6

143 14 0
                                    

-CHI tai.... Pala, pala... Iš kur sužinojai, kad yra toks dalykas kaip CHI?
-Jim kalbėjo su kažkokiu bosu ir sakė, kad jaučia žmogaus CHI. Be to tas žmogus stiprėja... Tajj jo.- greitai viską išberiau.
-Tai tas Jim jaučia CHI?-Dani sukluso.- Čia gali būt ir kažkas rimčiau...
-Tai į klausimą neatsakysi?-nusivyliau.
-Atsakysiu, tik ne dabar. Ką dar norėtum išgirsti?
-Na, kaip ir viskas turbūt. Nors... Palauk! Šitą atsakyma seniai norėjau išgirsti! Ar mano mama pas kuria gyvenau yra mano tikroji mama?(bsk nesamonė)-taip aš seniai tai įtariau.
-O šita turi išsiaiškinti pati,- šyptelėjo ji. Ir pasižiūrėjo į laikrodį.-O... Man laikas. Kitą kart susitiksime.
Išėjau iš Danielle's buto nusivylus. Gerai, kad ji atsakė bent į vieną klausimą.
Ėjau grublėtu takeliu ir staiga mano dėmesį patraukė jaunas vaikinas. Na maždaug septyniolikos ar aštuoniolikos metų. Rudi plaukai buvo sukelti į viršų, o kai atsisuko pažiūrėjo savo maišytom akim. Jos... Jos buvo visai tokios kaip mano tik... Ryškesnės ir nebuvo vienos spalvos - rudos. Ryškesnės ant tiek, kad net švietė.
Jis matyt pastebėjo, kad spoksau į jį tad priėjo.
-Andrea? - paklausė vaikinas.
O Dieve nuo kada visi mane pražysta? Gal įtaką tam daro mano dabar jau tamsūs plaukai?
-Amm... Jo. O tu kas būsi?
-Setas...- sumurmėjo vaikinas.- Kad ir kaip tai būtų beprotiška, bet...
Prie mūsų atskubėjo Danielle Ir vaikinui pašnibždėjo. Jis linktelėjo.
-Bet... Mano vadas Skotas.-pasakė vaikinas ir Danielle jam linktekėjo.
-Amm okey. Tai keista.-pasakiau ir Dani nusijuokė iš mano reakcijos.
-Tai gal einam į kokia.. Hmm... Nežinau,- Skotas nusijuokė iš savęs.
- Galim į kokį parką. - pasakiau. -Aišku apleistą.-pridėjau.
-Šiaip jo galim.- atsiduso Dani. - Žinau vieną parkelį kuriame niekas nesilanko.
*parke*
Linksmai plepejom kol į galvą šovė mintis.
-Dani?-keistai paklausiau.- Kodėl tu ne darbe?
-Amm... hmm...-ji nervingai numykė.- Juk šiandien šeštadienis! Ak net nepastebėjau kaip greitai lekia laikas!
Girdėjau jos balse sarkazmo gaidele, bet nieko nesakiau. Vis tiek man atrodo, kad Dani tenorėjo manęs atsikratyti.
-Gerai gal gali papasakoti apie galias?
Danielle su Skotu susižvalgė. Atrodė, kad jie kalbas mintimis.
-Gerai,- tarė kartu.
Dani pradėjo:
-Seniau Hinai tai yra senovės dievai sukūrė keturis burninkus - Wizus. Visi valdė po vieną stichija. Orą, ugnį, vandenį ir žemę. Kaip legenda pasakoja jie sukūrė keturis demonus mutantus. Kurie valdė visas stichijas. Vienas demonas mutantas nužudė visus Wizus pasinaudojęs kiekvieno stichija. Kaip sakant jie turėjo stipriąją ir silpnąją galia. Tarkim vienas demonas geriausiai valdė ugnį o silpniausiai vandenį. Na čia tik pavyzdys. Bet juos sunaikino Hinai matydami kokia klaidą padarė Wizai juos sukurdami. Tačiau demonai mutantai turėjo tiek galios, kad galėjo atlaikyti Hinu smūgius. Jie net sugebėjo padaryti dar vieną mutantą. Jam atidavė visas savo galias, todėl mutanto galios turi buti lygios. Vienas iš demonu mutantu - Setas atidavė mažąjį kūdikį mutantą vienai moteriai kuri valdė ugnį. Tai vat.
-Oho,-galėjau pasakyti tik tiek.
Skotas papildė:

Viskas kitoje dalyje 😊😊😊
Voteee
~Gabayja

IšrinktojiWhere stories live. Discover now