1

463 22 2
                                    

*HeilėsPOV*
Sapnavau nuostabu sapną, kad buvau pele ir bėgau su savu porche nuo katės, bet TRRR! Skambutis nuskambėjo pertrauka prasidėjo! Ir aš rimtai miegojau per pamoka?!
-Heilę!-riktelėjo mokytoja.-Tu turėsi pasižiūrėti visą tema nes visą pamoką miegojai.
-Gerai mokytoja.
Biologijos mokytoja yra mano mamos gera draugė tad ji nepyksta kai miegu per jos pamoka. Ka gi trečia pamoka baigėsi todėl skuodžiu į valgykla. Prisėdau prie savo šutvės. Ją sudaro 4 žmonės be manęs Gaby mano geriausė draugė. Justin geriausias draugas. Diana. Ir Jim.
-Jablaka! Sveikas!-iš kitos valgyklos pusės sušaukiau Jim'ui
-Sveika Hiena! - taip pat atšaukė. Jis žino, kad man nepatinka tai ne specialei... lopas.
- Dia-lintelėjau jai ir taip pat pasisveikinau su kitais.
-Nū chebrantai ka veiksim? - paklausė Gaby.
-Į Londona skrisim!-negalvodama pasakiau.
Na mes gyvenam Kanadoje tai... turėtumėm skristi.
-Žinai Hiena visai nebloga mintis! Mes aštuntokai ir skrisim į Londe. - sarkastiškai pasakė Jim.
-Nu, o ką? Einam krautis lagaminu, vogti pinigų iš tėvų ir nusipirkti Londej namą. Ir viskas! Na gal darba dar susirasim daugiau nieko!-pasakiau
-Okey, bet dabar turim viską aptarti. Nors ne ryt susitiksime apleistoje žaidimų aikštelėje ten ir aptarsim!-po ilgo nekalbėjimo paskė Justin.(no byber)
Dar valgykloje pasikalbėjome apie detales ir nuėjom į pamoka. Kai praėjo beveik pusę pamokos pasiprašiau į tuoletą. Po penkių minučių paskambinau Gaby kuri buvo su manim toje pamokoje. Pasakiau, kad vaidintu kuo įtikinamiau. Po to surikau, kad užstrigau tuolete. Ji sutriko, bet mane perprato mano vaidinima. Dar čiūt čiūt girdėjau, kad ji bėga man padėti ir viskas... tamsa.... telefone....(cha apmoviau) kai susitikom sutartoje vietoje žaidėm tiesa drąsa.
-Heile tiesa drąsa? -paklausė Gaby.
-Tiesa!
-Ahhh kokia tu nuobodi... Ar tiesa, kad turėjai pirmaji bučinį?
-Ammm...- nenorėjau to sakyti. Bet pasidaviau. Juk man 15metų!- am Joa!
-Nagi nagi nagi turėjai pirmaji bučinį ir mum nesakei?-paklausė Justin.
-Tai jūs neklausėt! Baigiam tema....
*po pamokų kitą dieną"
Nuėjom į seną apleista žaidimų aikštelę ir tarėmės apie išlaidas kelionei į Londona.
-Žinot ką!-staiga sušuko Jim.
-Kaip mes galim žinot ką tu galvoji?-niūrai paklausiau.
-Na išvykstam rytoji! Užsakiau bilietus nupirkau namą ir net susiradau darbą!
-Malačius kaip viska suspėjai?-paklausė Dia.
-Na turiu ryšių...
Dar pakalbėjom šiek tiek ir išėjom namo..

Taigi štai pirmoji dalis! SRR jei kam nepatiko... Vėliau bus įdomiau! Kas nepatiko rašykit
ATE
~Gabayja

IšrinktojiWhere stories live. Discover now