Jubiliejus! Pasistengsiu, kad skyrius būtų kiek ilgesnis :)
Ėjau nurodytu adresu ir taip aš tikrai suklydau pasirinkdama aukštakulnius. Bet gerai, kad įsidėjau sportbačius. Pėdinau jau išmintu miško takeliu padengtu pušų spygliais. Tikrai nesitikėjau, kad Railis gyvena kažkur pušynuose. Pagaliau pamačiau troba. Kiek galėdama greičiau priėjau ir pasibeldžiau. Duris atidarė gal keturiasdešimties neturintis vyras.
-Sveikas Raili!-pasisveikinau taip tarsi pažinočiau jį jau seniai.
-O tu šventas Hine! Andrea! Seniai žinojau, kad ateisi. Na nesidrovėk užeik!-jis pasakė visa tai greitakalbe.
-Amm... Aš čia dviem reikalais...-pradėjau.
-Leisk spėti! Nori išmokti valdyti CHI ir stichijas?Kaip keista, kad jis kalba greitakalbe...
-Na turbūt.. O kita priežastis... Man reikia į Zenlandija.Jis išpūtė akis.
-Į Zenlandija?! Tu visai išprotėjai? Ten siaučia piktieji raganiai/os, burtininkai/ės ir drakonų armijos. Beje ten yra Setas. Vienas iš Tavo sukūrėjų, Andrea.-Va pas jį man ir reikia. Jis kvietė mane ten per dvasia Same.-lėtai pasakiau.
-Samė? Kas per vardas?-pasibjaurėjo.
-Jos pilnas vardas yra Samarė. Kai ji išnyko paliko lapelį su tavo vardu.-paaiškinau.
-Įdomu, įdomu... Taigi pradėkim? Pirma ką turi žinoti apie mane tai, kad aš taip pat išrinktasis. O antrą, kad nevaldau tik oro. Visos kitos stichijos yra čia,-parodė į riešus. - Na pradėsime. Tik ne šioje vietoje. Reikia vietos kur galėtum susikaupti. Išrinktieji turi galia atsijungti nuo kūno ir taip nueiti kur panorėję. Taigi Andrea panorėk.Noriu patekti į vietą kur galėčiau susikaupti. Ale panorėjau. Na kodėl nesu tam kambarį?
-Man neišeina!-suzyziau.
-Andrea, turi labai norėti ne ant bajerio, o iš tikrųjų.-pamokslavo jis.
Pavarčiau akis. Gerai jau gerai... Vaipiausi.
"Andrea susiimk!""O Dequin ką veiki?"
"Nori pamatyti mane?"-paklausė.
"Kas čia per klausimas aišku, kad noriu!"
"Panorėk. Kai atsidursi tame kambary pamatysi mane"
-Vyy!-surikau per visą mišką.
-Kas?- sutrikęs paklausė Railis.
-Pasimatysiu su Dequin!
-Kas ta tokia?? - dar labiau sutriko.
-Dequin. Ji demonė mano galvoje.
-Am geraii...-nutėsė.Užsimerkiau.
Aš noriu patekti ten... Kur galėčiau susikaupti. Ramia, jaukią vietą į kurią nepatektų niekas.
Atsimerkiau.
Buvau tame kambaryje, o priešais mane sėdėjo Dequin. Ji buvo mergina raudonais plaukais ir juodom akim. Apdaras taip pat buvo juodas. Tik ne toks juodas kaip jos akys.
Keista. Galiu judėti. Gal... Gal... Tai Dequin magija... Paliečiau jos baltą šalta oda. Iš odos Dequin priminė vampyre, bet ne ji yra demonė.
-Pasiruošk,-įspėjo.
-Kam?- nesupratau.
-Šitam...
Pasakė ir prisijungiau prie kūno.Atsiradau nuostabioje vietoje. Joje buvo neįtikėtinai apvalus ežeriukas, o viduryje akmuo. Tinkamas sėdėti. Šiek tiek toliau augo aukštos eglės.
-Tobula vieta,-pasakė iš kažkur atsiradęs Railis.
-Tikrai... Na kada pradėsime?
-Kad ir dabar. Kadangi valdai visas keturias stichijas... Galime pabandyti oro. Nors aš jo ir nevaldau, bet pabandyk... Pabandyk pakelti vandenį ir nueiti prie to akmens. Tau reikia susikaupti. Pasikviesk oro stichija į rankas ir lėtai kelk jas į viršų.
Užsimerkus pakviečiau mintyse oro stichija ir kėliau rankas į viršų.
-Ne taip! Rankas kelk lėčiau!-suriko Railis.
-Netrukdyk- supykusi surikau ir atsukau į jį ranką. Jį nubloškė. Jį nubloškė vėjo gūsis. Ir jis iš manęs? Omg jaučiuos galingesnė!
-Pala pala. Kaip tu mane nubloškei? - sutrikęs paklausė Railis.
-Amm... Nežinau... Supykau, kad tu man aiškini ir trukdai,- truktelėjau pečiais.
-Aham. Pabandyk supykti dėl nieko ir pakelti vandenį.
-Bet man nepavyks supykti iš nieko.-nusiminiau.
-Gerai aš bandysiu tave supykdit. O tu pabandyk nenublokšti manęs.
Užsimerkus pakviečiau oro stichija sau į rankas ir lėtai pakėliau.
Girdėjau Railio šukavimus, kad per lėtai. Mane tai nervino ir iškėlus virš galvos atsimerkiau. Visas vanduo buvo virš manęs. Nuostabu! Išplečiau akis ir paėjau kelis žingsnius iki akmens.
-Bravo bravisimo!- Railio balsas mano susikaupimą išblaškė, ir jis dingo kaip žaibas.
Staiga supratau, kad...Tadammm! Štai parašiau ir man ištikrųjų patiko rašyti šį skyrių todėl jo... jis pasirašė labai greitai.
~Gabayja