gereken bi şey söylemiş gibi utandı. Ve en sevdiğim hareketini yaptı. Elini ensesine götürüp kaşıdı. Açıkçası ben de utandım ve hatta yüzümün kızardığına eminim.BARIŞ DEMİR
Ders sonunda bitti ve Asu nun yanına gidip "Aslında şu Barış da iyi çocuk ha..."dedim kankişimin ağzını arayarak . Onları çok yakıştırıyorduk. Yani ben ve Zeynep. Sude de çok yakıştırıyordu ama o çok dile getirmiyordu. Ve grubumuzun en sessiz kızıydı o. "Kanka yaa. Yapmayın böyle şeyler bana ya!" "İyi be evde kal o zaman!" "Diyene bak sen! Sen ilk önce kendine manita yap kankişim."dedi ve burnumu sıkıp benden uzaklaşıp sınıftan çıkınca Sude ve ben fırsattan yararlanarak Barış ın yanına gittik. Ekin le kankalardı ama şuan yalnız başına oturmuş defterine bi şeyler karalıyordu. Yanına oturup "Barış? Senin sevdiğin var mıydı yaf?"deyince sırıtarak "Sen de mi?" "Ne ben de mi?" dedim cırlarmışcasına "Boşver. Nooldu?" diye geçiştirdi. "Hiiç Asu diyodum yaa. İyi kız dimi? Çok güzel çok akıllı. Aynı ben yanii."dedim kendimi beğenmiş bi tavırla. " İyidir herhalde. Güzel kız yani..." deyince halay çekmeye başladım "Hadi inşallah,olucak olucak olucak . Olucak mucize olucak,bak göör!"deyip dans edermişçesine sınıftan tam çıktım ki adının geçen gün Helin olduğunu öğrendiğim kızla kafalarımız tokuştu. Helin aynı zamanda da Ekin e öpücük atan kızdı. Kıza gıcık oluyorum yaa. Çok çirkin zaten... Kahverengi saçları beline kadar uzanırken esmer teni mavi gözleriyle uyum içindeydi. Biraz ağır bir göz makyajı yapmıştı ama hoş duruyordu. "Pardon..."deyince onu süzmeyi bırakıp bende pardon dedim. "Seni tanıyorum galiba? Sen Ekin in sevgilisi olan kızdın dimi?"dedim bunu yapmam tamamen merakıma yenik düşmem yüzünden . Kız hunharca kahkaha atarken Kahkahasının arasından konuşmaya çalışıyordu. Ne yani? Çok mu komik bişey söylemiştim? Kız tam Kahkahasını bitirip konuşmaya başlayacaktı ki telefonu çalınca ağzını oynatarak sonra konuşuruz dedi . Anlayışla kafamı sallayıp içeri girdim ve sırama oturup cebimden telefonumu çıkardım. 8 mesaj 19 aramam vardı. Kim olduğuna bakınca Deniz olduğunu anladım. Deniz benim ilk aşkımdı. Daha doğrusu platonik aşkımdı... Benimle dalga geçip çirkin olduğumu söylemişti. Sonra ben de depresyona girip evrim geçirmiştim. Sonrasında pişman olup peşimden koşmuştu ama iş işten geçmişti tabii ki de ! Onu umursamayıp çantamdan kulaklığımı çıkarıp en sevdiğim şarkıyı açıp kafamı sıraya yasladım.
Sonuncu dersteydik ve Ekin ortalıkta yoktu. Nerelerdeydi bu çocuk? SAANE KIZIM SAANE! Evet yaa benana!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Höküz
Genç KurguÖncelikle HÖKÜZ öküz ve hödük ün karışımı bir kelimedir . Bu kelimeyi kız karakterimiz çok sık kullandığı için kitap adı olarak bunu uygun gördüm .Kitap hakkında fazla bilgi vermek istemiyorum . Okuyarak sizin yorumlamanızdan yanayım . İyi okumalar...