8.Bölüm ÇIPLAK

62 9 5
                                    

MULTİDE BURHAN  VAR. İYİ OKUMALAR. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

Okul niye var ki yaa! Off artık erkenden kalkmıyordum. Çünki evimiz okula hem yakındı hem de artık arabam vaar. Zengin olmak ne gozel yaw! Odamdan çıkıp banyoya giderdim ama odamda banyo var zaten. Banyoma gidip işlerimi hallettim. Odama girdiğimde bir adet Asu yla karşılaşmayı beklemiyordum doğrusu. "Günaydın kanka! "deyip sevecen bi şekilde güldü. "Sana da aşkem. İstersen aşağıya in de ben de giyiniyim."deyince somurttu "Kızım ev o kadar büyük ki yoruluyom vallaha! Hem sana önemli bişi söylemem lazım. Ekin sanırım seni seviyo. Yani öyle duydum."oha ben şok ben iptal gerçekten öyle bişey olabilir mi? İNŞALLAH! Bakıyorum da çok istekli çıktın!  Zeynep odaya girince gıybeğğt! diye bağırdı ve yanımıza oturdu. Ve bu paçozlar güzel güzel giyinmişti ben se üzerinde pembeli morlu baykuşları olan kremli puantiyeliolan pijamlaydım. Kocaman dağınık bir topuz ve panduflar... Pijamam şortluydu ve fazlasıyla kısaydı üstümse göbeği açıktı. Napıyım çok sıcak!

Ekin den

Barda Güney le oturmuş içiyoruz. Niye? Ben de bilmiyorum. Ben sana söyliyim DEFNE... DEFNE... DEFNE ...  Belki de ben şey olmuşumdur ona. Ne biliyim. O çok farklı böyle karşıma koyun gözlerimi kırpmadan saatlerce izleyebilirim. Bi insan o kadar doğal o kadar içten o kadar zor ve güzel olabilir mi ya? Niye yaa! Sen niye benim karşıma çıktın? "Abi sen gerçekten de aşık olmuşsun. Bence git söyle. Seviyosan aç konuş bence!"  mal bu da amq "Hıı o kadar kolaydı. Ona bakılırsa sen de Zeynep e aşıksın amq niye söylemiyon?"sırıttı "Nerden biliyon ben birazdan kaçıyom ,söyliycem artık. Dayanamıyom amq. Dibinde durup da bana ait olmaması... Çok koyuyo  abi yaa."bunları ben de hissediyordum demekki gerçekten de aşık olmuşum. Söylesem mi? Hem Güney de gitcek. Barda sabahlamıştık. Zeynep ve Asu nun kadınımın yanında olduğunu öğrenmiştik. Nerden mi? Bırakın o da bize kalsın. Bu arada KADINIM mı? Keşke onun yüzüne karşı da böyle diyebilsem.

Olmuyo ama. Sen ne zamandır bu kadar korkak oldun oğlum! " Ekin geliyon mu kanka? Belki sen de söylersin. "düşünüyo gibi yaptım ama tabii ki de gitmiycem! Daha erken. "Yok lan ben biraz daha bekliycem. Sana kolay gelsin kardeşim."dediğimde gözlerini devirse de kafasını sallayıp "Eyvallah. Sen de okula git artık."dedi kafamı salladım.

Neyi bekliyosun! Evet yaa evet benden günah gitti. Hemen hırkamı giyip Güney e bekle diye bağırdım. O da arkasını dönüp sırıttı. Tabii ki de parayı ödemedik çünkü burası Güney in babasının mekanıydı.
Yaklaşık 5 dakika sonra Defnem in evlerinin önündeydik. Acayip heyecanlıydım . Yanımdaki gay bana bakıp laf sokuyodu. Yok neymiş beni tanıyamuyomuş. Bu kız bana ne yapmış bilmem ne bilmem ne... Benim olana laf ettirmem ben!

Ben" bende "diyip zili çaldım ve hizmetçileri açtı. Defne nin ailesini beni çok sevdiği için kadın "Hoşgeldiniz Ekin bey. Buyurun."dedi ve bizi içeri aldı. Güney mal mal bana bakıyodu. Ben de omuz silktim. Hizmetçiye Defne nerde? diye sordum. "Odalarındalar efendim. Arkadaşlarıyla beraberler , isterseniz siz geçin oturun ben kendilerine haber vereyim. "derken biz çoktan merdivenlere yönelmiştik. Ben önden gayım da arkadan Defnem in odasının önüne geldik. 2-3 saniye kadar kapıyı dinledik sonra da içeri daldım. Asu ve Zeynep bize şaşkın şaşkın bakarken Defne çıplak bi şekilde karşımda duruyordu. Yatağın üstüne bi kaç elbise atılmıştı kimisi de yerdeydi. Hemen Güney in gözlerini kapadım. Defne çığlık atıyodu. O nasıl bi fiziktir ya Rabbim! Bak şimdi daha çok aşık oldum yaf! " Çabuk çıkın! Pis sapık hayvan herif! Höküz!"diye bağırmaya başladı. Sırıttım "Ben kalsam olmaz mı?"diyip göz kırptım. Pandufun birini bana fırlatacakken hemen dışarı çıktım. 😊 😊 😊

Salona oturup beklemeye başladık. Yaklaşık 10 dakika sonra merdivenlerden ayakkabı sesleri gelmeye başladı. Kafamızı oldukları yere çevirdiğimde öldüm galiba diye düşündüm.  Bu ne güzelliktir ya! Saçlarını doğal bi şekilde açık bırakmıştı ,abartısız bi makyaj yapmıştı. O dudakları boyama sen yaf! Yiyesim gelii! Oha o eteği giymeyi mi unutmuş! Bi anda kaşlarımı çattım. Ama bişey diyemezdim. Benim değil ki.

"Seni öldürcem hayvanın torunu! Yiycekmiş gibi bakmasana!"işte bu kızı bu yüzden seviyorum ben. FARKLI... Onu görmem bile heyecan dan ölmeme yetiyoken nasıl ona aşık olduğumu söyleyebilirim ki?😔😔😔

Defne den

Off çok utanıyorum.  Beni çıplak görmüştü. Şimdi bide o yetmezmiş gibi beni süzüyodu! Heyecan dan merdivenlerden yuvarlancam diye korkuyorum.  2. Kez rezil olmak mı? Hımmm. OLMAZ! Asla. Sonunda merdivenlerden inmeyi başardık ve yanlarına geldik. Ekin e vurmaya başladım. Kahkaha atıyodu. Sen gülme yaw! Ben de de kalq var. Durduğumda gözlerimin içine bakıp "Beni dinlemelisin. Bu ne biçim laf lan! Beni dinle. Konuşcaz."dedi öküz yaa! "Niyeymiş! Biz gidiyoz okulda söylersin artık cınım!"deyip arabama koştum.


HöküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin