MULTİDE SUDE VAR, YORUM VE VOTE LARINIZI ESİRGEMEYİN.
Daaat daat daaaatt ,şu alarmı bulanı ben varya... Neyse. Hemen kalkıp ağır ağır banyoya ilerledim,rutin işlerimi yapıp odama geçtim. Dar buz mavisi bir kot ve siyah bir tişört giydim. Saçlarımı dağınık bir topuz yapıp hafif bir makyaj yapmaya başladım. Mavi gözlerime sadece maskara sürdüm. Toz pembe bir parlatıcıyla makyajımı tamamladım. Hiç uğraşamıycam valla. Kapım çalınca gel dedim ve içeri Melek girdi. "Defne,Ekin geldi. Aşağıda oturuyolar."yuhh "Ne?! Oturuyolar derken Buğra larla mı?"kafasını hafifçe salladı "Evet. Bende ona şaşırıyorum. Şimdiye kadar çoktan birbirlerini gömmüş olmaları lazımdı. Sen de hazırsan gidelim artık kızım yaa!"İnanamıyorum "Taam geliyorum. "dedim ve hemen çantamı ve telefonumu alıo aşağıya indim.
Okula geldiğimizde kimse yoktu. Yani erken gelmişiz!!!"Ya mal mısınız siz? Niye erkenden geliyoz! Ne güzel uyurdum. Haberiniz var mı?!"dediğimde kıkırtılar yükselmeye başladı. Zeynep "Könkö yaa kızma. Biraz vakit geçiririz diye düşündük. Sorry.""İyi. Of yaa yatağım benim..."
Sınıfa geldiğimizde Asu ve Sude sıralarında oturmuş telefonlarıyla uğraşıyodu. O kadar dalmışlardı ki seslenmelerimizi fark etmediler. Ben ve Zeynep ışık hızıyla ellerinden telefonları alınca 10.6 şiddetinde deprem olmuş gibi ayağa fırladılar "Kızım bu ne yaa. Teknomanyaklar sizi! Günaydın." "Günaydın! Hayret erken gelmişsiniz."sinirle bizimkilere bakıp "Vakit geçirelim dedik de!"dedim."Kantine mi gitsek?"deyince sırıtarak Mete ye baktım "Sen ısmarlarsan..."dedim. Zenginlerdi sonuçta. Biz de orta halliydik. "Tamam tamam bücür."dedi ve kolunu omzuma attı. Sınıftan topluca çıkıyorduk ki Güney ve Barış la karşılaştık. Burhan da arkalarından geliyordu.
Sude gibi o da sessizdi. Hımmmm! Bunu sonra düşüneceğim. Benim anlamadığım şeyse Buğra ve Ekin kanka gibilerdi. Nooluyo yaa kıyamet kopuyo da benim mi haberim yok? Ekin in sesi çıkmamıştı nedense? AMAN AMAN sevdim bu halini... "Ekinciğim. Senin sesin hiç çıkmadı. Sen hayırdır?"dedim takılırmışcasına dudaklarını büzüp piç smile attı "Ne dememi
isterdin? "dedi of yaa bence susıyım ben "Herneyse!" dedim ve yürümeye devam ettim. Kantine girdiğimizde ortalık bomboştu. Bir kez daha bizimkilere donüp "Bakın yeterince fazla vakit geçirebiliriz. Nasıl olsa daha çok erken." kantin görevlisi bizi fark edip "Çocuklar daha çok erken hiç bişey yok .Daha sonra gelirseniz yiyecek bişeyler alabilirsiniz. "demesiyle tepem attı ve hızla sınıfa çıktım. Kafamı sıraya koyup gözlerimi kapadım."Evet çocuklar toparlanabilirsiniz . "Allah ım çok şükür . 4. dersteydik ve Zeyno lar kendilerini affetirmeyi başardılar. Ekin tüm ders defterine bi şeyler karalıyordu. Yandan yandan bakmaya çalıştım ama fark etti ve rezil oldum. Son bi kez daha şansımı deneyip yandan bi baktım ama nafile yine fark etti! " Naapmaya çalışıyosun sen? "ahaa ne diycem ki ben şimdi "Hiiç napcam ki ben? "dedim ve önüme döndüm "Ne biliyim , derste de bi tuhaftın ? "off "Off baydın yaa!"deyip kalktım . Asu koluma girdi ve bahçeye çıktık. Ekin son günlerde çok sessiz sakindi çok tuhaf! Nooldu acaba? Issız çocuk . Bunu sonra düşünücem.
Bölüm kısa oldu ,kabul. Ama karakterler çok fazla ve ne kadar multi o kadar iyi! Yorum ve votelarınızı bekliyorum.
• Sizce Ekin e ne oldu?
•Ekin Defne ye karşı bişeyler hissediyor mu?ÖPÜLDÜNÜZZZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Höküz
Teen FictionÖncelikle HÖKÜZ öküz ve hödük ün karışımı bir kelimedir . Bu kelimeyi kız karakterimiz çok sık kullandığı için kitap adı olarak bunu uygun gördüm .Kitap hakkında fazla bilgi vermek istemiyorum . Okuyarak sizin yorumlamanızdan yanayım . İyi okumalar...