İYİ OKUMALAR.
İçimden bildiğim bütün duaları okurken Ekin bana gülüyordu "ne var yaa , sen de dua et de akraba çıkmayalım. " dedim . Güldü, bu çocuk güle güle erkenden kırışıklıkları çıkcak valla"E sen de haklısın tabii" aa inanmıyorum, ayy aslında iyiymiş bu çocuk haksızlık etmişim " İlerde bana aşık falan olursun , akraba evliliği iyi olmaz." Mal mı yaa bu çocuk? Az önceki laflarımı geri alıyorum. "Saçmalama istersen, bakıyorum da benimle evlenme planlarına şimdiden başlamışsın." Kahkaha attı, gülmek ona çok yakışıyo, suna baksana öf iç ses saçmalama, tamam belki biraz. "İçinden ne diye dua ettiğin belli değil, belki de beni sevsin diye dua ediyosundur." söylediğim her şeyden kendine bi şey çıkarıyo mübarek"ha ha ha çok komiksin, benim kendimi sevdirmeye ihtiyacım yok ama görünen o ki senin fazlasıyla var." cevap verecekken hoca "Evet gençler sırayla kendinizi tanıtmanızı isteyeceğim . Hobilerinizi , ailenizi ve yeteneklerinizi de söyleyin. " herkes sırayla kendini tanıtırken aklıma okulun adının Ekin in soyadıyla bir alakası olup olmadığını düşünmeye başladım yok daha neler olabilir mi acaba ? Neyse bunu sonra düşüneceğim. Sıra Ekin deydi onu dinledim " Ekin Savaş , futbol oynamak , şarkı söylemek daha çok yeteneğim var ama en önemli olanı kızları kendime hayran bırakmak "derken bana göz kırparak güldü ve yerine oturdu, sınıf kahkaha atarken ben utanmış ve şaşırmıştım.Zeynep e baktığımda o da kıkırdıyordu, ona kötü kötü baktığımda gülmeyi kesti NİHAYET! Neden bana göz kırptı ki? Acaba ona aşık olduğumu mu sanıyo? İşte sorun da tam olarak bu. Allah ım sen bana yardım et S.O.S.
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥
"Eveeeet benim şapşik kuzenim , keşke erken uyansaydın. Bu şakadan sonra umarım bana bi daha şaka yapmazsın, affet beni. Bismillahirrahmanirrahim."bu ses bu seees eyvah! Mete yine şaka yapıyo en son eline japon yapıştırıcısı sürüp saçlarına yapıştırmıştım, kesin intikam peşinde . Gözlerimi açmadan"şansına küs Metecikk , uyandım." Dediğimde beni videoya alıyomuş. Hiiiihi planları kuyuya düştü, Mete ve ben birbirimize sürekli şakalar yaparız. Ama birbirimizi de çok severiz. "Hay ben şansıma sıçıyım, neyse bidahakine artık." dedi ve güldüm. Biz ne biçim kuzeniz be? Daha birbirimize Günaydın bile demedik . Aklıma Ekin geldi . Iyy o niye aklıma geldi ki ? Neyse gelmiş bulundu artık. Acaba o napıyodur? Aman banane ki. "Kanka , biz niye dün beraber gitmedik?"Mete neyi kast ediyo yaa?"Nereye?" Mete güldü " nereye olcak kızım . Okula tabiiki. Aklın nerede senin ?" Aferin Defne sana, aferin . Bugün okul var ve sen hâlâ hazırlanmadın. "Ayy Mete odamdan çabuk çık içeri git ve beni bekle . Bugün beraber gideriz. Hazırlancam ." deyip kapıyı çocuğun suratına kapattım. Ve open wide yi açtım.Hemen dolabımı açıp beyaz bir kot,üstüne siyah bir tişört giydim.Ayağıma siyah vans larımı geçirdim. Saçlarımı da serbest bıraktım. Gözlerim bozuk olduğu için gözlüklerimi de unutmadım.Telefonumun çaldığını fark ettim ve hemen calvin Harris -open wide yi kapattım ( hazırlanırken şarkı dinlemeyi seviyorum )
Arayan Zeynep di
Zeynep : Kanka , ben hazırım. Hadi in aşağı.
Defne:Tamam kanka , bekle. Kapımı açtım ve Mete yi de alıp evden çıktım . Annem işe bugün erken gidecekti. Hemen binadan çıktık. Mete de çok yakışıklıydı"Saçım nasıl , düzgün mü ?"diye sordu "Niye soruyosun bi kız mı var yoksaa? " dedim ve somurttu " Sormadım say." güldüm, Zeynep , ben ve Mete çok iyi anlaşıyorduk. 3 büyükler.🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱
İlk ders resimdi, hoca bizden okulun resmini çizmemizi istemişti. Göz ucuyla Ekin e baktım. Ne kadar da güzel çizmişti. Resmi bayagi iyiymiş. Hazır okul konusu varken "Ekin "dedim bana bakmadan "Hı?" dedi ay baksa ölür sanki "Bu okul sizin mi? " sırıttı "Nerden çıktı?" cevap versene hayırsız "kinder süprizden " Kahkaha attı. "Nerden çıkcak , soyadın ve okulun adı aynı da ondan." bu sefer suratıma baktı ve alay dolu bi tavırla "senin de soyadın aynı . Okul sizin mi? "dedi laflarımı tekrarlayarak. "Of sadece sormuştum." önüne döndü "Bizim " dedi . Ha ha ha zafer ,cevabımı aldım ve tamam dedim. Zil çaldı ve Ekin in yanına kızlar toplandı . O kadar çok kişi geldi ki nefes alamadım o derece yani. Ne Ekin miş arkadaş. Hepsi bi ağızdan ciyaklarken bi elin beni oradan çektiğini fark ettim, zeynep ve yanında 2 kız daha vardı 2 si de güzeldi. "Allah razı olsun. " dedim ve güldük. Zeynep in yanındaki kızlarla tanıştık ve birbirimizi sevdik. Asu ve Sude , kuzenlermiş zaten . Sonunda zil çaldı ve ders başladı. Müzikti. Hoca ile tanıştık ve derse başladık . İsteyenler şarkı söyledi ve Zeynep in ısrarlarıyla biz de kalktık. Sesim oldukça güzeldi . Zeyneple söyleyeceğimiz şarkıyı seçtik haramiler in MAVİ DUVAR adındaki şarkısıydı. Şarkıyı söylerken Mete bizi güldürse de güzeldi. Şarkı bitince herkes beğenmiş olacak ki büyük bir alkış koptu sınıftan.
Ekin de alkışlıyordu ve göz göze geldik , bana göz kırptı. Kes artık şunu yaa bende insanım hem göz kırpa kırpa gözü çıkcak.
Sıramıza geçtik.Ekin kulağıma yaklaşıp fısıldadı" Sesin güzelmiş , tek yeteneğin bu mu ?" Güldüm "Hayır laf sokmak da var , ve daha bir sürü şaheser. Saymakla bitmez. " sırıttı"laf sokmak da da yetenekliysen neden benim laflarımın altında kalıyosun ? Aklını kullan zeki kız aklını." ay hasbam " yanındayken aklımı kullanmama gerek yokki çünkü senin zaten aklın yok. "Oy ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar umarım beğenirsiniz, ne zaman yeni bölüm gelir bilmiyorum iyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Höküz
Teen FictionÖncelikle HÖKÜZ öküz ve hödük ün karışımı bir kelimedir . Bu kelimeyi kız karakterimiz çok sık kullandığı için kitap adı olarak bunu uygun gördüm .Kitap hakkında fazla bilgi vermek istemiyorum . Okuyarak sizin yorumlamanızdan yanayım . İyi okumalar...